Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaahan vihjeitä välteltävistä Tinder profiileista

Vierailija
30.05.2021 |

Jakakaa pikkuvihjeillä pääkaupunkiseudun huonot kokemukset.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tykkää yhdestä oranssitakkisesta.

Vierailija
42/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästyskuvat profiilissa miehillä.

Hirven pää kainalossa :( 

Vierailija
44/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blurratut kuvat, ei kuvaa,polyamorikot, eettisesti monisuhteiset, dom ja sub -jutut, en tiedä mitä haen -tyypit, vapaat suhteet ellei erikseen hae näitä. Fifty shades of gray -tyypit.

Sitten näin tämmöisenkin miehen tekstin: "autossa metsässä ykköstä kakkosta":) :)

Vierailija
45/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catch me if you can

Aina töissä

Vierailija
46/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten näin tämmöisenkin miehen tekstin: "autossa metsässä ykköstä kakkosta":) :)

🤣🤣🤣 huumori miehii

Vierailija
47/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä vältettävää on panosovelluksen karuselloijissa, kun kaikki tietää mikä homman nimi on?

sieltä vaan omaan silmään sopiva tyyppi ja peitot heilumaan. 

vai kuvitteleeko ap löytävänsä sieltä sen tulevan aviomiehensä? 

Aika moni tuttuni on löytänyt sieltä ihan monen vuoden suhteen. Nykyaika on vähän erilaista kuin sinun nuoruutesi +10 vuotta sitten.

Tinder on perustettu kylläkin 9 vuotta sitten.

Ja itse haen miesseurani kylläkin Grindrissa, jossa meillä miehillä riittää vientiä. 

🍆🟤😇

Tää nauratti enemmän kuin saisi!

Vierailija
48/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset joilla on profiili enkuksi. Noi on tollasia joitten oma arvo riippuu siitä minkä maalainen se miesystävä on.

Itse en asu pysyvästi Suomessa ja ihan siksi profiili on englanniksi. Silloin kun käyn Suomessa en viitsi ryhtyä kieltä muuttamaan.

No just. Tollaisii internjäsiönääl tyyppeja jotka "unohtaa" suomen parin viikon ulkomaan reissun jälkeen kannattaakin skipata.

Vierailija
49/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanat nuorekas, kiltti, isänmaallinen, satuttanut, karaoke, enkeli, aktivisti, uskovainen ja mikä tahansa viittaus Yö yhtyeen tuotantoon. 

Amen. Täysin samaa mieltä. 🤣

T: uskovainen

Vierailija
50/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Catch me if you can

Aina töissä

Tuo Catch me if you can on huolestuttavan monella miehellä! Eli pitävät itseään aivan taivaan lahjana naisille.... mistä tuo miehinen itsevarmuus kumpuaa kun usein kuvassa on kuitenkin ihan tavis.

Ja sitten nämä: olen 52-vuotias pojanviikari :)

Vierailija
51/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset joilla on profiili enkuksi. Noi on tollasia joitten oma arvo riippuu siitä minkä maalainen se miesystävä on.

Itse en asu pysyvästi Suomessa ja ihan siksi profiili on englanniksi. Silloin kun käyn Suomessa en viitsi ryhtyä kieltä muuttamaan.

No just. Tollaisii internjäsiönääl tyyppeja jotka "unohtaa" suomen parin viikon ulkomaan reissun jälkeen kannattaakin skipata.

Suht normaalia nykyaikaan, että ihmiset asuvat jossain vaiheessa elämästään ulkomailla. Mun mielestä olisi huolestuttavampaa jos kumppaniehdokas ei olisi juuri ikinä astunut jalkaansa kotikylän ulkopuolelle.

Vierailija
52/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catch me if you can

Aina töissä

Tuo Catch me if you can on huolestuttavan monella miehellä! Eli pitävät itseään aivan taivaan lahjana naisille.... mistä tuo miehinen itsevarmuus kumpuaa kun usein kuvassa on kuitenkin ihan tavis.

Tuo on se kun siitä nykyisestä 52v, entisestä 32v pojanviikarista ja pian hups 62v tai 72v pojanviikariin on lyhyt aika. Edelleenkin yksin usein ja edelleenkin ne nuoremmat naiset kiinnostaa. Tätäkin on nähty. Hieman surulllista. Eikö ole parempi olla kiinteässä parisuhteessa..

Vierailija
53/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catch me if you can

Aina töissä

Niinpä. Ei kauheasti kiinnosta käyttää aikaa ja energiaa kenenkään jahtaamiseen.

Vierailija
54/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja on nekin, joilla lukee, että ovat oikein tyytyväisiä elämäänsä sinkkuinakin. Kummallista todistelua siitä, että minähän en ketään oikeasti edes tarvitse.

Vierailija
55/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja on nekin, joilla lukee, että ovat oikein tyytyväisiä elämäänsä sinkkuinakin. Kummallista todistelua siitä, että minähän en ketään oikeasti edes tarvitse.

Tämä! Kai sillä yritetään sanoa ettei olla epätoivoisia tai jotain.

Ja sitten nämä: "Olen onnellisesti parisuhteessa mutta....." ja sitten kauhea itku siitä mitä siitä onnellisesta parisuhteesta puuttuu!

Vierailija
56/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten noissa lienee kyse ihan vaan siitä, että pitää mahdollisena löytää myös ulkomaalainen kumppani, ei siis niin että ainoastaan ulkomaalainen ”kelpaa”. Pk-seudulla kun asuu paljon ihan työn perässä muuttaneita ulkkiksia parhaassa pariutumisiässä.

Kaverini tapasi tinderissä hollantilaisen kumppanin, mutta sitä ennen oli suomalaisia exiä.

Moni tykkää täällä vetää tuollaisesta johtopäätöksen ettei henkilö x ”kelpuuttaisi” suomalaisia - mutta tässä taitaa olla ihan omat epävarmuustekijät taustalla, jos näin ajattelee.

On monella miehelläkin muuten profiili englanniksi, varmaan samoista syistä.

Minulla on ainakin englanniksi ihan vain siitä syystä, että myös ei-suomenkielinen olisi OK ja haluan, että sellainenkin ymmärtää, mitä olen kirjoittanut. Alemmuuskompleksiset suomalaiset toki eivät kiinnosta. Jos olisi suomeksi, tulisi vaikutelma, että etsin nimenomaan suomenkielistä, ja se taas ei pidä paikkaansa. Ja vaikka tämä nyt jotain suomalaisia ehkä ärsyttää, ulkomaalaisissa voi olla oma eksotiikkansa. Ihan sama juttu kuin miehilläkin. Mutta ei se tarkoita, ettei suomalainen käy.

Vierailija
57/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia, jotka ei sano mitään lasten määrästä, kannattaa välttää. Niitä on silloin helposti 3++.

Minkä ikäisellä? En minä alle kolmikymppisenä koe mitään tarvetta mainita sanallakaan olemattomista lapsista, enkä oleta miehilläkään olevan lapsia jos eivät niistä mainitse.

Minäkin oletan, että mainitaan lapsista vain silloin jos niitä on, en minä erikseen sitäkään mene mainitsemaan, että en harrasta purjehdusta tai postimerkkien keräilyä.

Tietyn iän jälkeen lapsettomuus on kyllä se poikkeus.

Vierailija
58/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia naisia siellä on kun itse vaan näkee niitä miehiä siellä..

Aika hyvännäköisiä ainakin kuvissa alle 40v. naiset. Menevän kuvan haluavat antaa. Hiukan vaatimattomamman näköisiä vuoroviikkoäitejä. Myös kuvattomia, ulkomaalaisia ja yksi seksinmyynti-ilmoitus tullut vastaan.

Vierailija
59/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko että moni näistä innokkaista pariutujamiehistä, ja ehkä naisistakin eivät ole loppupeleissä valmiita siirtymään siihen parisuhteeseen vaikka sillä mielellä ovat? Että oma psyyke tulee vastaan? Se Tinder on tarpeeksi jännää ja arkea ei haluta muuttaa tai itse muuttua? Odotetaan jotain parempaa ja täydellisempää tulevan vastaan? Siksi sitä tunteetonta menoa.

En tiedä miehistä, mutta minulla naisella iskee useimmiten jokin outo jännitys, jos pitäisi tavata. Että tavallaan kiinnostaisi, mutta sitten kuitenkin pelottaa ihan hirveästi. Miehet ehkä ylitulkitsee aivan liian usein hiljaisuuden tai katoamisen jonain ylimielisyytenä tai kuvitellaan, että nyt joku karuselli pyörii.

Minulla se pelko näkyy myös erityisen suurena valikoivuutena sen suhteen, keitä svaippaa oikealle. Kaikkien kanssa ei kuitenkaan halua ruveta enempiä jutustelemaan, joten sillä tavalla voi pitää homman jotenkin hallinnassa. Ja siis kun miehet usein valittaa, että pitäisi olla niin huippusitä ja huipputätä, että kelpaisi yhtään kellekään, niin ei se minun kohdalla pidä paikkaansa. Liian sliipatut supertyypit tulee kyllä svaipattua vasemmalle, ihan siksi että ei itse kuitenkaan kelpaisi sellaiselle enkä jaksaisi sellaista elämää teeskennellä.

Mutta olen huomannut, että tulee painettua ruksia sellaisillekin, joista tietää, että jos he oikeassa elämässä alkaisivat tehdä tuttavuutta vaikka jossain kahvilassa ja hymyilisivät kivasti ja muuta, voisi pikku hiljaa kiinnostuakin. Kun se henkilökohtaisen huomion saaminen lämmittää kuitenkin erityisellä tavalla ja on romanttista. Vaikka olisi jonkun sentin alle ”oman minimin” tai vaikka matalampi koulutus kuin itsellä tms.

Vierailija
60/77 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Kai sillä yritetään sanoa ettei olla epätoivoisia tai jotain.

Ja sitten nämä: "Olen onnellisesti parisuhteessa mutta....." ja sitten kauhea itku siitä mitä siitä onnellisesta parisuhteesta puuttuu!

Nämä just. Olen onnellisesti parisuhteessa tai tyytyväinen sinkkuna enkä hae mitään. Tulin silti yhteen ruuhkaisimpaan deittisovellukseen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi