Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää Joelin someilut oikein on? Ihan ihme touhua!
No mitä se NYT on tehnyt?
Itseä vähän huvitti ne pinkit hattarat ja perhosfiltterit. Missä on Dark side and Lifestyle of the sick and dangerous? Ei silti, Joel voi tietysti postata mitä haluaa. Ja jos nuo filtterit kertoo siitä että Joelilla on hyvä olo ja mieliala korkealla, ehkä vähän ihastustakin ilmassa niin sehän olisi hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Itseä vähän huvitti ne pinkit hattarat ja perhosfiltterit. Missä on Dark side and Lifestyle of the sick and dangerous? Ei silti, Joel voi tietysti postata mitä haluaa. Ja jos nuo filtterit kertoo siitä että Joelilla on hyvä olo ja mieliala korkealla, ehkä vähän ihastustakin ilmassa niin sehän olisi hienoa.
Puputossu-emojit ovat kuulkaa ihan kohta tulossa... Winnerillä on niin korruptoiva vaikutus kaikkeen, että kaikki haluavat olla winnereitä :DD
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama huvitti, et edustaa tosi sick and dangerous lifestyleä noi sen pinkit hattarat, perhoset ja sydämet. Joko se on ihastunut tai sillä kositaan nuorempia faneja.
No onko noilla Joelin käyttämillä filtterillä nyt jotain väliä??? Pitäiskö sen vain angstata ja olla keskisormi pystyssä koko ajan jotta se olisi uskottava ja mätsäisi tulevan levyn nimeen?
Musta on kiva että se laittaa paljon ja erityyppisiä kuvia faneille nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
No onko noilla Joelin käyttämillä filtterillä nyt jotain väliä??? Pitäiskö sen vain angstata ja olla keskisormi pystyssä koko ajan jotta se olisi uskottava ja mätsäisi tulevan levyn nimeen?
Musta on kiva että se laittaa paljon ja erityyppisiä kuvia faneille nähtäväksi.
Ei ole väliä, päinvastoin mun mielestä on hyvä ettei aina angstaa. Joelilla on oikeus postata mitä haluaa ja faneilla oikeus reagoida miten haluavat.
Eiköhän se vaan tiisannu faneja, uus rakkauslaulu tulossa ja kaikkee.
Eikö niiden iso osa faneista ole aika lapsia tai nuoria?
Vierailija kirjoitti:
Eikö niiden iso osa faneista ole aika lapsia tai nuoria?
Heillä on kyllä paljon nuoria faneja, mutta mielestäni tämä seikka liitetään usein tarpeettoman vahvasti bändiin.
Ylipäätään lapset ja nuoret ovat niitä, joiden kohdalla tällaiset nousevat "ilmiöt" tai uudet jutut kolahtavat eniten, mistä puhuttiin jo paljon euroviisujen jälkeisinä aikoina. Nuoret ja lapsethan ovat myös niitä, jotka eniten internetiä käyttävinä tuovat fanituksensa siellä ilmi, joka väkisinkin saa ajattelemaan, että tämä on nyt kyseisen sukupolven juttu.
Netistä saadun kuvan perusteella sitten ajatellaan, ettei keikalle kehtaa mennä, kun ei muutkaan aikuiset mene = syntyy ketjureaktio, jossa jokaisen ajatellessa samoin tapahtuu juurikin näin.
Kukaan ei kuitenkaan tunnu muistavan, että on ihmisiä, jotka ovat ihan yhtä mukana bändin tekemisissä ja rakastavat aivan yhtä paljon heidän musikkiaan, mutta eivät vain tuo sitä samalla tavalla julkisesti ilmi (tähänkin voisi sanoa, että varsinkaan netissä kuvien/videoiden/edittien/ muiden kautta).
Jotkut heistä jakavat innostuksensa bändiin oman lähipiirinsä kanssa, mutta toiset eivät sitäkään ja ovat niin sanotusti kaapissa fanituksensa (miksi sitä kukin itse tahtoo sanoa) kanssa. Katsoja-/ kuunteluluvut ja tykkäykset ainoina kertovat heistä, vauvapalstalla kirjoittelun lisäksi tietenkin:)
Little red ridinghood kirjoitti:
Oispa jo kesä ja keikkoja!!
Haikailetko vielä Joelin perään vai joko uskot sen pitävän sua reippaasti nuoremmista?
Vierailija kirjoitti:
Oispa jo kesä ja keikkoja!!
Haikailetko vielä Joelin perään vai joko uskot sen pitävän sua reippaasti nuoremmista?
Kait Joelin perään saa haikailla vaikka 70-vuotias, mitä väliä sillä on? Jos se liittyy bändin fanittamiseen niin mitä vikaa siinä on?
Jos se liittyy bändin fanittamiseen? Anteeksi, mutta ei tuolla tavalla fanita kuin teinit. Silloin "valittiin" joku poikabändistä ketä ajatella. Punkku ei omien sanojensa mukaan ole edes fani. Eikä teini. Tarkoitus oli vain huumorilla kiusata sitä.
Ei tätä taas. Ei, ei ole mulla mitään teinifanitusta, teini-ihastumista tai muutakaan. Tämä on nyt vähän lähtenyt lapasesta, eikä ole enää hauskaa. Ymmärrän et sun/teidän tarkoitus on varmasti heittää läppää, mutta voidaan jättää aihe tähän. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Jos se liittyy bändin fanittamiseen? Anteeksi, mutta ei tuolla tavalla fanita kuin teinit. Silloin "valittiin" joku poikabändistä ketä ajatella. Punkku ei omien sanojensa mukaan ole edes fani. Eikä teini. Tarkoitus oli vain huumorilla kiusata sitä.
Hah, sinäkö määrittelet mikä on oikea tapa fanittaa? En yhtään ihmettele että tää ketju on lähes kuollut kun täällä on tämmöistä. Mä ainakin fanitan miten haluan (ja olen vielä Punkkuakin vanhempi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, sinäkö määrittelet mikä on oikea tapa fanittaa? En yhtään ihmettele että tää ketju on lähes kuollut kun täällä on tämmöistä. Mä ainakin fanitan miten haluan (ja olen vielä Punkkuakin vanhempi).
Juurikin näin, kukin saa fanittaa miten haluaa. Itse pidän joistain bc biiseistä paljon, mutta se et pidän Joelia mielenkiintoisena tyyppinä ei liity fanitukseen. Se on enemmänkin observation ihminen ihmisestä. Mille en ole tekemässä mitään iskemismovesseja 😏 sille täällä on vitsailtu, minkä toivon nyt loppuvan. Kiitos sinulle kun puutuit.
En kiellä ettenkö Joelia pitäisi mielenkiintoisena. Hänessä on ainakin julkisuuskuvan puolesta paljon mihin samaistun ja ymmärrän montaa seikkaa. Painotan, julkisuuskuvan perusteella näin päättelen. (Tiedän, että julkisuuskuva on eri kuin tyyppi sen takana.) Toivottavasti keskustelu siirtyy tästä aiheesta johonkin muuhun.
Mitä mieltä olette rakkauslaulusta mikä on tulossa? Mitä odotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin, kukin saa fanittaa miten haluaa. Itse pidän joistain bc biiseistä paljon, mutta se et pidän Joelia mielenkiintoisena tyyppinä ei liity fanitukseen. Se on enemmänkin observation ihminen ihmisestä. Mille en ole tekemässä mitään iskemismovesseja 😏 sille täällä on vitsailtu, minkä toivon nyt loppuvan. Kiitos sinulle kun puutuit.
En kiellä ettenkö Joelia pitäisi mielenkiintoisena. Hänessä on ainakin julkisuuskuvan puolesta paljon mihin samaistun ja ymmärrän montaa seikkaa. Painotan, julkisuuskuvan perusteella näin päättelen. (Tiedän, että julkisuuskuva on eri kuin tyyppi sen takana.) Toivottavasti keskustelu siirtyy tästä aiheesta johonkin muuhun.
Tosi vaikeaa sanoa. Jossain haastiksessa oli muistaakseni vielä että laulu kertoo siitä, millaisia jätkät on sängyssä. Odottelen mielenkiinnolla...
Vierailija kirjoitti:
Tuolla "jos se liittyy bändin fanittamiseen" -kommentilla tarkoitin sitä että jos kiinnostuu ensin vaikka Joelista ja mielenkiinto kohdistuu siitä koko bändiin ja heidän musiikkiin niin sehän on hienoa. Itse kiinnostuin Alexista v. 2016 kun Ufo ilmestyi ja kun hän liittyi BC:hen aloin seurata heitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi vaikeaa sanoa. Jossain haastiksessa oli muistaakseni vielä että laulu kertoo siitä, millaisia jätkät on sängyssä. Odottelen mielenkiinnolla...
Ne taisi sanoa että lavalla tullaan näkemään minkälaisia ne on sängyssä, ei että biisi kertoo siitä. Tiedäpä sitten mitä tuokin tarkoittaa. Odotan mielenkiinnolla. Mutta kiva saada kuulla uutta musiikkia heiltä!
Mitä nää Joelin someilut oikein on? Ihan ihme touhua!