Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
2041/2709 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikon ääni!!!! Ja karisma. En tiedä millaisten tähtien alla se on syntynyt.

Vierailija
2042/2709 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä kerran ulkomusiikillisista asioista tykätään puhua, niin olenko ainoa, jonka mielestä Nikolle sopii älyttömän hyvin tyyli, joka hänellä on Snake-videolla (hiukset ja vaatteet)? Muutenkin valkoinen väri jotenkin sopisi tälle bändille. Musta on niin synkkä, tylsä ja ennalta arvattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2709 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kamera rakastaa Nikoa. Instasta löytyy kuvia, joissa se on kuin malli. Siitä voisi oikeasti saada ison staran kansainvälisille markkinoille, kokonaispaketti on niin kasassa.

Vierailija
2044/2709 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä kerran ulkomusiikillisista asioista tykätään puhua, niin olenko ainoa, jonka mielestä Nikolle sopii älyttömän hyvin tyyli, joka hänellä on Snake-videolla (hiukset ja vaatteet)? Muutenkin valkoinen väri jotenkin sopisi tälle bändille. Musta on niin synkkä, tylsä ja ennalta arvattava.

Sharks love blood -videon tyyli ja visuaalinen ilme on myös hieno koulupoikamaisessa psykoottisuudessaan.

Vierailija
2045/2709 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monologi tai ei, niin voidaan puhua Nikosta seuraavat 100 sivua. Tää Joel aihe on käsitelty varmaan jo tällä erää, sillä siitä keskustelijat kaikkosivat tuon ig:n 30+ kommentin vuoksi. Niko, areena on sinun. 🥰

Vierailija
2046/2709 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti bändin jäsenten välille ei rupea tulemaan kilpailua ja riitoja, jotka hajottaisivat bändin. Monet bändit on hajonnu sen takia, että kun menestystä on alkanu tulla niin on alkanu kilpailu suosiosta ja siitä kuka saa äänensä eniten kuuluville.

Vierailija
2047/2709 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että jotkut heidän fanit ovat oikeasti melko tunkeilevia. Eräs BC:n jäsen seuraa minua Instagramissa, ja vaikka en todellakaan liity bändiin tai sen asioihin millään tavalla, niin heidän fanit lähettää minullekin seurauspyyntöjä. Kunnon hysteriaa saada tietää ja kaivella kaikki, mikä voisi bändiin liittyä vähänkään.

Vierailija
2048/2709 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti bändin jäsenten välille ei rupea tulemaan kilpailua ja riitoja, jotka hajottaisivat bändin. Monet bändit on hajonnu sen takia, että kun menestystä on alkanu tulla niin on alkanu kilpailu suosiosta ja siitä kuka saa äänensä eniten kuuluville.

Minä olen ajatellut ihan samaa. Kun yksi jäsenistä saa melkein kaiken huomion niin ainakin minua bändin jäsenenä se alkaisi vähitellen nyppiä. Siinä jollain tavalla häviää bändin tasapaino. Ehkä olen sitten vaan itse hirveä ja kateellinen tyyppi, en tiedä.

Vierailija
2049/2709 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi pakko laukoa täältä että Joel on oikeasti koko bändin tylsin hahmo. Ei millään pahalla, Joelille hän on ihan kiva ja silleen mut hohhoijaa.. siirrytäänkö jo seuraavaan aiheeseen.

Vierailija
2050/2709 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi pakko laukoa täältä että Joel on oikeasti koko bändin tylsin hahmo. Ei millään pahalla, Joelille hän on ihan kiva ja silleen mut hohhoijaa.. siirrytäänkö jo seuraavaan aiheeseen.

Jotenkin alkanut tulla vähän pinnallinen kuva siitä ja Niko alkanut loistaa persoonallaan. Näin siis omissa silmissä.

Vierailija
2051/2709 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku edes suunnilleen minkä pituinen Joel on? Näyttää pitkältä. 🦗

Vierailija
2052/2709 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain muistelisin että 187cm. Mutta en laita päätäni pantiksi.

Vierailija
2053/2709 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin alkanut tulla vähän pinnallinen kuva siitä ja Niko alkanut loistaa persoonallaan. Näin siis omissa silmissä.

Niko on loistanut persoonallaan ja musiikillisella lahjakkuudellaan alusta asti <3

Vierailija
2054/2709 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain muistelisin että 187cm. Mutta en laita päätäni pantiksi.

Ajattelinkin, että on luultavasti jotain vähän alle 190cm. Joten ihan uskottava tuo info, olit sitten oikeassa tai et. 😁

Vierailija
2055/2709 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdittiin siis puhua puoli sivua Nikosta ennen kuin puhe käännettiin taas Joeliin. I'll get my coat.

Vierailija
2056/2709 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitan kovasti Nikoa, mut en mä suoraan sanottuna keksi mitä täällä hänestä keskustelisi. Kun ei mua jaksa kiinnostaa kenenkään pituus, paino, kengänkoko, silmien väri, exät ja nyxät, instat, keikoilla kännäämiset tms, eikä hänen yksityiselämänsä mulle kuulu. Mua kiinnostaa ensisijaisesti musiikki. Pidän Nikoa kiehtovana persoonana, mutta enhän minä häntä tunne, joten en siitäkään sen enempi osaa tarinoida.

Vierailija
2057/2709 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdittiin siis puhua puoli sivua Nikosta ennen kuin puhe käännettiin taas Joeliin. I'll get my coat.

Ainahan sä voit pommittaa ketjua Nikoon liittyvillä kommenteilla ja varmasti löytyy seuraa. Onks tää nyt mennyt palstalaisten välillä riitelyksi siitä kenestä puhutaan eniten? T. En seuraa ketjua aktiivisesti

Vierailija
2058/2709 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel saa heikoksi. Ihana puhe- ja lauluääni, osaa soittaa kitaraa ja pelata lätkää, puhuu avoimesti vaikeistakin asioista, herttainen mutta silti jollain tapaa ärsyttävä. 😀 En tiedä saako tästä kiinni, mutta on sellaisella ihanalla tavalla ärsyttävä? Sellainen, että haastaisin mielelläni kun on itselläkin taipumusta tuohon itsepäisyyteen. Ja sit vielä tietysti se, että on pitkä, hoikka ja se tyyli ja pitkä tukka.

Moi äiti, jos näet tän viestin ja takuulla tunnistat. 😆 Kyllä, sorruin fanityttöilemään täällä palstalla.

Vierailija
2059/2709 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel saa heikoksi. Ihana puhe- ja lauluääni, osaa soittaa kitaraa ja pelata lätkää, puhuu avoimesti vaikeistakin asioista, herttainen mutta silti jollain tapaa ärsyttävä. 😀 En tiedä saako tästä kiinni, mutta on sellaisella ihanalla tavalla ärsyttävä? Sellainen, että haastaisin mielelläni kun on itselläkin taipumusta tuohon itsepäisyyteen. Ja sit vielä tietysti se, että on pitkä, hoikka ja se tyyli ja pitkä tukka.

Moi äiti, jos näet tän viestin ja takuulla tunnistat. 😆 Kyllä, sorruin fanityttöilemään täällä palstalla.

Toisin sanoen hänessä on siis sellaista bad boy-vibaa mikä jostain syystä on aina vetänyt puoleensa. Täysi ksipää ei sovi olla, mutta sellainen pieni vaaran tunne on jotenkin hottia. 😁

Vierailija
2060/2709 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kertoa mikä tämä draama on mikä liittyy Joeliin? En seuraa tätä ketjua aktiivisesti enkä myöskään Instagramia enkä nyt jaksanut selata kaikkia uusimpia kommentteja läpi. Käsitin että hän olisi hermostunut jonkun jostain mielipiteestä tai kommentista (?) ja ilmeisesti kuitannut takaisin? Instagramissa oli myös parikin uudempaa julkaisua joista paistaa läpi turhautuminen, esim tämä "At least I'm not +30 years old wax figure of someone else". Jäi kiinnostamaan että mistä kyse. 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi