Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
2001/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku suomalainen näyttelijä oli ilmeisesti sanonut ettei tykkää BC:n biisien lyriikoista koska hänellä on joku mielenterveyden ongelma (masennus?) ja sanoitukset pahentaa hänen oloa. Nuo puheet tuntuu aika naurettavilta koska 1. hänellä oli ongelmia jo ennen kuin BC tuli julkisuuteen ja 2. miksi sitten kuuntelee biisejä, jos tulee paha olo? Tämä info on peräisin Instan fanisivujen tekijöiltä enkä tiedä tilanteesta mitään muuta. Kertokaa te muut, jos tiedätte?

Joo no tämä nyt ei liittynyt tähänkään. En vaan viitsi alkaa nimiä sanomaan tai muutenkaan tarkemmin, kun näitä ketjuja on poistettu aiemminkin. Vink: jodelissa käyty asiasta eilen paljon keskustelua, jos haluaa alkaa selvittämään, mistä kyse.

En minä mitään nimiä haluakaan tietää eikä koko juttu edes kuulu minulle, ajattelin vaan että bändille on tapahtunut jotain tosi pahaa. Mutta hyvä että ilmeisesti ei ole, se tieto riittää mulle

Vierailija
2002/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

No siis joo. Nahkaa on hyvä kovettaa ja on asioita, jotka on hyvä sivuuttaa. Mutta kun ei tiedä mihin tuo asia liittyy, niin vaikeaa se on olla mitään mieltä. Sinänsä toi ikään ja ulkonäköön liittyvä pilkka kertoo enemmän sanojasta kuin kohteesta, oli kohde kuka vain.

Mutta sitten taas, sellaisessa kukkoilu-uhossa on jotain tosi seksikästä. Kun se tekee coolisti. Itse tämän sarjan suurena fanina, tällainen uho on tosi hot. En kannusta väkivaltaan, vaikka tässä sitä onkin:

Nää on aika koomisia nämä sun lempisarjat ym. Muka et fanita bändiä, et seuraa ketään instassa, vain sisin kiinnostaa ja olet muutenkin useasti muka kujalla kaikista Joelin sanomisista jne. mutta sattumalta kaikki Joelin jossain mainitsemat fanituksen kohteet on sulla samoja ja kappas kun satut näyttämäänkin ihan hänen celebrity crushiltaan.

Voin kyllä ihan puhtain sydämin rehellisesti sanoa, että on sattumaa. En ole häntä ja hänen lempi-mitään googlaillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis joo. Nahkaa on hyvä kovettaa ja on asioita, jotka on hyvä sivuuttaa. Mutta kun ei tiedä mihin tuo asia liittyy, niin vaikeaa se on olla mitään mieltä. Sinänsä toi ikään ja ulkonäköön liittyvä pilkka kertoo enemmän sanojasta kuin kohteesta, oli kohde kuka vain.

Mutta sitten taas, sellaisessa kukkoilu-uhossa on jotain tosi seksikästä. Kun se tekee coolisti. Itse tämän sarjan suurena fanina, tällainen uho on tosi hot. En kannusta väkivaltaan, vaikka tässä sitä onkin:

Nää on aika koomisia nämä sun lempisarjat ym. Muka et fanita bändiä, et seuraa ketään instassa, vain sisin kiinnostaa ja olet muutenkin useasti muka kujalla kaikista Joelin sanomisista jne. mutta sattumalta kaikki Joelin jossain mainitsemat fanituksen kohteet on sulla samoja ja kappas kun satut näyttämäänkin ihan hänen celebrity crushiltaan.

Voin kyllä ihan puhtain sydämin rehellisesti sanoa, että on sattumaa. En ole häntä ja hänen lempi-mitään googlaillut.

Ja jokainen sattuma saadaan myös jonkun aasinsillan kautta nostettua esille. 

Vierailija
2004/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiekkö et mua ei tippaakaan kiinnosta et minkä sillan kautta niputat asioita yhteen. Mun ei tarvitse puolustella tai selitellä itseäni täällä. Jos se ei riitä, et sanon olevan sattumaa niin sille en voi mitään. Moni ihminen pitää näistä samoista mainstream sarjoista ja leffoista. Tiedän heti luetella lähipiiristä kymmenen ihmistä jotka pitää samoista leffoista ja sarjoista kuin mitä täällä on mainittu J:n joksikin lemppariksi.

Voit jatkaa mun haukkumista täällä, kun se sulle iloa näemmä tuottaa. Mutta voit jatkaa sitä ihan ilman minua.

Vierailija
2005/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä lisätäkseni, niin julkisuudessa täytyy oppia päästämään asioita toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei kaikkeen voi eikä kannata hyökätä vastaan.

Ja kyllähän se vähän niin on, että kommentti menee ihon alle jos tuolla tavalla omassa somessa hyökkää. Fiksuinta olisi jättää omaan arvoonsa eikä antaa tälläisillä mitään palstatilaa. Höyryää sitten vaikka bändin pojille mutta ei julkisesti tälläistä.

Olen täysin samaa mieltä. Kymmeneen laskeminen ennen enterin painamista voisi olla ei vain suositeltavaa vaan myös toivottavaa.

Minua kiinnostaisi kuitenkin tietää, mihin tämä koko kärhämä liittyy. BC on sanonut olevansa pro underdogs, joten liittyykö se mahdollisesti siihen. Minun ei tarvitse tietää nimiä eikä sen tyyppisiä yksityiskohtia, mutta yleisellä tasolla kiinnostaa, mikä asia meni näin pahasti ihon alle. Voisiko joku valaista?

Ja olipa syy mikä tahansa, en hyväksy minkäänlaista ikään tai ulkoisiin tekijöihin liittyvää dissausta keneltäkään.

Vierailija
2006/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä lisätäkseni, niin julkisuudessa täytyy oppia päästämään asioita toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei kaikkeen voi eikä kannata hyökätä vastaan.

Ja kyllähän se vähän niin on, että kommentti menee ihon alle jos tuolla tavalla omassa somessa hyökkää. Fiksuinta olisi jättää omaan arvoonsa eikä antaa tälläisillä mitään palstatilaa. Höyryää sitten vaikka bändin pojille mutta ei julkisesti tälläistä.

Olen täysin samaa mieltä. Kymmeneen laskeminen ennen enterin painamista voisi olla ei vain suositeltavaa vaan myös toivottavaa.

Minua kiinnostaisi kuitenkin tietää, mihin tämä koko kärhämä liittyy. BC on sanonut olevansa pro underdogs, joten liittyykö se mahdollisesti siihen. Minun ei tarvitse tietää nimiä eikä sen tyyppisiä yksityiskohtia, mutta yleisellä tasolla kiinnostaa, mikä asia meni näin pahasti ihon alle. Voisiko joku valaista?

Ja olipa syy mikä tahansa, en hyväksy minkäänlaista ikään tai ulkoisiin tekijöihin liittyvää dissausta keneltäkään.

Tuossa edellisellä sivulla oli jotain tietoa, ei kuitenkaan mitään nimiä tms.

Vierailija
2007/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt neuvoisin sekä tämän ketjun että Damiano-ketjun aktiivisimpia starastalkkereita pitämään jo joulutaukoa. Hätäjarru päälle vaikka kolmeksi viikoksi ja some-karanteenin paikka.

Tietty, jos ei elämässä muuta sisältöä ole kuin sometilien kyyläys, niin...

Mutta näin ulkopuolisena ja yli 3-kymppisenä aikuisena miehenä, joka on kiinnostuneempi musiikista kuin OMG-kirkumisesta bändin takia, näkee aika selkeästi, että nyt on eräiltä fanitusmopo karannut.

Vierailija
2008/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Tässä nyt neuvoisin sekä tämän ketjun että Damiano-ketjun aktiivisimpia starastalkkereita pitämään jo joulutaukoa. Hätäjarru päälle vaikka kolmeksi viikoksi ja some-karanteenin paikka.

Mutta näin ulkopuolisena ja yli 3-kymppisenä aikuisena miehenä, joka on kiinnostuneempi musiikista kuin OMG-kirkumisesta bändin takia, näkee aika selkeästi, että nyt on eräiltä fanitusmopo karannut.

Miehenä? Tämähän selittääkin.

Vierailija
2009/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

No niin, nyt paljastui kuka on se +30-v. vahanukke.

Vierailija
2010/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on taas keskivaikeasta somepsykoosista kärsivien stalkkereiden jotain omaa sisäpiirinjuttua...

Ei se tietysti mitenkään yllätä, mutta ei teillä oikeasti taida olla mitään elämää :(

Huh huh.

Vierailija
2011/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Miehenä? Tämähän selittääkin.

Mitä se "mies" sinulle nyt tässä edustaa??? Onko raskaamman musiikin kuuntelu nyt ykskaks yllättäen 2021 jotenkin vaan "naisten" juttu Suomessa ;D tämä trendi on nyt kuulkaas mennyt minulta ja tuhansilta muilta mieshevareilta ohi, mutta teillä varmaan on joku seuraamanne somekanava, joka on vaan naisille ja naisten ketjujen "logiikalle" ja patonkien leipomisille omistettu ;D

Sen mä kyllä ymmärrän, ettei tiedetä ig-beibien yleissivistyksellä, mikä on mopo ja kuinka se voi karata ;D

Vierailija
2012/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Kukkis komppaa. Enkä ole edes mies, vaan ihan aikuinen aito täti.

Vierailija
2013/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ootte käyneet katsomassa uusimman Sensuroimattoman Päivärinnan, jossa Joel ja Niko olivat vieraina :)

https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta/a/1bafc686-f1c3-48e6-a7eb-9024…

Minä pidin, entäs te muut?

Vierailija
2014/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ootte käyneet katsomassa uusimman Sensuroimattoman Päivärinnan, jossa Joel ja Niko olivat vieraina :)

Tykkäsin! Tosin olisi kivaa, jos muitakin bändin jäseniä näkisi enemmän

Vierailija
2015/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, Hartwall Areenan uuden vuoden keikka soitetaan sitten ilman yleisöä. Prkln korona, mitenkähän kauan tätä vielä jatkuu? Minä tulisin hulluksi jos olisin jonkun bändin jäsen ja jatkuvasti saisi arpoa: keikan voi pitää...ei voikaan...ehkä voisi...no ei sittenkään...

Vierailija
2016/2709 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku miettii yhä eilistä draamaa, niin eräs ihminen käytti eilen Blind Channelia esimerkkinä mielenterveysongelmien glorifioinnista, vaikka bändiläiset ovat avoimesti puhuneet kokemastaan kiusaamisesta, itsetuhoisista ajatuksista, terapiassa käymisestä viemällä pois niiden stigmaa ja käsitelleet lyriikoissaan pahaa oloaan luoden faneille tunteen siitä, etteivät ole ongelmiensa kanssa yksin. Lisäksi koko Dark Side -biisin tarkoitus oli osoittaa, että jos joskus on paha olla ja ei kiinnosta kuunnella mitään rakkauslauluja, niin voi nostaa keskarit ilmaan ja bilettää pimeällä puolella. On siis ok, ettei oo aina ok. Tuo kommentti mielenterveysongelmien glorifioinnista oli sanottu mielestäni hieman pilkkaavaan sävyyn.

Vierailija
2017/2709 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku miettii yhä eilistä draamaa, niin eräs ihminen käytti eilen Blind Channelia esimerkkinä mielenterveysongelmien glorifioinnista, vaikka bändiläiset ovat avoimesti puhuneet kokemastaan kiusaamisesta, itsetuhoisista ajatuksista, terapiassa käymisestä viemällä pois niiden stigmaa ja käsitelleet lyriikoissaan pahaa oloaan luoden faneille tunteen siitä, etteivät ole ongelmiensa kanssa yksin. Lisäksi koko Dark Side -biisin tarkoitus oli osoittaa, että jos joskus on paha olla ja ei kiinnosta kuunnella mitään rakkauslauluja, niin voi nostaa keskarit ilmaan ja bilettää pimeällä puolella. On siis ok, ettei oo aina ok. Tuo kommentti mielenterveysongelmien glorifioinnista oli sanottu mielestäni hieman pilkkaavaan sävyyn.

Missä siis tällainen kommentti on ollut? Lehtijutussa, somessa..?

Vierailija
2018/2709 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietynlainen avoimuus, rohkeus puhua asioista ja herkkyys on heidän yksi valttikortti. Ovat sellaisia kuin ovat ja vetoavat samantyylisiin/samoja fiiliksiä kokeviin ihmisiin ikään katsomatta. Vaikka se yli kolkyt onkin jo ihan nolo ikä ;)

Tykkään itse siitä, että miten puhuttelevat samoja asioita käsitteleviä ihmisiä ja ymmärtävät ettei kukaan ole mikään uniikki vit*n lumihiutale täällä. Samaa kakkaa eri pöntöissä. Mutta silti joidenkin kanssa toimii se kemia paremmin kuin toisten. Löytyy yhteys ja ymmärrys kanssaihmiseen, kenen kanssa voi turvallisesti olla oma itsensä ja käsitellä haavat. Fiksuja kundeja.

Vierailija
2019/2709 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että kaikki osapuolet mokasivat tässä. Alkuperäisen kommentin esittäjä oli tökerö, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että ikään ja ulkonäköön meneminen vastauksena oli aivan ylimitoitettu ja asiaton reaktio. Tämäkö ei sitten ollut kiusaamista? Lisäksi alkuperäinen kommentti poistui lähes heti, mutta J jatkoi tätä storeissaan vielä seuraavana päivänäkin. 

Vierailija
2020/2709 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että kaikki osapuolet mokasivat tässä. Alkuperäisen kommentin esittäjä oli tökerö, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että ikään ja ulkonäköön meneminen vastauksena oli aivan ylimitoitettu ja asiaton reaktio. Tämäkö ei sitten ollut kiusaamista? Lisäksi alkuperäinen kommentti poistui lähes heti, mutta J jatkoi tätä storeissaan vielä seuraavana päivänäkin. 

Samaa mieltä tuosta ulkonäköön ja ikään menemisestä. Takaisin voi heittää kuittia ja varsinkin jos kyse oli tuollaisesta syystä mitä täällä on esitetty, sen takaskuitin olisi voinut heittää heidän omaa asiaa parantavalla tavalla. Tämä kusi nyt vain heidän omaan nilkkaan. Ja sit vielä mitään kritiikkiä ei tästä saa heittää vaan tulee "haters gonna hate" läppää niin ei...ei näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi