Kun mikään ei tunnu enää miltään parisuhteessa
Mitä olette tehneet kun parisuhteessa (vuosi yhdessä) mikään ei tunnu miltään? Koko aikana mikään ei tunnu hyvältä eikä onnelliselta. Seksi on ällöttänyt alusta saakka ja on pakkopullaa, jota en halua (en ole ikinä halunnut). Olen herännyt huomaamaan haluavani seksittömän suhteen ja haluan vain käpertyä toisen kainaloon antaen hyvänyönsuukon ja toivottaen hyvät yöt. Haluan halia mutta siinä se. Pitäisikö erota?
Kommentit (14)
Ei tuo ole mikään parisuhde, lähinnä ystävyyssuhde jos sitäkään.
Parasta erota eikä tuhlata molempien aikaa tuollaiseen.
Haastavaa. Olet oma itsesi, sinä päätät mitä elämältäsi haluat. Ehdotan hetkeksi eroamista, tunnustelemista ja sitten lopullinen ero tai yhteenpalaaminen. Ei kuitenkaan vaikuta toimivalta suhteelta, mutta, toimiva suhde ei perustu hyvän seksin luistamiseen. Hyvässä suhteessa on tuhansia asioita, joiden täytyy loksahtaa paikalleen, joten en näe, että sinun seksiin kiinnostumisen puute on jotenkin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Haastavaa. Olet oma itsesi, sinä päätät mitä elämältäsi haluat. Ehdotan hetkeksi eroamista, tunnustelemista ja sitten lopullinen ero tai yhteenpalaaminen. Ei kuitenkaan vaikuta toimivalta suhteelta, mutta, toimiva suhde ei perustu hyvän seksin luistamiseen. Hyvässä suhteessa on tuhansia asioita, joiden täytyy loksahtaa paikalleen, joten en näe, että sinun seksiin kiinnostumisen puute on jotenkin vakavaa.
Tämä ei ole ohimenevää koska en halua enkä ole kiinnostunut seksistä lainkaan, vain romanttiset asiat kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan tuntuu olevan tärkein juttu tuo seksi ja vakava juttu. Eräskin nainen ihan vaipui masennukseen, kun ei heti seksi toiminut ja pelkäsi ettei tule olemaan seksiä olenkaan.
Eroa, koska et saa kumppaniltasi sitä, mitä haluat. Jossakin on joku, joka tekee sinut onnelliseksi sinun haluamallasi tavalla.
Kannat vastakkain ja lusikat jakoon.
En halua erota koska mies mahdollistaa mukavan elintason.
Vierailija kirjoitti:
Mies on hemmetin pihi ja itsekäs, että ei ainakaan minulle mahdollista mukavaa elintasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan tuntuu olevan tärkein juttu tuo seksi ja vakava juttu. Eräskin nainen ihan vaipui masennukseen, kun ei heti seksi toiminut ja pelkäsi ettei tule olemaan seksiä olenkaan.
No joo, jos seksi on parisuhteen koossapitävä liima, pitää jommalle kummalle osapuolelle hankkia Pumpattava Barbara, se on aina valmis, ei tarvitse kuin puhaltaa pystyyn, vähän sama systeemi kuin lasten muovisessa uima-altaassa.
Vierailija kirjoitti:
Hehee. Eli yrität poimia rusinat pullasta. Toivottavasti miehesi jättää sut mahdollisimman pian.
Ehdottomasti pitäisi erota! Tuhlaat omaa aikaasi elämällä elämää jota et halua ja olemalla ihmisen kanssa jota et halua.
Mä olin samanlaisessa tilanteessa jokunen vuosi sitten. Inhotti fyysisyys toisen kanssa eikä yhdessä oleminen muutenkaan tuntunut enää rentouttavalta. Mulle olisi ollut ihan sama, jos olisi pettänyt mua. Itseasiassa toivoinkin sitä, jotta olisi "oikea" syy jättää toinen. Noista tunteista tajusin, että toista kohtaan ei ollut enää rakkautta.
Tuollaista suhdetta ei saa enää pelastettua, kun tunteet ovat muuttuneet noin radikaalisti. Ainoa oikea ratkaisu on ero. Voin sanoa ettet tule katumaan lähtöäsi päivääkään.
No eihän se toimi jos seksihalut ei kohtaa.