Miksi ihmiset kysyvät onko huono näkö kun ei katso silmiin?
Pakko v*ttuilla. Ja ei kyseessä ei ole huono näkö eikä autismin kirjo, olen vain ujo ja ahdistunut! Ja mitä se edes heille kuuluu? Mitä sanoa tällaisille?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Olen turhautunut ja moni muukin täällä avautuu ja kysyy neuvoja. Miksen minäkin saisi?
Ymmärrätkö edes neuvoja?
Joo...et sä kovin hyvälle näytä.
Mulle ei kukaan ikinä ole sanonut noin kuin ap:lle tai mitään muutakaan vastaavaa, enkä tosiaan kovin usein katsele juttukaveria.
Kiinnostava kysymyksenasettelu sinulla.
Et pyydä apua siihen, kuinka voisit oppia katsomaan ihmisiä silmiin, kun juttelet heidän kanssaan.
Sen sijaan kysyt, kuinka v*ittuilla ihmisille, jotka huomauttavat huonoista käytöstavoistasi.
Ymmärrän, miksi saat alapeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että, kyllä olen ja kohta myös mykkä ja lähe vetämään tilanteesta. Junttia huomautella tuommoisesta.
No niinpä, kerrankin joku täällä ymmärtää
Mikä pakkomielle alapeukuttaa ja pitää minua silmätikkuna?
Vierailija kirjoitti:
Et pyydä apua siihen, kuinka voisit oppia katsomaan ihmisiä silmiin, kun juttelet heidän kanssaan.
Sen sijaan kysyt, kuinka v*ittuilla ihmisille, jotka huomauttavat huonoista käytöstavoistasi.
Sanoin he v*ttuilevat minulle, pitäisikö sietää vaan hiljaa ja antaa heidän kävellä ylitseni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että, kyllä olen ja kohta myös mykkä ja lähe vetämään tilanteesta. Junttia huomautella tuommoisesta.
Lääkkeet ap, lääkkeet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää oikeasti muualle alapeukuttamaan, ei ole kivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin he v*ttuilevat minulle, pitäisikö sietää vaan hiljaa ja antaa heidän kävellä ylitseni?
Hoitoon nyt! Hopi hopi hopi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on heidän tapansa huomauttaa epäkohteliaasta käytöksestä.
Vinkkinä voin sanoa, että katso ihmisiä silmiin, kun puhut heidän kanssaan.
No se on vaikeaa, kun ahdistaa, en tee sitä tahalleen
Ja pakko oli alapeukuttaa koska?
Koska olet vihamielinen.
Enkä ole
Olet jo aloituksessasi sellainen. Jos muut ihmiset saavat ensinäkemältä sinusta vihamielisen kuvan, niin se ei kovin helposti muuksi muutu. Jotkut alkavat silloin kuittailemaan sinulle, jotkut jättävät sinut ylhäiseen yksinäisyyteesi.
Joo, pakko ymmärtää tahalteen väärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hyvä neuvo kiitos, voitte itsekin miettiä mitä muut sanotte täällä esim lääkkeet ja hoitoon, todella kohteliasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeki hyvä mieli alapeukuttamisesta taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hyvä neuvo kiitos, voitte itsekin miettiä mitä muut sanotte täällä esim lääkkeet ja hoitoon, todella kohteliasta..
Ajattelemme vain sinun parastasi rakas! Pusi pusi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeki hyvä mieli alapeukuttamisesta taas?
Jaxuhalit!
Olet jo aloituksessasi sellainen. Jos muut ihmiset saavat ensinäkemältä sinusta vihamielisen kuvan, niin se ei kovin helposti muuksi muutu. Jotkut alkavat silloin kuittailemaan sinulle, jotkut jättävät sinut ylhäiseen yksinäisyyteesi.