Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia ajatella eksästä näin?

Vierailija
30.05.2021 |

Miesystäväni kertoo rakastavansa minua paljon, ei olla kovin pitkää aikaa oltu vielä yhdessä. Sanoi jossain kohtaa kun puhuttiin suhteista, että aika näyttää vai onko edellinen parempi. Sanoi etteihän kukaan ole suhteessa ollut vuosikausia huvin vuoksi, mutta minun korvaan tuo kuulosti siltä, kuin olisin kilpailuasetelmassa menneisyyden kanssa. Mitä mieltä olette? Oletteko te heti pystyneet sanomaan uudessa suhteessa kuukausien jälkeen, että tulee olemaan parempi suhde kuin edellinen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olet kilpailuasetelmassa miehen exän kanssa. Vertailua tapahtuu kaikessa, vaikka monet sen kieltävät. Mies on jo vertaillut mielessään teidän ulkonäköännekin, ja sinä olet hänen silmissään joko tuota exää kauniimpi tai rumempi.

Vierailija
2/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksä siinä jos mielessään vertailee, mutta osoittaa mieheltä suurta typeryyttä sanoa asia ääneen. Tuohon olisi voinut sanoa halutessaan aika kivasti takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies kyllä rehellisen oloinen ja kertoo asiat niin kuin on. Kertoo olevansa onnellinen ja kehuu paljon. Silti iski epävarmuus

Vierailija
4/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella todella mäntisti sanottu.

Vierailija
5/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset neuroottiset epäilijät kuten ap on rasittavia kumppaneita. Jatkuvasti saisi olla varpaillaan ettei vainoharhainen ala taas hautoa mielessään kaikkea itse keksimäänsä.

Vierailija
6/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudosti sanottu. Tietääkö mies oikeasti mitä on rakkaus. Rakkaalle tuskin tuollaista sanoisi.

Minuulla on siitä ihana mies, että hälle voi puhua. Monesti on jäänyt asiat vaivaamaan niin otan puheeksi, kun soitellaan tai nähdään.

Vierailija
8/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän tökerösti sanottu, mutta niinhän asia on. Ilmeisesti hänellä on ollut hyvä suhde ja hän tietää mitä haluaa eikä tyydy huonompaan suhteeseen kuin edellinen suhde. Se on ihan sallittua. Niin minäkin ajattelen. Jos joskus eroaisin miehestäni niin taatusti etsisin paremman tai yhtä hyvän uuden suhteen enkä taatusti jäisi huonompaan.

Vierailija
9/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ajatellut olevani exän kanssa kilpailuasetelmassa. Exhän on mennyttä, sen sijaan tulevien naistensa suhteen miehet yrittää aina asetella kilpailua. Siinä vaiheessa etäännyn emotionaalisesti koska suhde tulee päättymään teen mitä tahansa.

Vierailija
10/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudosti sanottu. Hiukan tuntuu, että onko niin, että muissakin asioissa sanoa töksäyttää suoraan. Eli onko jatkossa tulossa muitakin vastaavia kommentteja.

Rehellisyydestä moni täällä puhuu, se on tietenkin tärkeää, mutta hienotunteisuus menee joskus rehellisyyden ohi.

Aina pitää ihmisen miettiä kannattaako jostain asiasta avautua. Jos sillä loukkaa toista.

Jos asialla ei ole kuitenkaan merkitystä sanooko sen ääneen vai on hiljaa.

Vierailija
11/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano jo moro ja näkemiin.

Vierailija
12/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisipa eksistä koota ne parhaat puolet. Lähes kaikista löytyy hyviä puolia. Ne kun sais yhteen niinku naiseen niin huh olis kuulkaa aika täydellinen. Okei jotain olen joskus verrannut ja vain ajatuksen tasolla. Spagettihirviölle kiitos edes siitä että naisia on erillaisia. 

Yksi ex sanoi että seuraavan miehen pitää osata totella paremmin. Ehdotin hänelle ihan reilusti koiraa. Mä en halua sellaista naista. Ihan se minivaatimus on että oma pää ja omat ajatukset. Tää voi kuulostaa hurjalta mutta mä tykkään että nainen on oma itsensä eikä mikään mun lemmikki. 

Vierailija
13/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on oletuksena, että jos olen uudessa suhteessa haluan sen myös toimivan ja pyrin siihen, että se kestää ja on parempi kuin entinen. Ei tulisi mieleenikään sanoa tuollaista uudelle kumppanille.