Minkälainen viestittelytyyli teillä on miesystävien kanssa?
Kun edellisen kanssa oltiin yhteyksissä kymmeniä kertoja päivässä aamusta iltaan ihan niitä näitä asioita niin nykyinen kyllä aloittaa keskustelun (muttei joka päiväkään, yleensä tapaamisesta sopiakseen ja siihen perään jotain kuulumisia muutamalla sanalla tms) mutta jättää sen siihen eli aina mun viesti on se vika joku muutaman päivänkin tai pidempäänkin ja olen siihen omaan viestiini odottanut kuitenkin jotain vuorovaikutusta vaikken suoranaisesti ole aina kysynytkään mitään. Niin vaikea ymmärtää onko tuo nyt sitten tosissaan tässä vai mikä ajatus ettei pidä yllä keskustelua mitenkään.
Kommentit (11)
Jäin vaan miettimään, miksi sellaista jonka kanssa sutinoidaan sanotaan mies/naisYSTÄVÄKSI. Ystäväthän on erikseen eikä niiden kanssa peuhata. Vai tarkoittaako tämä sitten sitä, ettei mies voi olla naisen kanssa ystävä ja toisinpäin ilman vinkvinkkejä.
Mutta niin, onhan se nyt selvä peli että jos ei ole innokkaasti viestittelemässä, niin se kertoo kiinnostuksen puutteesta. Moni kuitenkin mieluummin yrittää hiljaa vaivihkaa kuolettaa pois kuin sanoo suoraan, ettei tää nyt taida toimia niinkuin haluttaisiin.
Asun puolisoni kanssa yhdessä, viestimme jotain erossa ollessamme. Harvoin. Huomenta, hyvää yötä, satunnaisesti kaupassa käyntiä tms. koskeva. Ennen viestittelimme teemoista, yleensä aloitin keskustelun.
Miksi haluat viesteihisi vastauksen viestillä, jos tapailette? Kommentoitko asiaa livenä?
Vierailija kirjoitti:
Asun puolisoni kanssa yhdessä, viestimme jotain erossa ollessamme. Harvoin. Huomenta, hyvää yötä, satunnaisesti kaupassa käyntiä tms. koskeva. Ennen viestittelimme teemoista, yleensä aloitin keskustelun.
Miksi haluat viesteihisi vastauksen viestillä, jos tapailette? Kommentoitko asiaa livenä?
Tapaillaan harvakseltaan ja olisi asioita joita haluaisin hänelle kertoa tapailemisen välilläkin mutta ei hän tunnu yhtään sillä tavalla läheiseltä että kiinnostaisiko edes mun asiani. Emme siis asu yhdessä, tuore suhde.
Vierailija kirjoitti:
Jäin vaan miettimään, miksi sellaista jonka kanssa sutinoidaan sanotaan mies/naisYSTÄVÄKSI. Ystäväthän on erikseen eikä niiden kanssa peuhata. Vai tarkoittaako tämä sitten sitä, ettei mies voi olla naisen kanssa ystävä ja toisinpäin ilman vinkvinkkejä.
Mutta niin, onhan se nyt selvä peli että jos ei ole innokkaasti viestittelemässä, niin se kertoo kiinnostuksen puutteesta. Moni kuitenkin mieluummin yrittää hiljaa vaivihkaa kuolettaa pois kuin sanoo suoraan, ettei tää nyt taida toimia niinkuin haluttaisiin.
No kyllä aikuiset yleensä puhuvat miesystävästä jos on sellainen jonka kanssa tapaillaan mutta ei asuta yhdessä vielä. Mikä se muu sitten olisi?
Ja en kyllä usko tuohon suhteen kuolettamiseen kun silloin kerrankin kun mies viestittää, se ehdottaa tapaamista. Luulisi olevan jotenkin päinvastoin jos ei haluaisi nähdä.
Oman miehen kanssa viestitellään päivittäin kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä
Salarakkaan kanssa ei päivittäin mutta hyvin suoraa seksipuhetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä aikuiset yleensä puhuvat miesystävästä jos on sellainen jonka kanssa tapaillaan mutta ei asuta yhdessä vielä. Mikä se muu sitten olisi?
No mistä sitten puhutaan, kun tarkoitetaan oikeasti vaan ystävää? Jotenkin yhtä sekavaa kielenkäyttöä kuin joku pohjanmaalaisten tyyli sanoa kumppaniaan kaveriksi ja koskaan ei tiedä kumpaa tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä sitten puhutaan, kun tarkoitetaan oikeasti vaan ystävää? Jotenkin yhtä sekavaa kielenkäyttöä kuin joku pohjanmaalaisten tyyli sanoa kumppaniaan kaveriksi ja koskaan ei tiedä kumpaa tarkoitetaan.
Ystävämiehestä puhutaan jos on puhtaasti ystävä eikä mitään muuta mielessä.
Meillä on aikalailla niin, että jos minä olen jossain reissussa tai pois kotoa ylipäätään yksinäni, ilman miestä, hänellä on koko ajan minulle asiaa. Haluaisi viestitellä pitkiä juttuja. Mutta kun hän itse on reissussa, ei kuulu juuri mitään. Minulle se sopii kyllä, en tarvitse ilmoituksia missä menee tai mitä kuuluu, enkä vaivaa millään omilla jutuillani häntä, jollei nyt ole pää irtoamassa tai katto sortumassa.
Piti itsekin tottua siihen ettei vaan viestitellä niin usein tai samalla tavalla kuin olin aikaisemmassa suhteessa tottunut. Ihmiset on vaan erilaisia eikä he välttämättä tarkoita sillä mitään vaikka itse analysoisi kaiken piikkikammalla🤷♂️
Vierailija kirjoitti:
Piti itsekin tottua siihen ettei vaan viestitellä niin usein tai samalla tavalla kuin olin aikaisemmassa suhteessa tottunut. Ihmiset on vaan erilaisia eikä he välttämättä tarkoita sillä mitään vaikka itse analysoisi kaiken piikkikammalla🤷♂️
Se oli vaan niin ihanaa entisen kanssa kun oli aina keskusteluyhteys auki ja pystyin kertomaan hänelle heti ajankohtaisesti esim. auton katsastushuolet ym. Hän oli öisin töissä niin oli kiva kun aamulla yleensä aina odotti viesti johon vastasin päivällä, sitten taas muutamia viestejä edes takaisin ja illalla viimeiseksi. Välillä saattoi jäädä päivä-kaksi välistäkin eikä kumpikaan nostanut siitä mitään meteliä vaan tottakai oli ok. Suurin osa keskustelusta oli ihan diipadaapaa niitä näitä koska hänen kanssaan tapailimme vielä harvemmin livenä kuin tämän nykyisen kanssa. Mutta se keskusteluyhteys oli auki koko ajan ja vuorovaikutus toimi. Ja voin sanoa todella tutustuneeni kyseiseen ihmiseen vaikka niitä livetapaamisia oli harvakseltaan.
Nykyisen kanssa voi mennä esim. 3 viikkoa kunnes vasta tavataan jolloin vasta kerron vaikka jostain ongelmasta joka mulla oli 2 viikkoa sitten ja johon jo itse sitten keksin vastauksenkin. Kun en viitsinyt häntä häiritä huolillani. Vähän sellainen fiilis tässä on.
Yhtä paljon saan ilmeisesti täällä keskustelua aikaan kuin kotonakaan...