Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs sanotte, jos tulevaisuudessa esim. ei kukaan enää saa asua maalla?

Vierailija
30.05.2021 |

Siihen suuntaan meitä ollaan viemässä.

Tai että 80-90% väestöstä tulee olemaan lisääntymiskyvyttömiä.

Googlatkaa esim. Agenda 21 tai agenda 2030 väestönvähennys.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai siellä asua, mutta ei pidä vaatia sinne infraa kuten  hoidettuja teitä ja sairaalapalveluita. Eikä valokuituverkkoa ja katkeamatonta sähköverkkoa ja kauppaa ja apteekkia ja uimahallia.

Vierailija
2/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä ruisleivän ostaminen kaupasta vaikeaksi jos kukaan ei ole siellä maalla viljelemässä ruista. Samoin käy isolle osalle kasviksista ja kaikille lihatuotteille. Kalaa ehkä saadaan kun kaupungissakin voi kalastaa.

Onneksi ehdin varmaankin kuolla ennen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mennä ruisleivän ostaminen kaupasta vaikeaksi jos kukaan ei ole siellä maalla viljelemässä ruista. Samoin käy isolle osalle kasviksista ja kaikille lihatuotteille. Kalaa ehkä saadaan kun kaupungissakin voi kalastaa.

Onneksi ehdin varmaankin kuolla ennen sitä.

2100 luvulla kaikki tänne nyt kirjoittavat kasvavat koiranputkea, joten aivan yksi ja sama. 

Vierailija
4/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ne persut ajaa. Kaikki kaupunkiin asumaan, maaseutu kuolee ja ihmiset vielä enemmän onnettomia. Revitään ihmiset juuriltaan.

Ghetto Suomi on persujen haave.

Vierailija
5/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kai siellä asua, mutta ei pidä vaatia sinne infraa kuten  hoidettuja teitä ja sairaalapalveluita. Eikä valokuituverkkoa ja katkeamatonta sähköverkkoa ja kauppaa ja apteekkia ja uimahallia.

Eikä veroja.

Kai ymmärrät, että jo nyt maalla on maksettu ihan itse niin valokuidut kuin sähköverkotkin samoin kuin tiet. Vain kaupungissa kaikki on maksutonta.

Vierailija
6/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän ne persut ajaa. Kaikki kaupunkiin asumaan, maaseutu kuolee ja ihmiset vielä enemmän onnettomia. Revitään ihmiset juuriltaan.

Vihreätpäs.

Vierailija
7/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuin yli 20 vuotta kaupungissa töiden vuoksi mutta kokoajan lisääntyvä tummien miesten määrä alkoi tympimään siinä määrin että muutin takaisin synnyinseudulle pieneen kylään. En koskaan muuta täältä enää pois, nautin kantisten seurasta ja rauhallisuudesta.

Vierailija
8/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Sinä tulet ottamaan rokotteen

>Sinä tulet ottamaan rokotepassin

>Sinä tulet syömään ötököitä

>Sinä et omista mitään

>Sinä tulet olemaan onnellinen

Vierailija
9/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä veroja.

Kai ymmärrät, että jo nyt maalla on maksettu ihan itse niin valokuidut kuin sähköverkotkin samoin kuin tiet. Vain kaupungissa kaikki on maksutonta.

Ymmärräthän, että asukaskohtainen kustannus on vähän eri, jos laajakaistaliittymää käyttää 5 vs. 500 000 käyttäjää?

Haluaisin itsekin asua maalla, mutta jos asiaansa haluaa eteenpäin, niin perustelujen pitää olla paremmat.

Vierailija
10/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin sanoa asuvani maalla/metsän keskellä, mua ei täältä kukaan tule pois ajamaan.

No teiden kunnosta, niin kauan kuin puuta ajetaan metsistä tuo pysyy, mutta kunto nytkin on mikä.

Sairaalaan on nyt 130km, ambulanssi tänne tulee nytkin aika heikosti, naapuri oli kaatunut mopolla oli ambulanssista soitettu että selviääkö huomiseen kun voidaan tarvita ennemmin kylällä tuota ampparia. Naapuri

sai kyydin terveyskeskukseen, oli kylkiluita ja solisluu murtunut, ja muitakin ruhjeita. Itselle ei tulisi mieleenkään ruveta odottelemaan ambulanssia, viimeksikin kun en pystynyt itse ajamaan sairaalalle kun oli moottorisaha vähän nirhassut, vei isäntä minut sairaalaan, itse ajettiin sinne 1,5h, jos olisi tuossa vielä oottanut ambulanssia...

Valokuitu verkko tänne jo tulee, kuntamme kaivatti valokuidun jokaiselle kuntamme kiinteistölle, ihan pikku maksun joutui itse maksamaan.

Sähkölinja on nyt menossa maan alle.

Eli tuskin niitä sieltä enää poistetaan, minun eli aikanani.

Mitä kauppaan, apteekkiin ja uimahallit.

Kai niissä pelataan kysynnän ja tarjonna lailla.

Itsellä tuon kaupan ei tarvitse olla vieressä pärjää silti, käyn kaupassa nytkin kerran kk tai joka toinen kk, voisin käydä harvemminkin ei haittaisi sekään olen jo tottunut tähän.

Vierailija
11/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla saa asua, kunhan ei vaadi kaupunkilaisia rahoittamaan asumistaan.

Vierailija
12/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho sanoi, että kaukana asuminen ei ole optimaallista.

Vierailija
13/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ruuan alkutuotanto sitten tapahtuisi?

Vierailija
14/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on väestötiheydeltään Hollannin maaseudun luokkaa.

Vierailija
15/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla saa asua, kunhan ei vaadi kaupunkilaisia rahoittamaan asumistaan.

Ja sama toisin päin. Asumistuet on lakkautettava ja kaupunkilaisten luusereiden on etsittävä asunto, jonka pystyvät itse maksamaan.

Vierailija
16/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sieltä he saavat kannattajakuntansa.

Vierailija
17/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki on väestötiheydeltään Hollannin maaseudun luokkaa.

Jos muualla eletään kuin kehitysmaassa niin ei se sitä tarkoita, että Suomessa pitäisi elää samoin. 

Vierailija
18/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ruuan alkutuotanto sitten tapahtuisi?

Ostetaan kaupasta tietysti niin kuin sähkökin. Älä tyhmiä kysele. Lisäksi voi kasvattaa 0,5m2 parvekkeellaan tilliä ja kokoosta. 

t. alle 35v naispoliitikko

Vierailija
19/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadassahan on alueita, joilla ihmiset asuu omalla vastuullaan. Eli alueella ei ole infraa eikä palveluja , mutta toisaalta ei myöskään tarvitse maksaa veroja. Tämä olisi ihan ok systeemi mielestäni.

Vierailija
20/51 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En googleta. Ei siellä mitään mielenkiintoista voi olla kun aptakaan ei kiinnostanut kertoa asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi