Mikä olisi kiva kiitoslahja ihanalle eskariopelle?
Hän on ollut lapselleni tärkeä aikuinen koko eskarivuoden ja minäkin olen saanut hönen iloisuudestaan ja empaattisuudestaan osani. Mikä olisi kiva tapa kiittää häntä lapsen tekemän kortin lisäksi?
Kommentit (42)
Lahjakortti ravintolaan tai hierontaan
Ei tarvitse lahjoja, kortti ja kiitos riittää hyvin.
Osta ihmeellä joku lahjakortti esim johonkin kahvilaan tai kirjakauppaan. Niitä on helppo ostaa, kun voi itse määritellä hinnan. Varmasti on pidetty lahja.
Älä ainakaan kutsu kotiin syömään ja leikkimään lapsesi kanssa.
Joku kiva pentikin juttu, tai marimekon.
Vierailija kirjoitti:
Osta ihmeellä joku lahjakortti esim johonkin kahvilaan tai kirjakauppaan. Niitä on helppo ostaa, kun voi itse määritellä hinnan. Varmasti on pidetty lahja.
Jos ihmettä ei tapahdu, osta rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse lahjoja, kortti ja kiitos riittää hyvin.
Höpöhöpö, haluan muistaa. Isoveli muistaa myös omaa opettajaansa.
Omenapuun taimi. Jos siis tietää että asuu sellsisessa paikassa johon sen voi istuttaa.
Turhaa lahjontaa, kyllä hänelle palkka maksetaan.
Ei tavaraa. Useampi opettaja lähipiirissä, ja kaikki sanovat, että nurkat ovat täynnä.
Kaikki heistä ovat sanoneet ilahtuneensa kukista, tai jostain sellaisesta joka tulee käytettyä, kuten laadukasta kynttilästä.
Söpö kukkakimppu ja siihen lapsen itse tekemä kortti.
Terv. pikkuisten ope
Votkapullo ja paketti aspiriinia.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti jonnekin
Laihdutusohjelman lahjakortti on aina varma valinta
Lahjakortti kukkakauppaan ja se lapsesi tekemä kortti
Hän on ihana, koska tekee työtään ja saa siitä palkkaa. Ihan hyvää sellaista. Kortti riittää, lapsesi on yksi muiden joukossa eikä hän välttämättä kaipaa jokaisesta oppilaastaan muistoja. Miksi et ostaisi lahjaa vaikka koulun siivoojalle? Hänelle tulisi enemmän tarpeeseen.
Lahjakortti jonnekin