Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esitätkö miesten mieliksi joskus olevasi innostuneempi Suomen jääkiekosta kuin oikeasti oletkaan?

Vierailija
29.05.2021 |

Oikeasti siis who cares!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus katsotaan yhdessä ja joskus ei. Tykkään kyllä, suomi voittoon👍

Vierailija
2/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN. Sanon ihan suoraan halveksivani jääkiekkoa, jääkiekkoilijoita ja kaikkia lajin seuraajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esitä. Tykkään katsoa arvokisamatseja, mitkään SM-liiga tai NHL-pelit eivät kiinnosta. Ei ole kukaan mies vaatinut minulta yhtään tämän suurempaa kiinnostusta asiaan.

Vierailija
4/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään kenenkään mieliksi. Kaikkein vähiten olen olevinani kiinnostunut minkäänlaisesta penkkiurheilusta.

Vierailija
5/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mä olen se joka katsoo. Miestä ei kiinnosta.

Vierailija
6/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esitä. Miksi esittäisin? Voin ihan rehellisesti sanoa että vihaan jääkiekkoa.

Vierailija
7/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni ei ole kiinnostunut, eivätkä poikanikaan, eikä edes vävy. 

Vierailija
8/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esitä – en ole koskaan katsonut matsin matsia. :D

N30

Vierailija
9/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus kiinnostaa enemmän joskus vähemmän. Siis nykyään.

Lapsena olin ihan fanaattinen ja keräsin kaiken maailman lätkäkortteja ja olen saanut Koivuilta ja Selänteiltä nimmarit etc. (tai koko sen aikaiselta maajoukkueelta)

Sen olen huomannut, että osa miehistä ei ole uskonut naisen voivan tajuavan lätkästä mitään.

Vierailija
10/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse teeskennellä. :) Molemmat katsotaan satunnaisesti jotain Suomen peliä, mutta ei herätä suurta kiinnostusta kummassakaan.

Vierailija
11/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joskus esitän. Olen kiinnostunut jääkiekosta oikeastikin aikalailla mut joskus esitän olevani vielä kovempi fani, jos se esim. edistää keskustelun kulkua tmv.

Vierailija
12/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Asun vielä täällä lätkähu llujen Tampereella. Täällä ihan tosissaan kysytään sulta että "Ilves vai tappara". Sanon aina ettei mitään hajua. Tai joskus että Ilves kun niillä oli sellainen kiva vihreä takki jossa ilveksen pää. Mutta toisaalta tykkään itsekin sellaissista epäurheilijamaisista miehistä.

Vierailija
13/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Asun vielä täällä lätkähu llujen Tampereella. Täällä ihan tosissaan kysytään sulta että "Ilves vai tappara". Sanon aina ettei mitään hajua. Tai joskus että Ilves kun niillä oli sellainen kiva vihreä takki jossa ilveksen pää. Mutta toisaalta tykkään itsekin sellaissista epäurheilijamaisista miehistä.

Tajuatko mitä epäurheilijamainen tarkoittaa? Lähinnä sikailijaa, mukava että tykkäät sellaisista.

Vierailija
14/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Mutta miksi avauksessa oletetaan, että on miesten mieleen, jos nainen on innostunut jääkiekosta. Mun havaintojen mukaan edes penkkiurheilumiehille ei ole mitään väliä, kiinnostaako naista jääkiekko vai ei.

Vierailija
15/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mä olen se joka katsoo. Miestä ei kiinnosta.

Meillä myös näin..monesti mies siivoilee keittiötä tai tekee koneella töitä kun itse katson matsia.

Vierailija
16/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsoa lätkää.

Vierailija
17/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan katsoa ihan omasta tahdosta. Olen lapsesta asti tavallaan tottunut katsomaan. Sai valvoa myöhään kun oli jääkiekkoa telkkarissa 😄

Vierailija
18/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut arvokisat vuodesta 1992. Ei niitä meillä muut katso.

Vierailija
19/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esitä yhtään mitään kenenkään mieliksi. Mitä iloa siitä olisi? Ei yhtään mitään. Ei kukaan elä elämäänsä muakaan miellyttäen. Ihan hullu ajatus

Vierailija
20/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole juuri kiinnostunut urheilusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan