Ulkona on kesä ja aurinko ja sinä luuseri olet täällä.Miksi?
Ulkona on kesä ja aurinko ja sinä luuseri olet täällä.Miksi?
Kommentit (42)
Koska olen luuseri. Seuraava kysymys, kiitos.
Joskus tekee mieli olla vaan himassa. Ja sais lämmetä vielä muutaman asteen. Huomenna varmaan menen jo ulkoilemaan.
Ulkona paistaa aurinko, mutta helvetin kylmä tuuli taas. Tässä rannikolla tuulee lähes aina suoraan pohjoisesta.
No katsoin mittaria: +15 astetta ja tuuli meinasi repiä puut maasta irti = no thanks
Nyt on kevät. Joo aurinko paistaa, mutta ei täällä ainakaan kovin lämmin ole. Mä olen ollut yövuorossa ja menen vielä toiseen joten menen nyt nukkumaan. En ole luuseri sen takia, että satun juuri nyt olemaan sisällä. Luuseriutta ei mitata sillä koska on sisällä tai pihalla.
Missäs luuserit sitten muuallakaan luusaisi jos ei täällä? Mitä sä oikein kuvittelet?
Jos Sijaltainen nousisi.
Just olin koko päivän pihalla koulutukses 🎢🎡🎠😃
Olen ulkona ja täällä, revi siitä! 😉
Ootko sä ap niitä sairaita ihmisiä jotka mölyää heti kun aurinko tulee esiin että ”NYT NAUTITAAN!!!”
Ja kauhea ahdistus kun ei ehdi olla sitä kaikkea aikaa pihalla kun se aurinko paistaa.
Mulle on aivan yhdentekevää paistaako aurinko vai tuleeko ja on pilvistä, ulkoilen kun mieleni tekee enkä paniikissa vain auringon perässä, lenkkeily on miellyttävämpää kun ei paista.
Kohta menen istuttamaan kesäkukkia kunhan oon saanut lonkeroni litkittyä.
Hyvää kesää ap, toivon kesääsi paljon sateisia päiviä!
Istun puistossa ja lapsi leikkii. (Ja joo, sen verran iso lapsi, ettei tarvitse varsinaisesti vahtimista, eli voin olla nenä kiinni kännykässä, mutta ollaan kauempana kotoa, joten ei voi tänne yksinkään jättää.)
Lapsi kipeänä, joten sisällä pysytään.
Ei siellä mikään kesä ole, 10 astetta ja tuulee.
Just tulin partsilta sisään kun meni hermo alakerran nistin ketjupoltteluun sillä haju on aivan karmea. Päästeli myös estottomasti aivan järkyttävän äänekkäitä pieruja.
Olen ulkona ja auringossa. Ja täällä. Kylmää lonkeroa juon omalla terassilla.
Oletko sä jämähtänyt 90-luvun alkuvuosiin? Tiesitkö että nykyään on nettilaitteita joilla voi ulkona tsättäillä tänne?
Mä olen pihalla, tuulensuojassa, mutta ei täällä lämmin ole, eli ei ole kesä.
Koska olen luuseri. Olipa tyhmä kysymys.
Pieni ruokalepo ennen seuraavaa askaretta. 😎