Ulkona on kesä ja aurinko ja sinä luuseri olet täällä.Miksi?
Ulkona on kesä ja aurinko ja sinä luuseri olet täällä.Miksi?
Kommentit (42)
Joku voi olla ollut 7 tuntia töissä ja hetken tauolla selaa uutiset ja sitten kymmenen minuuttia palstaa.
Sinä taas istut puolet päivästä palstalla ja kun käyt vartin ulkohommissa niin palaat palstalle arvostelemaan muiden ajankäyttöä.
Nostatko sä ketjuja itse itsellesi?
Lähden just kohta kävelylle, tosin ei siellä taida hirveän lämmin olla. Koko päiväkö pitäisi viettää ulkona kävellen tai istuskellen tai jotain tehden?
Ei siellä ulkona oo pakko luuhata, vaikka aurinko paistaakin. Ihanaa luuseroida sisällä sohvalla.
50e tuntipalkalla luen näitä huikeita uutisia teekuppi kädessä.
Olen kipeä ja karanteenissa. Odottelen koronatestin tulosta.
Kesä alkaa virallisesti 1.6., nyt on vielä kevätkuukausi menossa. Mutta joo, vanhaa äitiä viemässä ensiapuun, ollaan siis jo täällä, mutta nyt odotellaan lääkäriä katsomaan, jääkö sisään vai pääseekö kotiin.
Tykkään käydä ulkona mieluummin iltaisin, niin ei tarvitse läträtä aurinkovoiteen kanssa.
Teen laitteellani töitä, suunnittelen ensi vuoden oppitunteja. Ulkona on niin kirkasta, ettei laitteen ruudulta tahdo nähdä mitään. Parempi tehdä töitä täällä sisällä. Lapsen kanssa olin aiemmin ulkona ja lenkitin koiran, mutta nyt lapsi lähti kaverinsa luo leikkimään. Ei siellä kyllä kylmän tuulen takia mikään huippulämmin ole, vaikka aurinko paistaakin.
Koska olen täysin koomassa työviikon jäljiltä enkä jaksa ajatellakaan mitään toimintaa. Makasin tosin aiemmin jo auringossa, mutta en halua polttaa itseäni, siirryin siis sohvalle.
Koska väsyttää ja laiskottaa. Olen kyllä kohta lähdössä ulos sen verran, että haen kaupasta kissanhiekkaa. Joskus on ihana vaan lojua sisällä koko päivä. Parvekkeen ovi on auki joten saan haistella ulkoilmaa tässä samalla :D.
Mistä Kysyjä-Luuseri voi tietää, että vastaajat ovat luusereita?
Kulutan aikaa kun pyykkikone ei ole vielä saanut ohjelmaa valmiiksi. Sitten kun olen ripustanut pyykit kuivumaan, lähden etsimään korvasieniä. Pirun kylmä tuuli siellä kyllä on, ei se aurinko siinä paljoo auta.
Kävin aiemmin treeneissä ja uimassa lapsen kanssa. Nyt ruokalepo ja netin selaamista sohvalla. Ei se karhukaan jaksa koko ajan riehua, se syö välillä puolukoita.
Tykkänä vaan kylmästä ja sen takia tullut
Tulin lämmittelemään. Olen ollut monta tuntia ulkona ja tehnyt pihahommia. Mutta kun on niin prkl kylmä! 14 astetta ja jäinen tuuli. Huppari, t-paita, farkut ja kumisaappaat - kiva kesäasu:( Tuulensuojassa ja suorassa auringossa voi hetkeksi ottaa hupparin pois.
TULIS JO KESÄ!!!!
Katse peiliin!
Mistä löysästä perseestäs sä kuvittelet tietäväsi, mistä paikasta tai tilasta ihmiset tänne kirjoittaa?
Sulla on varmaan joku sossunnetti, joka toimii vaan joka toinen tunti?
Annas kun arvaan, tulit palstalle puoli tuntia sitten? Miksi ? Miksi et kyki siellä lenkkipolullas?