Miten kallis on puhelimesi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
10 euroa.
mee töihi!
Mitäs toi uutena maksoi, jotain 150 €. Nyt siitä sais varmaan 20 €.
Pink Friday -hinta oli jotain 1639 euroa eli alennusta 120 euroa normihinnasta + vaihtohyvitys vanhasta luurista 530 euroa eli 1109 euroa jäi maksettavaa.
Kalliskaan puhelin ei auta, jos sisällöntuotto on huonoa. Asiat jota puhelimella tehdään on tärkeintä.
Riittävän kallis. Mitähän sinä tuollakaan tiedolla teet?
Vierailija kirjoitti:
Kalliskaan puhelin ei auta, jos sisällöntuotto on huonoa. Asiat jota puhelimella tehdään on tärkeintä.
Itsellä on 1400 euron iPhone 16 Pro jonka masennuspäissäni ostin, ja joka päivä käy mielessä että edellinen 12 tuntui käyttökokemukseltaan tismalleen samalta.
Joo, on optinen 5x zoomi kamerassa, mutta milloin minä sitä ikinä käytän?
Nopealla prosessorilla ei tee mitään, kun juuri mitään appeja ei ole olemasskaan jotka koko kapasiteettia käyttäisivät.
Oikeastaan en löydä mitään hyvää sanottavaa kuin sen että näyttö on parempilaatuinen ja selkeämpi.
Niin, ja Apple AI tai satelliittiviestit eivät edes toimi Suomessa. Ne toimivat Yhdysvaltojen, Kanadan ja Japanin ohella vain muutamassa maassa. Eli maksoin jostain mitä en saa edes kokeilla.
No, muutenkin turha ostos koska lähinnä selaan nettiä. Olen ennenkin masentuneena ostanut turhakkeita kuten jääpaloja tekevän jääkaapin vaikken edes juo drinkkejä enkä laita virvoitusjuomiin jäätä.
Ihmismieli muokkautuu tässä maailmanajassa sellaiseksi että pitää ostaa ollakseen onnellinen. No, itse en ole vaikka miten ostelen uutta ja ihmeellistä
En muista, se on jokin Nokian vanhempi malli, ja taisi itse asiassa tulla kylkiäisenä jostain. Sillä voi soittaa, tekstata, katsoa whatsappia ja nettiinkin pääsee jos haluaa. Toisin sanoen riittävä minulle.
Uutena kait 99 e jos ei vielä vähemmän. On toiminut hyvin. Edellinen samaa hintaluokkaa. En usko että kalliista puhelimesta saisin mitään lisäarvoa. En ota huippukuvia ja videoita. Sähköposti, lehdet yms tavis toimii ja näihin ei kummostakaan puhelinta tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on 1400 euron iPhone 16 Pro jonka masennuspäissäni ostin, ja joka päivä käy mielessä että edellinen 12 tuntui käyttökokemukseltaan tismalleen samalta.
Joo, on optinen 5x zoomi kamerassa, mutta milloin minä sitä ikinä käytän?
Nopealla prosessorilla ei tee mitään, kun juuri mitään appeja ei ole olemasskaan jotka koko kapasiteettia käyttäisivät.
Oikeastaan en löydä mitään hyvää sanottavaa kuin sen että näyttö on parempilaatuinen ja selkeämpi.
Niin, ja Apple AI tai satelliittiviestit eivät edes toimi Suomessa. Ne toimivat Yhdysvaltojen, Kanadan ja Japanin ohella vain muutamassa maassa. Eli maksoin jostain mitä en saa edes kokeilla.
No, muutenkin turha ostos koska lähinnä selaan nettiä. Olen enn
Taitaa olla aika yleistä. Ostetaan ylihintaista turhaa krääsää kun elämä muuten jotenkin pielessä tai merkityksetöntä.
En maksanut senttiäkään. Exän vanha, lienee noin 4v vanha. Puhelin on puhelin, K Y R V Ä Njatketta en tarvi.
Samsung S22, oli ovh uutena 800€, ostin tarjouksessa 700€, nyt saa jo alle 400€. Loistoluuri mutta kehno akku.
1400€, työpaikka maksoi sen ja liittymän. Muutaman vuoden välein saa uuden ja vanhan voi pitää.
Oli alle 400 uutena vuosi sitten.
10 euroa.