Minkälainen toisen ihmisen olemus teitä ärsyttää?
Jopa tuomarit tuomitsevat eri lailla tekijän olemuksen mukaan. Vieläkin pahempaa, mikäli uhrin olemus ei tuomaria miellytä, niin tuomari asettuu rikollisen puolelle.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Minä ärsytän ihan olemuksellani. Olen kuullut siitä monta kertaa elämäni aikana. Minun ei tarvitse sanoa mitään, ei tehdä mitään. Olen vain niin minua aletaan inhota.
Tosi kurjaa tollanen. :(
Vierailija kirjoitti:
Äkkipikaisen oloinen ja rauhattomasti liikehtivä ihminen on hermostuttava. Yleensä puhuu ja nauraa myös paljon kovaan ääneen, on muka ystävällisen tuttavallinen ja hymyilee feikkihymyä "kylmillä" silmillä.
Kuvailit juuri minut. Mutta minä olenkin sentään aito oma itseni.
Itseäni taas ärsyttää "muka paremmat ihmiset", jotka tuomitsee muita. Korottavat itseään lyttäämällä toisia.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan positiivinen ketju. Eikö teidän elämissä oo ketään kivaa ihmistä? Tosi surkeaa, että keskitytään ajattelemaan kaikkea p skaa kun maailmassa on sitä jo tarpeeksi.
Samaa oon katellu, et miten osataan vihata näin montaa eri ihmisryhmää ja monia vain esimerkiksi koon tai ihonvärin perusteella...
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Feministien. Tuntuu, et olis syyllistyny rikoksee iha vaa siks ku sattuu olee syntyny mieheks.
No voi nyyh kun pitää uhriutua.
Jos feministien jutuista päättelet että olet syyllistynyt rikokseen, kannattaa katsoa peiliin. Itsereflektointi kannattaa aina. Jos sinulla on puhtaat jauhot pussissa, voit olla feministien puolella eikä tarvitse asettua heitä vastaan.
Miksi täytyisi olla feministien puolella? Ihmisillä on oikeus olla eri mieltä asioista ja silti tulla kohdelluksi hyvin.
Eri
Harmaita hissukoita harmittaa puheliaat ihmiset. Keskenään he eivät saa yhtään mitää aikaan.Jonkun pitää heitäkin innosta toimimaan. Ei saa puhua kovaa, hissukat eivät tykkää. Joo olkaa vaan kskenänne. Joskus joutuu istumaan illallisella sellaisen seurassa, joka ei osaa puhua mitään. Yleensä typpi on maalta eikä ujouttaan osaa avata suutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihra on inhaa.
Läski on kunnianhimoton, kykenemätön huolehtimaan itsestään ja sitä myöten myös muista.
Ja äärettömän vastenmielisen näköinenEntä jos on jokin sairaus? Tai vaikka saanut 5 lasta ja kilot ei lähde enää?
Lähtee.
Mikään sairaus ei lihota.
Mieti jos joudut autiolle saarelle: päiväsi kuluu ravintoa etsien ja se ravinto on jotain niukkaenergistä heinää/pajua.
Arvaa laihtuuko? Vai lihooko? Mietipä sitä.
Kunnianhimottomuus ei ole sairaus.Voit ihan googlesta katsoa pitkän listan sairauksia, jotka aiheuttavat lihoamista. Esimerkiksi kilpirauhasen vajaatoiminta ja diabetes. Itseään on helppo sivistää.
Mulla on molemmat, painan 55 kg. Oliko muuta sheisseä? 😄😄😄 Lihavuus johtuu ainoastaan vääristä ruokailutottumuksista. Get over it
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ärsyynnyn ylimielisistä ihmisistä joiden pelkkä kävelytyyli on jotenkin sellainen leuhka ja ylpeä, tavallaan uhkaavakin kun kuljetaan leveästi kädetkin harottaen ja oudosti jopa takakenossa nokka pystyssä.
Siinä dr. Nown laihdutusohjelmassa on monella potilaalla just tällainen tyyli ja olemus.
"Morbidli obiisit" kävelevät usein takakenossa juuri siksi, etteivät kaatuisi naamalleen, koska iso maha edessä painaa niin paljon. Ja kainaloläskit pakottavat pitämään kädet harallaan - niitä ei vain saa kylkiin kiinni.
Koomisen ja vastenmielisen - josko kyllä säälittävänkin näköistähän tuo on.
Usein näillä ihmisillä myös jalat taipuvat polvien kohdalta oudosti ulospäin eli havaittavissa tietynlainen "pihtipolviefekti". Tälle jalkojen virheasennolle on varmaan joku hienompi tieteellinen nimikin olemassa....
Ei ne polvet oikeasti taivu ulospäin, vaan se näyttää siltä lihavan seistessä haara-asennossa (lähemmäs jalat eivät mahdu) kun sisäreiden massat kuitenkin koskevat koko matkalta toisiinsa. Ne luut siellä sisällä on kyllä ihan suorassa.
Nyt ei mene läpi. Sen verran käyrä puolikaari polvesta nilkkaan, että ei ole kyllä sääriluu suorassa. Näitä on nähty paljon.... liikaa. Mahtaa olla tuskallista kävelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Feministien. Tuntuu, et olis syyllistyny rikoksee iha vaa siks ku sattuu olee syntyny mieheks.
Jos feministien jutuista päättelet että olet syyllistynyt rikokseen, kannattaa katsoa peiliin. Itsereflektointi kannattaa aina. Jos sinulla on puhtaat jauhot pussissa, voit olla feministien puolella eikä tarvitse asettua heitä vastaan.Miksi täytyisi olla feministien puolella? Ihmisillä on oikeus olla eri mieltä asioista ja silti tulla kohdelluksi hyvin.
Eri
Koska jos uskot tasa-arvoon, eli siihen että miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia, olet feministi. Ei ehkä tarvitse julistautua sellaiseksi, mutta jos et usko että naiset on huonompia kuin miehet niin jaat samat arvot kuin feministit.
Sellainen joita aina ärsyttää kaikki muut ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihra on inhaa.
Läski on kunnianhimoton, kykenemätön huolehtimaan itsestään ja sitä myöten myös muista.
Ja äärettömän vastenmielisen näköinenEntä jos on jokin sairaus? Tai vaikka saanut 5 lasta ja kilot ei lähde enää?
Lähtee.
Mieti jos joudut autiolle saarelle: päiväsi kuluu ravintoa etsien ja se ravinto on jotain niukkaenergistä heinää/pajua.
Kunnianhimottomuus ei ole sairaus.Voit ihan googlesta katsoa pitkän listan sairauksia, jotka aiheuttavat lihoamista. Esimerkiksi kilpirauhasen vajaatoiminta ja diabetes. Itseään on helppo sivistää.
Mulla on molemmat, painan 55 kg. Oliko muuta sheisseä? 😄😄😄 Lihavuus johtuu ainoastaan vääristä ruokailutottumuksista. Get over it
Se että sinä et liho ei tarkoita että muut eivät liho. Ja yhä edelleen, kuka tahansa voi googlata asian. Educate yourself, please.
Itse olen monien mielestä ilmeisesti ärsyttävä. Olen ujo, vältän katsekontaktia ja puhun hiljaa.
Äsyynnyn jos joku ei väistä kaupan käytävillä, kevyenliikenteen väylällä, vaikka huomaa että toinen yrittää ohi. Täytyy puukata anteeksi pääseekö tästä välistä tms. Tekisi mieli antaa vauhtia peruuksiin kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Jos feministien jutuista päättelet että olet syyllistynyt rikokseen, kannattaa katsoa peiliin. Itsereflektointi kannattaa aina. Jos sinulla on puhtaat jauhot pussissa, voit olla feministien puolella eikä tarvitse asettua heitä vastaan.Miksi täytyisi olla feministien puolella? Ihmisillä on oikeus olla eri mieltä asioista ja silti tulla kohdelluksi hyvin.
Eri
Tuohan nyt on ihan myytti, ettei feministi voisi kohdella eri mieltä olevia hyvin tai olisi aggressiivinen. Tai että feministit ylipäätään olisivat syyttämässä tavismiehiä yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihra on inhaa.
Lähtee.
Se että sinä et liho ei tarkoita että muut eivät liho. Ja yhä edelleen, kuka tahansa voi googlata asian. Educate yourself, please.
Ja taas (yllätys yllätys) väärin. Kukaan ei liho, jos omaa itsekuria. Kukaan. Mikään sairaus ei lihota, mikään lääke ei lihota. Nestettä voi kerryttää, mut se lähtee kyl liikkeelle parin päivän paastolla. 😆 Dooorka
Ärsyttää ihmiset, jotka puhuvat jatkuvasti jotenkin kyllästyneellä tai väsähtäneellä äänellä. Työpaikkallani on muutama tällainen tyyppi, ja kyllä se heidän puhetapansa aina jotenkin särähtää korvaan etäpalavereissa.
Tiukkapipoisen oloinen, hymytön keski-ikäinen nainen, jolla on lyhyeksi leikattu tumma tukka tai sitten haalistunut omanvärinen (maantienharmaa) tukka. Huumorintajuton ja tyly, usein myös röyhkeä ja ylimielinen. Olen kokenut näitä akkoja asiakaspalvelutehtävissä aikoinaan ja myöhemmin muissa töissä.
Nuoret humanistisen tai valtiotieteellisen alan vasemmistolaiset yliopisto-opiskelijanaiset, jotka ovat feministejä ja B-L-M-liikkeen woke-kannattajia ja vielä vegaaneja. Todella rasittavaa seuraa, koko elämä pyörii _kokemusten_ ja _sanallistumisen_ ympärillä, joka puolella nähdään sortoa ja uhkakuvia. Kopioidaan kaikki ajatukset suoraan Amerikasta, jossa toki on ihan oikeita ongelmia (jotka todella huonosti voidaan tuoda yksi yhteen suomalaisen yhteiskunnan olosuhteisiin).
Ihanan positiivinen ketju. Eikö teidän elämissä oo ketään kivaa ihmistä? Tosi surkeaa, että keskitytään ajattelemaan kaikkea p skaa kun maailmassa on sitä jo tarpeeksi.