Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen toisen ihmisen olemus teitä ärsyttää?

Vierailija
29.05.2021 |

Jopa tuomarit tuomitsevat eri lailla tekijän olemuksen mukaan. Vieläkin pahempaa, mikäli uhrin olemus ei tuomaria miellytä, niin tuomari asettuu rikollisen puolelle.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvedelle lemuava muotinukke, jolla korut kilisee käsissä. Maalia on naamassa niin ettei voi hymyillä.

Vierailija
2/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkipikaisen oloinen ja rauhattomasti liikehtivä ihminen on hermostuttava. Yleensä puhuu ja nauraa myös paljon kovaan ääneen, on muka ystävällisen tuttavallinen ja hymyilee feikkihymyä "kylmillä" silmillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalainen, tatuoitu, tupakanhajuinen lävistysihminen ei vedä puoleensa ollenkaan.

Vierailija
4/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikman. Pukeutuu kuin suttura ja yrittää keksiä ns pyörän uudellen provosoidessaan, että nainenkin voi olla seksuaalinen olento.

Vierailija
5/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen jos ei iholle pyri.

Vierailija
6/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas, eloton.

Vierailija
7/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelias

Huomionhakuinen

Kovaääninen

Ei väistä jos haluan ohitse eikä tilaa ole kunnolla

"Katsokaa mua"

Katsoo heikompiaan alas

Kilpaileva

Arvostelee muiden valintoja

Ei kuuntele

Hänen tapa paras tapa

Ei ikinä kehu (paitsi itseään)

Ei kiitä, ei tervehdi

Tällainen henkilö on lähipiirissäni ja mikään noista ominaisuuksista ei herätä mitään hyviä tunteita minussa. Juu kyse oli vain olemuksesta mutta olkoon.. olen kurkkua myöten täynnä tuota ihmistä. Täytynee kohta tehdä tuolle ilkeydelle kohta jotain.

Vierailija
8/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen.

Ihan sama onki mies tai nainen, lihava tai laiha, rikas tai köyhä ym., mutta jos on kusipäisen ylimielinen ihan ketä tahansa kohtaan, niin en halua olla kyseisen ihmisen kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
9/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoidut 2.luokan kansalaiset, kansanomaisemmin yh-mammat/pubiruusut.

Tunnistaa jo kaukaa huonosti istuvista, halvoista rytkyistä, silmien alla järkyttävät pussit, naama hapan, markettiväreillä värjätyt hiukset, löllö kroppa, jenkkakahvat ja järkyttävä siiderimaha. 😆😆😆

Entä muut tatuoidut, esim. ne jotka ovat kehittäneet sen laitteen jolla näpytät tänne?

Vierailija
10/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ärsyynnyn ylimielisistä ihmisistä joiden pelkkä kävelytyyli on jotenkin sellainen leuhka ja ylpeä, tavallaan uhkaavakin kun kuljetaan leveästi kädetkin harottaen ja oudosti jopa takakenossa nokka pystyssä.

Siinä dr. Nown laihdutusohjelmassa on monella potilaalla just tällainen tyyli ja olemus.

Vierailija
11/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimielinen.

Ihan sama onki mies tai nainen, lihava tai laiha, rikas tai köyhä ym., mutta jos on kusipäisen ylimielinen ihan ketä tahansa kohtaan, niin en halua olla kyseisen ihmisen kanssa missään tekemisissä.

Ylimielisyys myös usein tulkitaan väärin. Esim. jotkut ihmiset näkevät ujot ylimielisinä.

Vierailija
12/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ärsytän ihan olemuksellani. Olen kuullut siitä monta kertaa elämäni aikana. Minun ei tarvitse sanoa mitään, ei tehdä mitään. Olen vain niin minua aletaan inhota.

Vierailija
13/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua häiritsevät ylipainoiset henkilöt, jotka pukeutuvat paljastavasti. En halua mennä heidän lähellensä ottamaan kaupan hyllystä jotain tuotetta, kuten tänään kävi. Epämiellyttävää.

Just näin kaupassa nuoren lihavan naisen, jolla mustat mikroshortsit ja musta tuubitoppi, maha näkyi kaistaleena vielä. Ihan puolialastomana jolkotti.

En ärsyyntynyt mutta hävetti sen puolesta. Olen itsekin lihava mutta katson peiliin kotoa lähtiessä ja ymmärrän että ”rikoo on riskillä ruma”.

Vierailija
14/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset muka-kiltit ja muka-hyväsydämiset seinäruusuhissukat, jotka eivät voi sanoa suoraan mitään vaan kirjottelevat jaskaa selän takana vauva-palstalla. Tuo vauvalle kirjoittelu oli esimerkki heidän toimintatavastaan. Ja mustamaalataan seläntakana, että joku vahva persoona olisi vaikkapa ilkeä, manipuloiva narsisti ja itse eivät näe omaa toimintaansa.

Vierailija
15/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkipikaisen oloinen ja rauhattomasti liikehtivä ihminen on hermostuttava. Yleensä puhuu ja nauraa myös paljon kovaan ääneen, on muka ystävällisen tuttavallinen ja hymyilee feikkihymyä "kylmillä" silmillä.

Itse taidat olla joku em. hissukkatyyppinen.

Vierailija
16/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ikkunasta naapuritalon ihmisen.

En tiedä miksi ärsyttää,en tunne ,enkä ole puhunutkaan hänen kanssaan.

Hän on varmaan parempi ihminen kun minä.

Vierailija
17/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ärsyynnyn ylimielisistä ihmisistä joiden pelkkä kävelytyyli on jotenkin sellainen leuhka ja ylpeä, tavallaan uhkaavakin kun kuljetaan leveästi kädetkin harottaen ja oudosti jopa takakenossa nokka pystyssä.

Siinä dr. Nown laihdutusohjelmassa on monella potilaalla just tällainen tyyli ja olemus.

Ei ihan natsaa tuohon kuvailemaasi, mutta tuli mieleen, että kovin hyväryhtisesti ja reippaasti käveleviä ihmisiä myös katsovat monesti karsaasti ja nyrpistellen ne, jotka itse lyllertävät niska kyttyrällä ja hartiat lusussa. Miksi kadehtia - parantaisivat omaa ryhtiään!

Vierailija
18/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tän kävelytyylin ja tiedän yhden ihmisen joka näin kulkee.

Ajattelisin kuitenkin, että takakeno ja leuhkan näköinen kävely kädet heiluen sivuilla liittyy siihen ylipainoon, että ranka on tietyssä asennossa että jaksaa kantaa vatsan.

Vierailija
19/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Feministien. Tuntuu, et olis syyllistyny rikoksee iha vaa siks ku sattuu olee syntyny mieheks.

No voi nyyh kun pitää uhriutua.

Jos feministien jutuista päättelet että olet syyllistynyt rikokseen, kannattaa katsoa peiliin. Itsereflektointi kannattaa aina. Jos sinulla on puhtaat jauhot pussissa, voit olla feministien puolella eikä tarvitse asettua heitä vastaan.

Vierailija
20/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka puhuvat vain itsestään eivätkä kuuntele muita. Tai sitten toisaalta ihmiset jotka tarkkailevat liikaa toisen eleitä ja ilmeitä, liikaa sarkasmia ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi