Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen toisen ihmisen olemus teitä ärsyttää?

Vierailija
29.05.2021 |

Jopa tuomarit tuomitsevat eri lailla tekijän olemuksen mukaan. Vieläkin pahempaa, mikäli uhrin olemus ei tuomaria miellytä, niin tuomari asettuu rikollisen puolelle.

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaset muka-kiltit ja muka-hyväsydämiset seinäruusuhissukat, jotka eivät voi sanoa suoraan mitään vaan kirjottelevat jaskaa selän takana vauva-palstalla. Tuo vauvalle kirjoittelu oli esimerkki heidän toimintatavastaan. Ja mustamaalataan seläntakana, että joku vahva persoona olisi vaikkapa ilkeä, manipuloiva narsisti ja itse eivät näe omaa toimintaansa.

Koska nämä "vahvat" eivät näe omaa huonoa käytöstään vaikka useat eri ihmiset yrittävät sitä heille toitottaa. Ei.. he ovat vahvoja ja sanovat kaiken ääneen ja suodatin unohtui tottakai kotiin. Kyllä suorasanaisella on oikeus olla räväkkä ja rehellinen. Jos joku ottaa itseensä niin mitäs on niin herkkä.

Ne hissukat ei huomaa omaa huonoa käytöstään. Yritetään mustamaalata ja manipuloida joku ulos porukasta tai ainakin yrittävät kiusata porukalla. Ja jokainen saa olla oma itsensä, ei niillä hissukoilla ole oikeutta komennella ketään olemaan jotain muuta kuin on. Enkä puhu huonosta käytöksestä, itse en sitä harrasta.

Yleensä en kirjoita tälle palstalle mutta nyt on pakko ihmetellä tuota kohtaa "yrittävät kiusata porukalla" kohtaa.. missäpäin Suomea hiljaisella on tukenaan oikein porukka? 😳 minä olin aivan yksin ja luokan ainut ujo. Nyt töissäkin olen yksinäinen. Onneksi olen onnistunut saamaan oman perheen kuitenkin, siitä olen kiitollinen!

Vierailija
42/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö. Vaikkei olisi ehtinyt sanoa mitään niin se ihminen alkaa heti jo ärsyttämään ulkonäkönsä takia. Luuleeko olevansa parempi muka häh?! Normaaleissa ihmisissä on muutakin ku ulkonäkö niin ihan turha alkaa sillä keuliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ns. tyhjälle naurava henkilö. Mitä tahansa sanoo, niin kääntää tämän nauruksi, raivostuttavaa

-hyvin sosiaaliset ihmiset, jotka ovat aina suuna päänä kommentoimassa jotain

Vierailija
44/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö. Vaikkei olisi ehtinyt sanoa mitään niin se ihminen alkaa heti jo ärsyttämään ulkonäkönsä takia. Luuleeko olevansa parempi muka häh?! Normaaleissa ihmisissä on muutakin ku ulkonäkö niin ihan turha alkaa sillä keuliin.

Ei kai ihminen ulkonäölleen mitään voi. Tai ainakaan kasvojen luustolle.

Vierailija
45/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaset muka-kiltit ja muka-hyväsydämiset seinäruusuhissukat, jotka eivät voi sanoa suoraan mitään vaan kirjottelevat jaskaa selän takana vauva-palstalla. Tuo vauvalle kirjoittelu oli esimerkki heidän toimintatavastaan. Ja mustamaalataan seläntakana, että joku vahva persoona olisi vaikkapa ilkeä, manipuloiva narsisti ja itse eivät näe omaa toimintaansa.

Koska nämä "vahvat" eivät näe omaa huonoa käytöstään vaikka useat eri ihmiset yrittävät sitä heille toitottaa. Ei.. he ovat vahvoja ja sanovat kaiken ääneen ja suodatin unohtui tottakai kotiin. Kyllä suorasanaisella on oikeus olla räväkkä ja rehellinen. Jos joku ottaa itseensä niin mitäs on niin herkkä.

Ne hissukat ei huomaa omaa huonoa käytöstään. Yritetään mustamaalata ja manipuloida joku ulos porukasta tai ainakin yrittävät kiusata porukalla. Ja jokainen saa olla oma itsensä, ei niillä hissukoilla ole oikeutta komennella ketään olemaan jotain muuta kuin on. Enkä puhu huonosta käytöksestä, itse en sitä harrasta.

Kyllä mua kiusasi koulussa vain ja ainoastaan ne luokan äänekkäimmät. Aina. -eri

Mua taas väitti kiusaajaksi ne luokan hissukat, vaikka en ollut kiusannut. Sitten sitä oikeaa kiusaajaa mielistelivät.

Vierailija
46/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vihreän feministin tyypillinen ulkonäkö. Ongelmalasit, nenä pystyssä ja minäminä-asenne.

Se omahyväisyys paistaa kymmenien metrien päähän 

Vierailija
47/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ns. tyhjälle naurava henkilö. Mitä tahansa sanoo, niin kääntää tämän nauruksi, raivostuttavaa

Siskoni nauraa koko ajan aivan kaikelle. Se on oikeasti uuvuttava ominaisuus.

Vierailija
48/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ärsyynnyn ylimielisistä ihmisistä joiden pelkkä kävelytyyli on jotenkin sellainen leuhka ja ylpeä, tavallaan uhkaavakin kun kuljetaan leveästi kädetkin harottaen ja oudosti jopa takakenossa nokka pystyssä.

Siinä dr. Nown laihdutusohjelmassa on monella potilaalla just tällainen tyyli ja olemus.

"Morbidli obiisit" kävelevät usein takakenossa juuri siksi, etteivät kaatuisi naamalleen, koska iso maha edessä painaa niin paljon. Ja kainaloläskit pakottavat pitämään kädet harallaan - niitä ei vain saa kylkiin kiinni.

Koomisen ja vastenmielisen - josko kyllä säälittävänkin näköistähän tuo on.

Usein näillä ihmisillä myös jalat taipuvat polvien kohdalta oudosti ulospäin eli havaittavissa tietynlainen "pihtipolviefekti". Tälle jalkojen virheasennolle on varmaan joku hienompi tieteellinen nimikin olemassa....

Eikä tarvitse olla kyllä edes mikään parisataa kiloinen vaan todella moni vähemmänkin ylipainoinen on eleiltään ja olemukseltaan just tuollainen jonka sitten tulkitsee automaattisesti ylimielisyydeksi ja uhoavaksi käytökseksi..

Hmmm.. olisiko tuossa ainakin osasyy siihen, että ylipainoiset kokee saavansa huonompaa kohtelua kanssaihmisiltä mitä normipainoiset/hoikat?

Vierailija
49/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaääniset läskit.

Huoh 🙄

Laudat hissukat. 😂😂😂

Vierailija
50/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee mieleen YleXin Viki ja Köpi. Viki nauraa ihan kaikelle mitä Köpi suustaa päästää. Ihan sama onko huonoa vai hyvää juttua. Haahhahahahahahahaaaa vaan jatkuvalla syötöllä. Nauru kärsii jo inflaation - liika on liikaa.

Vierailija
51/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaääniset läskit.

Huoh 🙄

Minkähän ihmeen takia nää kailottajaämmät - siis yleensä tosiaan ÄMMÄT- on lähes poikkeuksetta läskejä??

Mikä saa ne kailottamaan puhuessaan ja syömään liikaa syödessään??

Vierailija
52/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanien olemus ärsyttää.

Tämä! Jostain käsittämättömästä syystä, kuin Jumalan lahjana, ovat ylimielistä porukkaa, vaikka useimmiten siihen ei olisikaan mitään aihetta - tappelevia työttömiä, varattomia varkaita, yhteiskunnan loiseläjiä... Ikävästi ilmaistu, mutta miten ihmeessä pohjasakka käyttäytyy aina ennakko-oletetulla tavalla?

Toinen erikoisuus on se, että liki poikkeuksetta äänekkäimmin ja ärhäkimmin oman kunniansa perään tuntuu olevan aina ne joilla sitä on kaikista vähiten menetettäväksi jo alun perinkin.

Vierailija
53/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaääniset läskit.

Huoh 🙄

Yrittävät kovalla äänellä luoda mielikuvaa hyvästä itsetunnosta. Tämä pätee myös normaalipainoisiin sekä hoikkiin ihmisiin.

Vierailija
54/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset tosi "vahvat" naiset. Ehkä tämä on enemmänkin omasta persoonastani kiinni, koska olen vastakohta heille. Ei heissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta sellainen vahvuuden ja touhukkuuden ilmapiiri, mikä heistä huokuu lävitse, on hieman häiritsevä. He jättävät tosi helposti varjoonsa ihan vain siksi, koska en ole samanlainen enkä edusta nykyajan feminismin kaltaista päättäväistä, suorasanaista ja voimakasta naista. Ihailen tietysti heitä myös, sillä heillä on jopa ylikorostuneen vahva itsetunto.

Miesten kanssa en oikein törmää samaan. Ehkä se johtuu vain siitä, että olen eri sukupuolta, joten he suhtautuvat minuun eri tavalla. Toisaalta miehet ovat ehkä myös enemmän kaksijakoisia eli selkeästi kus#pä#tä tai samaan aikaan sekä vahvoja että ihan mukavia, hyväksyviä ja rentoja. 

Vierailija
55/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovaääniset läskit.

Huoh 🙄

Minkähän ihmeen takia nää kailottajaämmät - siis yleensä tosiaan ÄMMÄT- on lähes poikkeuksetta läskejä??

Mikä saa ne kailottamaan puhuessaan ja syömään liikaa syödessään??

Painavat luut.

Vierailija
56/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaääniset läskit.

Huoh 🙄

Oiva esimerkki tästä on erään hallituspuolueen pj. Koko olemus todellakin huutaa ylimielisyyttä ja sitten vielä se kailottava nuotti puhuessa...

Aaargh!!!

Vierailija
57/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vihreän feministin tyypillinen ulkonäkö. Ongelmalasit, nenä pystyssä ja minäminä-asenne.

Se omahyväisyys paistaa kymmenien metrien päähän 

Ongelmalasit?

Vierailija
58/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanien olemus ärsyttää.

Tämä! Jostain käsittämättömästä syystä, kuin Jumalan lahjana, ovat ylimielistä porukkaa, vaikka useimmiten siihen ei olisikaan mitään aihetta - tappelevia työttömiä, varattomia varkaita, yhteiskunnan loiseläjiä... Ikävästi ilmaistu, mutta miten ihmeessä pohjasakka käyttäytyy aina ennakko-oletetulla tavalla?

Toinen erikoisuus on se, että liki poikkeuksetta äänekkäimmin ja ärhäkimmin oman kunniansa perään tuntuu olevan aina ne joilla sitä on kaikista vähiten menetettäväksi jo alun perinkin.

Sinähän et sitä toisten kunnian määrää määrittele! Luuletko olevasi joku Jumala? N-alkuinen sinä olet.

Vierailija
59/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ärsyynnyn ylimielisistä ihmisistä joiden pelkkä kävelytyyli on jotenkin sellainen leuhka ja ylpeä, tavallaan uhkaavakin kun kuljetaan leveästi kädetkin harottaen ja oudosti jopa takakenossa nokka pystyssä.

Siinä dr. Nown laihdutusohjelmassa on monella potilaalla just tällainen tyyli ja olemus.

"Morbidli obiisit" kävelevät usein takakenossa juuri siksi, etteivät kaatuisi naamalleen, koska iso maha edessä painaa niin paljon. Ja kainaloläskit pakottavat pitämään kädet harallaan - niitä ei vain saa kylkiin kiinni.

Koomisen ja vastenmielisen - josko kyllä säälittävänkin näköistähän tuo on.

Usein näillä ihmisillä myös jalat taipuvat polvien kohdalta oudosti ulospäin eli havaittavissa tietynlainen "pihtipolviefekti". Tälle jalkojen virheasennolle on varmaan joku hienompi tieteellinen nimikin olemassa....

Totta. Ei keho kestä kohtuutonta taakkaa, tai kestää oman aikansa, kunnes hajoaa käsiin. Virheasennot on luonnollinen lopputulema, kun ihmistä ei ole alunperin luotu lihavaksi. Itseäni ärsyttää tällainen olemus, mikä antaa ymmärtää ettei oma terveys kiinnosta, jolloin ihminen muuttuu silmissäni vastenmieliseksi. Siinä tehdään hallaa jo yhteiskunnallekin, kun ollaan pelkkänä kulueränä vaivojen kanssa.

Vierailija
60/122 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua kiusasi koulussa vain ja ainoastaan ne luokan äänekkäimmät. Aina. -eri

Mua taas väitti kiusaajaksi ne luokan hissukat, vaikka en ollut kiusannut. Sitten sitä oikeaa kiusaajaa mielistelivät.

Olin ilmeisesti senverran omanarvontuntoinen hissukka että en olisi ikinä alentunut mielistelemään kiusaajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä