Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumisoikeusasunnot - miten kauan olette joutuneet jonottaa ennen kuin on tärpännyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Itse haen Tampereelta suht pientä asuntoa ja mietin että mitenhän kauan tässä menee ennen kuin voi edes ajatella saavansa. Vanhahko numero mulla kyllä on, mutta mahtaako noita ylipäänsä vapautua koskaan... Onko utopiaa koko unelma?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes heti sain kun sitä hain. En muista kuinka monta vuotta vanha jonotusnumero oli. Tämä tosin ei ollut tampereella ja siitä voi vain arvailla.

Vierailija
2/6 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietty siitä että onko jo vapautumassa oleva kämppä jota jo markkinoidaan vai oletko jonossa johonkin suosittuun taloon, josta jengi ei lähde kulumallakaan. Hyvällä tuurilla voi saada nopeastikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaan jos vielä olisi aso-asujia kuulolla. :) AP

Vierailija
4/6 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä asu Tampereella, mutta numero haettiin ja saatiin heti eka mikä haluttiin.

Vierailija
5/6 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan se muuttuu kun uusi laki tulee voimaan. Vanhoilla numeroilla ei ole väliä.

Vierailija
6/6 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan se muuttuu kun uusi laki tulee voimaan. Vanhoilla numeroilla ei ole väliä.

Joo tätä itse asiassa vähän pelkään, että koko homma kaatuu siihen kun numerostani ei olekaan enää mitään hyötyä. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi