Asumisoikeusasunnot - miten kauan olette joutuneet jonottaa ennen kuin on tärpännyt?
Itse haen Tampereelta suht pientä asuntoa ja mietin että mitenhän kauan tässä menee ennen kuin voi edes ajatella saavansa. Vanhahko numero mulla kyllä on, mutta mahtaako noita ylipäänsä vapautua koskaan... Onko utopiaa koko unelma?
Kommentit (6)
Riippuu tietty siitä että onko jo vapautumassa oleva kämppä jota jo markkinoidaan vai oletko jonossa johonkin suosittuun taloon, josta jengi ei lähde kulumallakaan. Hyvällä tuurilla voi saada nopeastikin.
Uppaan jos vielä olisi aso-asujia kuulolla. :) AP
En kyllä asu Tampereella, mutta numero haettiin ja saatiin heti eka mikä haluttiin.
Kohtahan se muuttuu kun uusi laki tulee voimaan. Vanhoilla numeroilla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kohtahan se muuttuu kun uusi laki tulee voimaan. Vanhoilla numeroilla ei ole väliä.
Joo tätä itse asiassa vähän pelkään, että koko homma kaatuu siihen kun numerostani ei olekaan enää mitään hyötyä. AP
Lähes heti sain kun sitä hain. En muista kuinka monta vuotta vanha jonotusnumero oli. Tämä tosin ei ollut tampereella ja siitä voi vain arvailla.