Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun vasta konttaamaan oppinut vauvani löysi

Vierailija
08.08.2008 |

tänään tyhjän olut tölkin lattialta ja kerkesi sitä vähän aikaa pyöritellä käsissään ennen kuin huomasin...vähän kö tuli deeku olo.... AIna olen ihmetellyt sitä paska äidin päiväkirjaa ja paheksunut niitä tyyppejä jotka sitä ylläpitää...Taidan olla aika paska äiti minäkin :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten se tölkki oli lattialle joutunut? Eihän vauvan käsistä sais sellasta löytyä...mun puhtoinen pikku vauvani

Vierailija
2/6 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko niitä tölkkejä tyhjennetty ihan urakalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjiä lapin kulta tölkkejä. Lisäksi joka päivä loukkaa itsensä jollain tapaa. on myös usein pudonnut sieltä sun täältä vaikka yritän olla äärimmäisen tarkka. Koko ajan sattuu jotain, ehkä sitten paska minäkin.

Vierailija
4/6 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jossain ulkona räplännyt huumeruiskua.

Vierailija
5/6 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noita homeita voi tarkotuksella kasvattaa jääkaapissaan...että heh heh kohta tuo home on tarpeeksi suuri ja voin ottaa siitä kuvan....tai että ostanpa tuon papupurkin ja laitan tuonne kaapin nurkkaan seuraavaksi pariksi kuukaudeksi? Tai eihän noita kuvissa näkyviä olut määriä voi juoda vain yhden kuvan takia....ajattele nyt joku äiti menee kauppaan ja ostaa kaksi koria olutta...laittaa lapset nukkumaan ja juo oluet yhtä valokuvaa varten? Tai säästelee koko kuukauden oluet mieheltä ja kavereilta ja iteltään ja sitten kokoaa ne siististi pöydälle valokuvaa varten?

Vierailija
6/6 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saoot huvit tava...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan