Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Kaupat joissa olen alkanut pelkäämään, että myyjä kusetti. Ei saa toimitettua tavaraa sovitusti ja vastaa viesteihin päivien viiveellä. Teko (?) syitä tulee, unohtunut puhelin, hautajaiset, tuettuloma jne. Rikosilmoituksen askartelu edessä alkuviikosta. Summa ei ole iso, 125€, mutta kyllä se Osa-aika työläisen kukkarossa kirpaisee.
Yksinäisyys ja se kun kavereilla varaa reissata tai mökkeillä omilla tai vuokramökeillään nyt kesälomalla.
En pääse liikkumaan ja itse hoitamaan asioita, ehkä vielä kesäkuun aikana!
Koko perheellä ollut mun kesäloman aikana vuorotellen korona. Mihinkään ei pääse eikä mitään voi tehdä. Kelitkin on pääosin olleet surkeat.
Toivotaan että loman kaksi jäljellä olevaa viikkoa menisi paremmin. Jos ei kelit muutu niin kohta otetaan äkkilähtö vaikka Britannian hirmuhelteisiin.
Käyttäjä41268 kirjoitti:
Minulla on iso pää :(
Tämä varmasti harmittaa kovasti.Eihän sille vaan mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Mursu on kuollut.
Tämä on niin surullista.
Loma, ihana kesä ja tuli korona .
Vierailija kirjoitti:
Loma, ihana kesä ja tuli korona .
Tämä ei ole mukavaa.
Harmittaa kun on kesäloma, ihanat kelit ja vapaata, olen niin yksinäinen. Muutama kaveri on mut ne ei lähde mihinkään, vit*** u edes uimaan ja hetkeksi istumaan jonnekin kalliolle.
Itse ovat ehdottaneet jotain tekemisiä / menoja mutta sit ku kysyn millon mennään ni ovatki menossa jonnekin muualle eivätkä edes ehdota uutta aikaa. Ärsyttävää.
Osaan ja voin mennä yksinkin, ei ole siitä kiinni, vaan tää ainainen jonkun mukaan ruikuttaminen tai yksin oleminen on kamalaa.
Eniten on viime aikoina harmittanut (paha) syöpädiagnoosi. Vaikka yrittää välillä ajatella muuta, niin sieltä se tulee kuin joku demoni ensimmäisenä aamulla mieleen ja illalla sitä miettii, että kauanko tässä on aikaa ja koska se vie kokonaan. Aina välillä luen mediasta juttuja, että mikähän syöpä Putlerilla on ja moni toivoo kivuliasta syöpäkuolemaa hänelle. Mietin silloin, että edes sille tyypille en toivoisi tätä diagnoosia. En kenellekään.
Taas tämä hervoton kuumuus ulkona.
Tulisi jo syksy ja viileämmät kelit.
Harmittaa ihan vietävästi, äsken pieraisin ja tuli lusikallinen housuun, vähän tuoksahtaa ja pitäisi metrolla ja bussilla mennä kotiin pesulle.
Vierailija kirjoitti:
Koko perheellä ollut mun kesäloman aikana vuorotellen korona. Mihinkään ei pääse eikä mitään voi tehdä. Kelitkin on pääosin olleet surkeat.
Toivotaan että loman kaksi jäljellä olevaa viikkoa menisi paremmin. Jos ei kelit muutu niin kohta otetaan äkkilähtö vaikka Britannian hirmuhelteisiin.
Miten tienpinnan olosuhteet vaikuttaa muka perheesi lomien laatuun?
Taitaa olla niin,että kotonasi joudut ne itse tuhoamaan. Imuri,kärpäspaperi,myrkky,kaneli muurahaisille. Ei kai kuulu taloyhtiölle tuhoaminen.
inflaatio, kun ei ukrainan rampot osaa vaan antautua, palattas taas normiin
Käyttäjä41268 kirjoitti:
Minulla on iso pää :(
vuodenmiestä ei tollaset voi haitata, varsinki ku on komee kello linkissä.
onkyllä säälittävin mainostustyyli mitä nähny vuosiin.
Ns. loma menossa. Niin paljon tekemätöntä työtä että siihen ei tämä muutama viikko riitä. Terveys reistaa ja voimat vähissä. Lepäisin jos ehtisin. Ainoa mikä jaksaa kiinnostaa vielä on seksi, mutta sepä ei taas liikuta rouvaa pätkääkään. Väsyneenä painamaan hommia ja sitten hanskaamaan. On tää yhtä juhlaa
Sateiset Porin Jazzit.Pilvistä.Sateista.Kylmää.