Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Kommentit (2938)
Se, että ilmastonmuutos ja muut ympäristöongelmat ovat niin pahoja, mutta ihmiset päättäjistä taviksiin keskittyvät kinastelemaan siitä, että ainakaan he eivät joudu maksamaan mistään enempää tai tinkimään mistään elintasossaan. Aina syyllinen löytyy muualta.
Mansikkasato myöhässä, mutta kuumuuden olettaisi edesauttavan marjojen kypsymistä.
Hintatasossa ei liene suuria muutoksia... Silti suosin aina vain kallista kotimaista! 🍓
Talon viilenninsysteemi rikki. Varaosia ei tiedossa. Pientä hellettä pukkaa
Se että en käynyt ruokatauon yhteydessä kakalla. Nyt tarttis taas kävellä hallin toiseen päähän ja takaisin. Meinasin jaksaa pidätellä kahvitaukoon saakka, mutta taitaa kyllä tulla housuun ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Eli tuuletusluukut jumittuneet kiinni eikä voi yöllä aukaista ?
Vierailija kirjoitti:
Mies juo taas, olen niin pahalla päällä 🙄
Miten olisi moro ja näkemin?
Pientareet oli puitu, koiralenkillä huomasin. Harmi, on ollut niin viihtyisää, kun on ollut kesäkukkia tulvillaan tienposket.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tuuletusluukut jumittuneet kiinni eikä voi yöllä aukaista ?
Ehkä edellinen asuu semmoisessa modernissa talossa, jossa ei käytetä niin vanhanaikaista tekniikkaa kuin tuuletusluukkuja.
Menin ostamaan hyviä välipalapatukoita, mutta ne oli niin kalliita (12 e/kpl), niin tyydyin ostamaan huonompia tarjouspatukoita.
Vierailija kirjoitti:
Menin ostamaan hyviä välipalapatukoita, mutta ne oli niin kalliita (12 e/kpl), niin tyydyin ostamaan huonompia tarjouspatukoita.
Siis 1 - 2 e / kpl. Ei sentään 12.
Kuumat ilmat sai aikaan taas ihopoimuun tulehduksen, vaikka olen huolehtinut hygieniasta tosi tarkasti ja muutenkin toiminut saamieni ohjeiden mukaan.
Harmittaa pari riitaa miehen kanssa lapsen kuullen omasta ajasta. Nämä olivat tosi rajuja riitoja, joissa uhattiin lähtemisellä ja muilla kauheuksilla. Tapahtui reilu pari vuotta sitten kotiopetuksen aikaan, kun molemmat olivat aivan rättipoikkiuupuneita. En siltikään saa rauhaa itseltäni ja siitä, mitä tuli sanottua silloin. Harmittaa hirveästi lapsen puolesta. Vanhemmat tappelevat, kumpi joutuu olemaan lapsen kanssa ja kumpi saa omaa aikaa lepäämiseen. Voi että osaan olla tyhmä.
Miehellä deittiäpissä komea kuva. On myös viesteissä kiva ja kohtelias. Paikalle lyllertää lihava insinööri, joka kuin ameeba. Tämä pettymys.
Olen putlerin trolli, eikä kukaan usko minun valheitani. En saa palkkaa, jos ei tule tykkäyksiä. Siksi olen päättänyt ryhtyä "peukkupojaksi" ja aion rekrytoida kavereitani baareista tykkäämään virheellisistä päivityksistäni. Silti harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen putlerin trolli, eikä kukaan usko minun valheitani. En saa palkkaa, jos ei tule tykkäyksiä. Siksi olen päättänyt ryhtyä "peukkupojaksi" ja aion rekrytoida kavereitani baareista tykkäämään virheellisistä päivityksistäni. Silti harmittaa.
Lisäys: tosin minun kaverini ovat aika kaukana eli Nevajoen varrella, joten tämäkään ei ollut hyvä idea. Niitä ei minulla ole aiemminkaan koskaan ole ollut. Se harmittaa.
Prideä ei peruttu