Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Kommentit (2938)
Se, että Vauva-palsta on muuttunut vasemmistohörhöpalstaksi. Ennen se oli pienten nykyisten tai tulevien vauvojen palsta.
Toipuminen leikkauksesta ja väsymys. Juhannukselle ei mitään suunnitelmia, pelkkää lojumista kotona ilman mitään tekemistä.
Ehkä tää viileä ja sateisehko sää. Eniten ne hetket, kun ei paista. Ja silti, tässä säässä on hyvä olla. Kaikki on supervihreää ja -vehreää ja pystyy tekemään kaikkea kivaa, ei ole läkähdyksissä ja nuutunut ja nihkeä. Tosin kohta taitaa tulla se kesä.....
Vierailija kirjoitti:
Joudun rintasyöpä tutkimuksiin. Kaikki käytännön asiat painavat päälle, mutta olen ollut niin kipeä viimeiset 2 viikkoa, etten jaksa oikein mitään. Asun yksin.
Voi ei, kuulostaa raskaalta tilanteelta. Toivotaan ettei löydy mitään syöpään viittaavaa. Ja jos jotain löytyisikin, niin lohtua tuo ehkä se, että hoitomahdollisuudet paranevat koko ajan. Muista kuitenkin ettet jää yksin asian kanssa. Pyydä rohkeasti apua vaikka hoitokontaktin kautta hoidettaviin asioihin, jos voimat ovat vähissä ja vaikka keskusteluapua. Olet oikeutettu apuun ja tukeen. Lämmin halaus!
Vierailija kirjoitti:
Alan rakastua, perheelliseen mieheen...
Hyi inhottavaa jos isäänsä poika noin ajattelee
Vierailija kirjoitti:
Astianpesukone meni rikki eilen eikä ole varaa ostaa uutta.
Soita huoltoon.Laitteen voi vielä ehkä korjata.
Tein juuri tunnelukkotestin ja kävi ilmi että olen kokonaisvaltaisesti täysin lukossa. Ei ihme että on niin paska olla
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, kun ei ole harmituksen aihetta tähän ketjuun.
Tämä kyllä varmasti harmittaa kovasti.
Se, että asetan itselleni liian korkeat odotukset ja luulen, etten riitä sellaisena kuin olen.
Eilinen treffimies oli mukava. Mutta sitten terassilla istuessamme hän silmäili nuorta tarjoilijatarta minun nähden. Eikä edes yrittänyt peitellä. Ääliö.
Krapulakin on.
se että löysin mieleisen työpaikan ja siellä on ollut mukavaa työskennellä, kunnes pomo vaihtui ja työpaikka muuttui helvetiksi.
Minua harmittaa ihan mahottomasti se, ettei tälläkään palstalla ole hienoja avauksia näin juhannusta odotellessa. Jos olisi, voisin purkaa viisauksiani kommenttiketjuissa.