Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2968)
Harmittaa mun tyhmä ja monesti ah niin ärsyttävä kollega joka hosuu ja puuttuu joka hiton asiaan. Menee asioissa edelle ja alkaa puuhaamaan asioita mistä ei olla saatu edes asiakkaan päätöskuittausta, puhuu omia mututuntumatietoja faktoina ja sekoilee asioissa ja sekoittaa käsitteitä. Sitten hän ärsyyntyy kun jää alakynteen ja huomaa että muutkin osaa ja on itseasiassa häntä paljon nokkelaälyisempiä. No, sanoisin hänelle että olet varmaan huomannut että sinua ei enää valita työryhmiin, sille lienee joku syy !
Vaihdevuodet on alkaneet ja menkat jäi pois 2 vuotta sitten. Muuten ei kummempia oireita. Mutta pari päivää sitten vuoto alkoi taas. Harmittaa ja vähän huolestuttaa.
Vanheneminen harmittaa, olen 68-vuotias ja köpömmäksi vaan tulee vuosi vuodelta.
Jouluhössötys! Kunpa pian olisi 27.12. niin hermot lepäisivät.
RAHA. STRESSI JA SE ET ÄITINI MARMATTI AAMULLA TAKISTANI
Mun henkilökohtaisen elämän projekti ei etene. Tein vuosia kestävän toimintasuunnitelman joka alkoi jo loppuvuodesta 2018. Olen kehittänyt erilaisia tilanteeseen sopivia toimintamalleja ja onnistunutkin joissakin ihmeen hyvin, muuta en pääse päämäärään. Jos tavoite olisikin vain itsestä kiinni niin olisin sen jo hoitanu, mutta kun tämän strategisen linjauksen päämäärä on eräs toinen henkilö, niin olen juuttunut paikoilleni, lähelle, muutta kuitenkin haluttuun päämäärään nähden liian kauas, projekti ei etene.