Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Ip lehdistön ja uutisten paniiki lietsonta joka asiassa, maalataan piruja seinille ennen kuin on mitään varmaa tilaanteesta
Pimeys joka tulee ennen kuin ehdin töistä kotiin
Nämä mantelitryffelit ei maistu mantelilta vaan joltain karvasmantelilta tai marsipaanilta
Lievä ylipaino mitä on vaikea saada pois.
Jatkuva väsymys koska olen iltavirkku mutta töihin on herättävä ajoissa.
Se etten saa aikaiseksi käydä lenkillä.
Elämän tylsyys. Joku aina täälläkin kirjoittaa, että vaan tylsillä ihmisillä on tylsää. Itseä se ärsyttää, koska siedän paljon tylsyyttä ja toisaalta olen hyvä keksimään tekemistä. Silti lopulta tulee vaan sellainen ärsytys, kun ei enää keksi mitään tekemistä ja toisaalta on muutenkin huono fiilis. Olen yksinäinen myös. Päivät toistavat samaa ja ei ole ketään jolle puhua mistään.
Vierailija kirjoitti:
Lievä ylipaino mitä on vaikea saada pois.
Komppaan, mut mulla se on "merkittävä"
Liian moni asia, joten tiivistän sen (miehen) kaipuuseen.
Joudun tekemään työtä, joka ei kiinnosta tippaakaan, vain ansaitakseni kk palkkani.
Kusipäiset ihmiset, jotka ymmärtävät asiat tahallaan väärin, että saavat aikaan riitaa ja epäsopua!
Mikä harmittaa kun vuosi 2023 on nyt alkanut?
Maalla asuminen ja pimeys,ja naisen puute,pitäs muuttaa Joensuuhun,kun täällä ei naisia paljon ole,on deittisivustot vaan nekin rahastamista varten.siinä sitä vitutusta kerrakseen.Tuli käytyä Joensuussa sentään ilotulitusta kahtoo.
Suattaaha tuo olla jotta harmittaapi ja suattaaha se olla jotta ei.
Onko pakko harmittaa?Mitä jos ei vain harmita?
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistohallitus!!
Seuraava hallitus kun pääsee oikein urakalla leikkaamaan, niin sitten teitä vasta harmittaakin. Loppuu lorviminen vauva-palstalla, kun ei siihen enää ole aikaa. Paiskitte 9 euron päiväkorvauksella siellä Perähikiänne konepajoilla tai palvelutaloissa. Katsokaa tarkkaan kenelle annatte äänenne. Vihervasemmistolaisuus sentään katsoo, että ihmisellä tulisi olla säällinen palkka työstään. Oikeistohallitukselle tärkeintä on, että pohatat saavat halpaa - mieluummin ilmaista - työvoimaa, ja rikastuvat entisestään.
Päättäjien kädettömyys tehdä mitään ratkaisuja suomalaisten hyväksi energiakriisissä