Poika vahingossa lipeksi karkkilaarin nameja
Johan nousi äläkkä siitä kaupassa. Aivan järjetöntä. Pikkulapsilla voi tuollaisia vahinkoja käydä, ei niistä kannata olla moksiskaan. Ja jokaisen namin laittoi vielä takaisin laariin!
Kommentit (32)
Lipeksi? Mitä se tarkoittaa? Ei tuo ole sana. Ja miksi ihmeessä laittoi käpälöidyt karkit takaisin laariin, etkö tajua että ne oli likaisia? Ja ne likasi koko laarin sisällön? Olet idiootti.
Vierailija kirjoitti:
vahingossa?
No en minä nyt sen jokaista liikettä ehdi vahtaamaan!
AP
Siksi kierrän irtokarkit kaukaa. Kurittomien räkänokkien lääppimiä koronapesäkkeitä, samoin räkänokkien vanhemmat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vahingossa?
AP
Jättäkää pennut kotiin!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vahingossa?
AP
mitä sitten raahaat sitä kauppaan
Näitå elämäm koululaisia pershedelmineen näkee silloin tällöin. Usein hedelmiä on useampia.
Yök. Oikeesti. Kai maksoit laarin tyhjentämisen?
Mistä tämä järjetön alanuolien määrä??? Kumpuaako sisältänne vihaa PIKKULASTA kohtaan??? Ootte sairaita!!
AP
Hyvä provo, (mutta kai tartuit tukkaan kiinni ja pyöritit niin että karkkilaarit vilisi silmissä?)
Mä olen nähnyt ihan livenä parikymmentä vuotta sitten (eli ko. rikos on varmaan jo vanhentunut) kun pikkunapero otti alalaarista karkin ja puraisi, sitten sille sanoi joku nainen siinä että "ei noin saa tehdä". Pentu paniikissa tunki karkin takaisin laariin. Hänen äitiään ei tietenkään näkynyt missään.
Vierailija kirjoitti:
Näitå elämäm koululaisia pershedelmineen näkee silloin tällöin. Usein hedelmiä on useampia.
Joskus jopa koko "värisuora" tai olisiko "värikartta" oikea termi tässä tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Hänen äitiään ei tietenkään näkynyt missään.
Denise Fergus unohti katsoa lapsensa perään 1993 =)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä provo, (mutta kai tartuit tukkaan kiinni ja pyöritit niin että karkkilaarit vilisi silmissä?)
Mä olen nähnyt ihan livenä parikymmentä vuotta sitten (eli ko. rikos on varmaan jo vanhentunut) kun pikkunapero otti alalaarista karkin ja puraisi, sitten sille sanoi joku nainen siinä että "ei noin saa tehdä". Pentu paniikissa tunki karkin takaisin laariin. Hänen äitiään ei tietenkään näkynyt missään.
Ja siis tiedän että se "joku nainen" ei ollut naperon äiti, koska oltiin tultu samaan aikaan siihen karkkihyllylle sen naisen kanssa ulko-ovesta. Siis sattumalta näin yhtä aikaa tultiin kauppaan, että näin tämän ihmisen. Napero oli jo karkkihyllyllä haahuilemassa.
Eihän sitä aina ehdi katsoa perään =D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen äitiään ei tietenkään näkynyt missään.
Denise Fergus unohti katsoa lapsensa perään 1993 =)
Hänellä oli vielä tuolloin miehensä sukunimi, joten en katsoisi häntä oikeustoimikelpoiseksi aikuiseksi. Pikemmin hänkin oli uhri tuolloin.
Provohan tämä mutta oon itse nähnyt kuinka kaupassa työskentelevä nuori kävi hakemassa paljain käsin pari Susu-palaa laarista. En ole ostanut irtokarkkeja.
Hyi olkoon.
Syystäkin nousi