Miehet ei ymmärrä lapsenmielistä aikuista naista
:( vai olenko tavannut vääriä miehiä? Eräs mies ei ymmärtänyt sitä että keräilen pehmoleluja ja leluja, luuli että olin jotenkin " jälkeenjäänyt" Eräs taas ei pitänyt siitä että hymyilen ja nauran paljon, kysyi aina miksi koko ajan hymyilen. Olen aina ollut elämäniloinen, lapsenmielinen, tykkään pelailla, ottaa rennosti, nauraa ja EN PUHUA TYÖASIOISTA. Tuntuu että suuri osa miehistä on nykyään työ työ työ tosikkoja! Olen erittäin leikkisä mutta tuntuu että suuri osa miehistä alkaa murjottaa eikä yhdy mukaan leikkiin. En ymmärrä. Niin ja olen 29 vuotias...
Kommentit (46)
Itse ylipäätään en ymmärrä tuollaista roinan keräämistä.
Kuulostaa kyllä hyvin oudolta jos aikuisella ihmisellä on joku pehmolelurivistö kotona.
Olen myös kuullut miehiltä kommentin, että ystävällisyys on hyväksynnän hakemista. Tai lemmikille puhuminen on hulluutta. Annetaan näiden kovismiesten olla keskenään. En päästäisi tällaista juroa miestä esim. lasten seuraan. Jonkinlainen puutehan tuo on, ettei pysty näyttämään herkkyyttään tai pehmeää puolta itsestään.
Ei kai niiden kaikkien tarvitse ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Itse ylipäätään en ymmärrä tuollaista roinan keräämistä.
Kuulostaa kyllä hyvin oudolta jos aikuisella ihmisellä on joku pehmolelurivistö kotona.
monet ihmiset on kyllä hirveän tosikkomaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat naisesta äidin korvikkeen joka hoitaa kotona kaiken, niin ei nainen voi lapsenmielinen.
Sinun fantasioissasi varmaan noin sitten. Voit tietenkin helposti todistaa esittämällä jonkin tutkimuksen asiasta. Että sieppaa nämä naiset jotka haluavat vain lietsoa vihaa ja pilaavat muidenkin naisten oltavat tuolla lapsellisella vääristelyllä. N27
👏👏👏