Miehet ei ymmärrä lapsenmielistä aikuista naista
:( vai olenko tavannut vääriä miehiä? Eräs mies ei ymmärtänyt sitä että keräilen pehmoleluja ja leluja, luuli että olin jotenkin " jälkeenjäänyt" Eräs taas ei pitänyt siitä että hymyilen ja nauran paljon, kysyi aina miksi koko ajan hymyilen. Olen aina ollut elämäniloinen, lapsenmielinen, tykkään pelailla, ottaa rennosti, nauraa ja EN PUHUA TYÖASIOISTA. Tuntuu että suuri osa miehistä on nykyään työ työ työ tosikkoja! Olen erittäin leikkisä mutta tuntuu että suuri osa miehistä alkaa murjottaa eikä yhdy mukaan leikkiin. En ymmärrä. Niin ja olen 29 vuotias...
Kommentit (46)
On jollain kummallinen elämänkatsomus jos pehmolelujen keräilyn vuoksi voi tuomita toisen vajaaksi. Joku keräilee posliinieläimiä, kukkaruukkuja, pez-juttuja... ei tuo sen kummempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet jäänyt henkisesti teini-ikään. Tuon ikäiset miehet alkavat jo etsiä elämänkumppania ja perheenperustajaa, eikä ikiteini ole paras mahdollinen vaihtoehto.
Normaalille ikilapselliselle palstajormalle ikiteini on just sopiva. Kuin isosisko. Mitäänhän ei palstajormat aikuisten hommista tajua, kyselevät vain, nieletkö ja annatko kakkosta.
Tyytyvät siihen kun sanoo, että ruoka ja juoma niellään, pääruoka on ykkönen ja jälkiruuan, sen kakkosen, voit hakea pakastimesta.
Aha. Minulla on myös leluni, mutta ei ole kovin pehmeä eli ei ehkä sovittaisi yhteen. Muuten voisin olla sinun daddy.
Oot oman elämäsi Peppi Pitkätossu. Pitää odottaa sitä Peter Pania joka ei halunnut kasvaa aikuiseksi. Eläköön aitous, ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista puristettuja. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä TEET niillä pehmeillä? Säästät lapsiasi varten vai leikit itse?
Tiedätkö mitä keräily on? Monet keräilee mitä ihmeellisimpiä asioita, pehmolelut on vielä sieltä tavallisimmasta päästä. Ei keräilyesineillä tarvitse TEHDÄ yhtään mitään, riittää että ne ovat siellä jossain kaapin päällä tai vitriinissä, ne ilahduttavat olemassaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
On jollain kummallinen elämänkatsomus jos pehmolelujen keräilyn vuoksi voi tuomita toisen vajaaksi. Joku keräilee posliinieläimiä, kukkaruukkuja, pez-juttuja... ei tuo sen kummempaa ole.
Moottorisahoja, maamoottoreita, lahoavia autonraatoja piha täyteen. Tai vanhoja tietokoneita ja puhelimia... Hyi helvetti.
Me molemmat vaimon kanssa säilytettiin uorina pehmolelumme. Osa on mennyt neljälle lapsellemme perintönä, mutta on molemmilla yhä oma uninalle kainalossa kun nukutaan
Vierailija kirjoitti:
Aha. Minulla on myös leluni, mutta ei ole kovin pehmeä eli ei ehkä sovittaisi yhteen. Muuten voisin olla sinun daddy.
Yäk. Persujen listalla sloganilla: pane lasta, pyri valtuustoon.
Mä keräilen Fabulo-legoeläimiä (vai oliko se edes niiden nimi, no, sellaisia kasarileluja, joissa on setissä aina yks eläin"ukko" ja sillä esim skootteri yms). Leikin niillä kakarana ja nerran näin kirppiksellä niitä, ja nostalgian vuoksi ostin. Siitä se lähti. Ei ne mulla missään esillä kyllä ole.
Olen sitä mieltä, että yleinen mielipide on, että naisten jotenkin pitäisi olla ns. aikuisia ja lapsilleen se tiukka vanhempi. Miehelle on varattu rennon hullittelijan rooli, joka voi pelleillä lapsen kanssa ja antaa periksi.
Miehet voi kyllä keräillä jotain kalliita StarWars-keräilyhahmoja tai radio-ohjattavia helikoptereita, pelata pleikkaa tai katsella tyyliin Simpsoneita, eikä se ole mitenkään outoa vaan hauskan rentoa pelkästään.
Montakohan kertaa mulle on päivitelty sitä, että pelailen pleikkaa (töissä ovat pikkujouluissa joskus huomanneet, että olen tietyissä peleissä aika hyvä) - ja ratsastusharrastusta jotkut miehet muuten pitävät pikkutyttöjen juttuna!
Pehmojen keräilijänaisten kyseenalainen maine saattaa osittain juontaa juurensa esim tuksusta, joka muistaakseni aikanaan poseerasi haastatteluissaan pehmojensa keskellä. Tuli vaan mieleen.
M45 kirjoitti:
Ap kuulostaa todella hyvältä, vielä kun on nätti ja hyvät tissit, tuollaista naista olen kaivannut koko ikäni.
Näin se vain on! Etenkin jos ap puhuu sellaisella teennäisen korkealla, lapsen ääntä jäljittelevää tavalla ja käyttää puheessaan lasten kieltä. Ja hyvät tissit tässä tapauksessa tarkoittavat sellaisia esipuberteettisia kumpareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk. Persujen listalla sloganilla: pane lasta, pyri valtuustoon.
Tämän takia tulet olemaan aina yksin ap.
Mun kokemuksen mukaan miehissä on hirmu syvässä se ajatus, että miehet on ikuisia lapsia. Ei ne haluu, että nainenkin on ikuisesti lapseka. Miehillä menee naama ihan mutrulle siitä.
Vierailija kirjoitti:
Oot oman elämäsi Peppi Pitkätossu. Pitää odottaa sitä Peter Pania joka ei halunnut kasvaa aikuiseksi. Eläköön aitous, ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista puristettuja. Tsemppiä.
Vai olisiko, Onneli ja Anneli tyyppinen hahmo parempi?
Lienee aika selvää, miksi nallukat tekevät hiukan vastenmielisen vaikutelman.
Ei oikeasti ole tarkoitus tuntea vetoa lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että suurin osa naisista on kaltaisiasi.
Jatkan vielä: tiedän monta naista, joilla on pehmoleluja tai keräilevät esineitä jotka on söpöjä. Itse omassa kuplassani olen saanut sellaisen käsityksen että minä olen se outo kun en ole tuollainen. Tai miellän itseni kyllä myös leikkimieliseksi, mutta eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko, Onneli ja Anneli tyyppinen hahmo parempi?
Ihmettelinkin miksi tuon elokuva näytöksissä pyöri aikoinaan keski-ikäisiä miehiä. Selvästi 9ma ala-kulttuurinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet jäänyt henkisesti teini-ikään. Tuon ikäiset miehet alkavat jo etsiä elämänkumppania ja perheenperustajaa, eikä ikiteini ole paras mahdollinen vaihtoehto.
Normaalille ikilapselliselle palstajormalle ikiteini on just sopiva. Kuin isosisko. Mitäänhän ei palstajormat aikuisten hommista tajua, kyselevät vain, nieletkö ja annatko kakkosta.
Tyytyvät siihen kun sanoo, että ruoka ja juoma niellään, pääruoka on ykkönen ja jälkiruuan, sen kakkosen, voit hakea pakastimesta.
Kiitos aamun nauruista, ihan mahtava yhteenveto palstan "miehistä" :D
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Ja naisetko muka ymmärtää lapsenmielistä aikuista miestä? Anna miu nauraa!
Minä ainakin ymmärrän, mutta missä teitä tapaa?
Kotona, töissä, Lidlissä ja lähijunassa.
Mä luulin että suurin osa naisista on kaltaisiasi.