Mies palasi kahden viikon työreissulta ja
taas saa olla nälässä. Mies tekee harvoin ruokaa. Ja jos tekee, niin liharuokaa. Olen itse kasvissyöjä.
Tänäänkin tulin töistä ja kysyin mitä ruoaksi. Ei tiennyt, ei ollut käynyt kaupassa. Aloin sitten tekemään ruokaa, niistä tarpeista mitä sattui löytymään.
Sain siitä pienet eväät huomiseksi töihin. Mutta en kehdannut syödä kylläiseksi asti kun mies valitteli nälkää. Ärsyttää kun minä käyn kaupassa, maksan ja vielä kokkaan.
Mies syö usein myös ostamani ruoat. Suuttuu jos sanon asiasta. Kuulemma pitäisi olla yhteistä. Hän ostaa kaappiin vain lihaa, nuudeleita, makkaraa, leikkelettä ja jotain vehnäsämpylöitä. Ja noitahan en syö. Ja tietysti kaljaa.
Joskus mennään kahdestaan kauppaan ja mies ei todellakaan maksa kuin pienen osuuden. Väittää, ettei syö paljoakaan ruokiani. Kiva kun pitää ruokkia tuollainen satakiloinen ahmatti.
Joskus ostan herkkuja ja aina se syö ne jos en piilota. Kuulemma en saisi ostaa, kun ei voi hillitä itseään. Vituttaa aivan helvetisti.
Kommentit (4)
Etkö ollut nälissäsi, kun mies oli kaksi viikkoa pois, Nyt olet, kun tuli kotiin. Outoa.
Eli sinulla on mies joka elää sinun siivelläkö? mikset heitä ulos koko äijää? Miksi roikut hänessä? Joku läheisriipuvusko? Pelko jäädä yksinkö?