Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammatti mihin en lähde

Vierailija
28.05.2021 |

Vaikka olisi elämäni viimeisin teko. On myyjä onneksi on parempiakin.ä Työpaikkoja 🤣 osa heistä on niin ylpeitä työstään. En vaan ymmärrä miksi? Ehkä siksi kun kuvittelevat että ilman heitä tää maailma ei pyöri ja paskat 🤣

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhygienisti. Kestin sitä työtä vain vuoden. Ihmisten likaiset ja haisevat suut, hyi yök. Tämä karmiva liukuhihnatyö minuutti aikataululla ei ollut minua varten. Nykyisin olen röntgenhoitaja ja tykkään työstäni.

Vierailija
22/35 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja. Kaikki vihaa, arvostus nolla ja imago ahneena, kiittämättömänä ja laiskana työläisenä ei innosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulun opettaja. Mieheni on ja kyllä säälien olen katsonut tätä toukokuuta, ne hirviöt todellakin vievät voimat. Katseltiin jo jotain muita kuin opetusalan paikkoja, eihän tämä ole todellista että nuo *kullannuppu lapsoset" eivät vieläkään tiedä käyttäytymisen perussääntöjä.

No onhan siinä kesällä se 2,5 kuukautta aikaa hyvällä palkalla latailla akkuja. Ihme kitinää, monet tekevät huomattavasti kurjempia töitä murto-osa palkalla.

Vierailija
24/35 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippari

Vierailija
25/35 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan virkailijaksi, siellä on kiusaajia työssä joiden elämäntehtävä on kiusata ainakin asiakkaita eli köyhiä kyykytetään. Kiusaaminen ulottuu varmasti pidemmälle asti, ei yleensä jää vain asiakkaisiin luulen. Jollekin tyrannille sopiva työ "minä jyrään"

Vierailija
26/35 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulun opettaja. Mieheni on ja kyllä säälien olen katsonut tätä toukokuuta, ne hirviöt todellakin vievät voimat. Katseltiin jo jotain muita kuin opetusalan paikkoja, eihän tämä ole todellista että nuo *kullannuppu lapsoset" eivät vieläkään tiedä käyttäytymisen perussääntöjä.

Sama. Tulisi ruumiita. En voi ymmärtää miten musta tuli näin kamala dinosaurus, että aloin halveksimaan ja inhoamaan nuoria. Sitä sanottiin, että niin käy, mutta en uskonut. Sitten noin vuosi sitten tajusin vihaavani sitä, että joku räkänokka halveksii minua. Tekisi mieleni opettaa tapoja. Kohta olen se kääkkä, joka huutelee vintiöille, että ei juosta siellä! Purkka pois! Laittakeehan tytöt vaatetta, että ei luulla maksullisiksi! Pojat prkl, nyt se mopo hiljaseks!

Voi perse. Seuraava etappi on vanhustenkoti, jossa ne räkänokat ryöstävät, pahoinpitelevät, hyväksikäyttävät kuvaten ja sillä videolla rahaa sairaista palveluistaan saaden ja sitten hauta. Sinne mätänemään vaan. Voi vitsi, mihin se elämä meni.

Vierailija
27/35 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskasvatuksen parissa en jaksaisi varmaan päivääkään. Tykkään kyllä suurimmasta osasta lapsista ja omiani toki rakastan, mutta en pystyisi olemaan siinä jatkuvassa hälyssä vastuussa toisten lapsista.

Omat lapseni olen vienyt hyvällä mielellä hoitoon, koska heillä on pääosin ollut aivan ihanat hoitajat. Juurikin tästä syystä arvostan suuresti varhaiskasvatuksen työntekijöitä.

Vierailija
28/35 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööriks tahi asijantuntijaks kun sitten kaikki luulisivat helewetin tyhymäks

Vierailija
29/35 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja. Kaikki vihaa, arvostus nolla ja imago ahneena, kiittämättömänä ja laiskana työläisenä ei innosta

"Kaikki vihaa" ei kyllä todellakaan pidä paikkaansa. Minäkin arvostan suuresti heidän työtään.

Vierailija
30/35 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuhygienisti. Kestin sitä työtä vain vuoden. Ihmisten likaiset ja haisevat suut, hyi yök. Tämä karmiva liukuhihnatyö minuutti aikataululla ei ollut minua varten. Nykyisin olen röntgenhoitaja ja tykkään työstäni.

Harvoin henkisesti terveen ihmisen suu on huonossa kunnossa. Ei jaksa hoitaa itseään ollenkaan ja toki siinä kärsii myös suun terveys. Minä olen suuhygienisti ja ylpeä siitä että voin auttaa ihmisiä saamaan suun asiat kuntoon.

Vierailija
31/35 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan siinä kesällä se 2,5 kuukautta aikaa hyvällä palkalla latailla akkuja. Ihme kitinää, monet tekevät huomattavasti kurjempia töitä murto-osa palkalla.

Ha!

Ehkä jossain maalla vielä menettelee, mutta nykyisin pk-seudulla verrattavissa kidutukseen tai vähintään jatkuvaan kiusaukseen. Ne pikku paskiaiset tekevät kaikkensa ollakseen mahdollisimman kusipäitä. Joukossa on ehkä 2 älyllistä, kolme kalamaista ja 95 hirviötä. Ei ne kotona tai kavereiden kesken, mutta vieraiden aikuisten kunnioitus ja arvostus 0. Myös todella paljon mt-ongelmia ja vierasta kulttuuria joissa esimerkiksi nainen on koiraa arvottomampi olento. Käsityksesi on maalta tai jostain omilta kouluajoilta.

En keksi mitään pahempaa ja ei se palkkakaan kummoinen ole. Perus toimistotyössä sitäpaitsi sluibataan työn ohessa somettamalla ja vessassa masennusta itkien vähintään tuo sama lomamäärä vuodessa.

Vierailija
32/35 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajien lomia vähentää se, että saikuttavat niin vähän. Monilla aloilla otetaan jopa kuukausi vuodessa ylimääräistä saikkua opettajiin verrattuna.

Ps. Kesäloma ei ole 2,5kk vaan 2kk ja pari päivää päälle.

Vierailija
33/35 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajien lomia vähentää se, että saikuttavat niin vähän. Monilla aloilla otetaan jopa kuukausi vuodessa ylimääräistä saikkua opettajiin verrattuna.

Ps. Kesäloma ei ole 2,5kk vaan 2kk ja pari päivää päälle.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä aloilla? Oikeasti?

Olen ollut työelämässä yli 20 vuotta, samoin koko lähipiirini. Kukaan ei ole ollut pitkillä, edes viikkoja kestävillä, saikuilla koskaan.

Vierailija
34/35 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja, voin valehdella, juoruta, puhua paskaa, luistaa vastuusta ja hommista  työttömänäkin.

Vierailija
35/35 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniakin

Paskapönttöjenpuhdistaja

Paskavaippojen vaihtaja

Teurastaja

Kirurgi

Syvänmerensukeltaja

Puhelinmyyjä