Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita pitkät välimatkat ja julkinen liikenne?

Vierailija
28.05.2021 |

Moi kaikille. Onko muita ärsyttänyt asua kaupungissa sen takia, kun välimatkat ääripäissä saattaa olla niin pitkät, että julkisessa liikenteessä menee aikaa ehkä tunti, että pääsee jonnekkin asioille tai vaikka kaverin luokse? Asun itse Joensuussa ja minua ärsyttää hirveästi, kun kaikki on niin hajallaan ja tuntuu, että pitää juosta eri paikkoihin vaikka millä linjoilla ja aina on kiire linjoihin. Toisaalta olen kyllä itse sellainen, että stressaan herkästi ja teen itselleni kiireen, kun en vain jostain syystä osaa pysähtyä elämään omaa elämääni. Kalenteri on täynnä, kun kaikella muulla tuntuu olevan merkitys. Sitten kun tuohon lisää vielä sen, että välillä joutuu Utra - keskusta linjassa kohtaamaan todella inhottavia ihmisiä. He yleensä hyppäävät kyytiin tai ovat tulossa tuohon Utran nistikulmaan, Koillisväylän ja Mustosenkadun kohtaan. Joutuu ottamaan vaikka minkälaisia solvauksia vastaan ja jos ilmaisee, että haluaa olla rauhassa niin ei ne usko ja alkaa vaan haastamaan riitaa. Kai siihen osaksi vaikuttaa se, kun näytän saatananpalvojalta. Ehkä heillä on jotain huonoja kokemuksia heistä tai ennakkokäsityksiä.

-28M

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän