Teini viiltelee. Tekeekö koulu lasu:n, jos se huomataan siellä?
Mun teinityttö viiltelee itseään ja pelkään, jos joku koulussa näkee jäljet. Viiltelyt on jaloissa ja vähän ylempänä käsissä, joten ei ole kovinkaan tod.näk. että joku ne näkee.
Soittaako ne koulusta ensin, jos ne huomaa? Mitä jos sanon, että jäljet on tulleet meidän kissasta, ei kai ne voi viedä asiaa eteen päin, jos jäljille on selitys?
Muuten tyttö on ihan normi teini, jolla on kavereita ja hoitaa koulunsa omista lähtökohdista ihan ok.
Kommentit (40)
Lapsellasi on mielenterveysongelmia, lasu on todennäköisesti paikallaan.
Juu en kyllä ihmettele jos viiltelee, kun vanhempikin on sellainen että tuollaisessa tilanteessa on huolestunut ensisijaisesti siitä mitä muut ajattelee...
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi? Toivon todella, että tekee. Miten et ymmärrä, että lapsesi tarvitsee apua...?
Apua varmaan tarvitseekin, mutta ei se lasua välttämättä tarvitse. Koulun kyllä _pitäisi_ottaa kotiin yhteys, jos ovat aikeissa tehdä lasun, aina eivät ota.
Onko ap sun teinillä mitään hoitokontaktia, vai onko tämä viiltely teillä "vaan tällainen vaihe"?
Täytyy olla Provo. Ei kukaan voi olla noin tyhmä
Tuskin. Eikös ne vanhemmalta kysy, jos kysyy.
Sellainen porvoolainen viiltelijä jack tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla Provo. Ei kukaan voi olla noin tyhmä
Tottakai se on provo
AP TAAS SATUILEE👹
Unohtanut ottaa lääkkeensä.
Ap on todella paska vanhempi jos ei ymmärrä lapsen voivan äärimmäisen pahoin. Tai ylipäänsä kenen tahansa itseään viiltelevän ihmisen voivan pahoin.
Vierailija kirjoitti:
Ap on todella paska vanhempi jos ei ymmärrä lapsen voivan äärimmäisen pahoin. Tai ylipäänsä kenen tahansa itseään viiltelevän ihmisen voivan pahoin.
Ei sillä mitään lapsia ole.
Voi teitä hyvänuskoisia hölmöjä😶
Tänään teinityttö oli viillellyt tissiinsä hakaristin. Esitteli sitä iloisena minulle. Voi ei mitä minun pitää tehdä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tänään teinityttö oli viillellyt tissiinsä hakaristin. Esitteli sitä iloisena minulle. Voi ei mitä minun pitää tehdä?
Ap
Ei ole oikea ap
-ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi? Toivon todella, että tekee. Miten et ymmärrä, että lapsesi tarvitsee apua...?
Kunnan systeemi voi pahentaa osalla ongelmia. Entä jos nuori ei enää tee sellaista. Ja yksitysestä lääkäriasemasta varmaan riippuu, onko siellä fiksu lääkäri antamassa ohjeet nuorelle tai terapeutti, jos ongelma on jatkuva, eikä loppunut.
Voin todeta että täällä ihmiset ovat todenneet että olen äärimmäisen huono ihminen yms, yms. Täytyy kyllä todeta että uskon aivan aikuisten oikeasti että tämä on vaan teini-ikäin ankstia ja lähtee ajan mukaan pois. Tyttö on muuten kyllä ihan normaali ja iloinen niin kuin on aijemmin sanuttu
-ap
Niko-Petteri Paska-ahon ominaishaju lemahtaa.
Mun äiti aikoinaan vaan suuttu ja haukku mun jäljistä. Ei sanaakaan että olisi auttanut. No, onneksi aikuisena hoidin itseni kuntoon.
Halleluja
Halleluja
Rukoilkaamme yhdessä😶
Sinä myös AP
Mäkin viiltelisin jos äitini kirjoittaisi "anksti".