Mies kysyi että eikö olekin niin että afrikkalaiset ovat ihmisiä ja tivasi olenko samaa mieltä. Vastasin tietenkin kyllä.
Sitten mies kysyi että eikö olekin niin että ihmiset ovat nimestään ja viisaudestaan huolimatta eläimiä, eikö vain? Vastasin tähänkin kyllä. Lapsikin tietää että ihminen on eläinkuntaan kuuluva laji, Homo Sapiens.
HAA! Sanoi mies ja räjäytti loogisen pommin. Kun kerran ihminen on eläin niin mikä afrikkalainen ihminen sitten on? Pyysin aikalisän. Mitä itse vastaisit? Onko afrikkalainen ihminen siis eläin???
Kommentit (16)
Sinulla on alhaisimpaan kastiin kuuluva Homo Idioticus miehenä. En kehtaisi kulkea moisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on alhaisimpaan kastiin kuuluva Homo Idioticus miehenä. En kehtaisi kulkea moisen kanssa.
Homo Idioticus on lisääntymässä huolestuttavalla nopeudella.
Vierailija kirjoitti:
Rullikset on apinoita ja kuuluu viidakkoon.
Sinunlaisesi olisi se nilviäinen, jota se apina söisi.
Miehesti taitaa itse olla jokin sian lähisukulainen tai jopa itse sellainen.
Ajatelkaa jos ihminen identifioituisi sivistykseen ja ihmisyyteen, eikä hyväksyisi barbariaa perinteisiin vedoten.
Mikä tässä nyt sitten oli se epäselvä asia?
Ihmiset ovat eläimiä, niinkuin koirat ja kissatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaisesi olisi se nilviäinen, jota se apina söisi.
Mikäs sidukka valas se siellä on herännyt päikkäreiltään, mahtaa stressata kun taas kohta pitää täyttää tukku tukihakemuksia.
Oletteko koskaan haistaneet miltä kuukkerin hiki haisee?
Ihmiset on ovat ihmisiä eikä eläimiä.
Te uskotte valhetta. Ihminen on Jumalan luoma. Se on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Te uskotte valhetta. Ihminen on Jumalan luoma. Se on totuus.
Kuten kaikki muutkin eläimet.
Koppakuoriainenkin on eläin!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo Idioticus on lisääntymässä huolestuttavalla nopeudella.
Mistähän syystä.