Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei. Onko aikuisten nepparibodyt tulossa taas?

Vierailija
28.05.2021 |

Ysärin alussa näitä oli. Aika kaamea vaatekappale. Nyt olen törmännyt näihin muutamissa nettikaupoissa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök :D Vauvoillehan nuo on tarkotettu tai sitten naisvauvoille ja ukko napittaa nepparit somasti <3

Vierailija
22/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ysärillä nuo oli ihan ok kun ihmiset vielä oli normaaleissa mitoissa, nyt kuolis naurusta ku voimismamma pistäs päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan omistanut moista vaatelkappaletta enkä omista. Todella outo vaate. Vähän semmonen siveysvyö.

Vierailija
24/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän pullukatki voi käyttää napapaitoja ni miksei tuommosta,hyi :DD

Vierailija
25/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös niiden ollut tarkoitus olla käteviä ja nättejä, kun ei tarvinnut tunkea ylimääräisiä paidanhelmoja housujen sisään pönöttämään?

Minä ainakin menin halpaan ja ostin nepparibodyn, koska ajattelin sen näyttävän pelkistetyn virtaviivaiselta. Näyttihän se, mutta kun olen 180-senttinen, nepparien saaminen kiinni oli aikamoinen esitys: käsivarteni ylsivät sulkemaan nepparit vain äärimmäisen vartalontaivutuksen jälkeen. Kun sain nepparit kiinni, pystyin vain seisomaan suorassa, koska body joutui venymään ylläni niin, että taivutus eteen tai taakse sai nepparit sinkoamaan auki. Se muuten tuntuu aika jännältä. Sitten taas kauhea taivuttelu tai takaisin vaatekaapille hakemaan kunnon toppi ja pöksyt.

Kuten moni on sanonut, parin drinkin jälkeen oli haastetta. Oli muuten haastetta hakasilla varustetuissa bodyissakin.

Nepparibody on varmasti ihan kätevä, jos sitä saa pitää kuten ne, joille se on suunniteltu, siis vauvat: ei tee muuta kuin makaa selällään, ja joku muu hoitaa nepparit.

Bodyjen standardi mitoitus ei oikein sovi pitkäselkäiselle.

Itse tykkään näitä käyttää farkkujen ja hameiden kanssa, ei tarvitse pelätä paidan nousevan istuessa. Humalassa vaatii jo vähän tarkkuutta, mutta selvin päin ei mitään ongelmaa.

Vierailija
26/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niiden ollut tarkoitus olla käteviä ja nättejä, kun ei tarvinnut tunkea ylimääräisiä paidanhelmoja housujen sisään pönöttämään?

Minä ainakin menin halpaan ja ostin nepparibodyn, koska ajattelin sen näyttävän pelkistetyn virtaviivaiselta. Näyttihän se, mutta kun olen 180-senttinen, nepparien saaminen kiinni oli aikamoinen esitys: käsivarteni ylsivät sulkemaan nepparit vain äärimmäisen vartalontaivutuksen jälkeen. Kun sain nepparit kiinni, pystyin vain seisomaan suorassa, koska body joutui venymään ylläni niin, että taivutus eteen tai taakse sai nepparit sinkoamaan auki. Se muuten tuntuu aika jännältä. Sitten taas kauhea taivuttelu tai takaisin vaatekaapille hakemaan kunnon toppi ja pöksyt.

Kuten moni on sanonut, parin drinkin jälkeen oli haastetta. Oli muuten haastetta hakasilla varustetuissa bodyissakin.

Nepparibody on varmasti ihan kätevä, jos sitä saa pitää kuten ne, joille se on suunniteltu, siis vauvat: ei tee muuta kuin makaa selällään, ja joku muu hoitaa nepparit.

Bodyjen standardi mitoitus ei oikein sovi pitkäselkäiselle.

Itse tykkään näitä käyttää farkkujen ja hameiden kanssa, ei tarvitse pelätä paidan nousevan istuessa. Humalassa vaatii jo vähän tarkkuutta, mutta selvin päin ei mitään ongelmaa.

Mimmonen pullukka pitää olla jos paita nousee istuessa? Osta jatkossa yhtä kokoa isompi paita niin ei nouse niinkuin makkarankuori ja tarvitse sen takia pukeutua vauvan nepparipukuun.

Vierailija
27/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin silloin pari kolme vuotta sitten, kun nuo tuli kauppoihin, että voisi olla ihan käteviä hameiden kanssa, kun ei pääsisi sitten paidat rullaamaan vyötärölle. Ei sitten tullut koskaan soviteltua, että miltä olisi näyttänyt. Veikkaan, että koon kanssa olisi ollut haasteita, jotta ei kiristäisi pituussuunnassa. Ainakin uimapuvuissa meinaa pituus loppua kesken.

Kaverilla oli tuollainen body hääpuvun yläosana. Näytti kyllä todella kauniille ja mahdollisti sellaisen pitsisen yläosan.

Vierailija
28/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, mulla oli ysärillä monta nepparibodya! Siis niitä vähän vartaloa muotoilevia  satiini/pitsijuttuja, joissa kaarituellinen rintsikkaosuus. Kirkkaanpunainen ja valkoinen ja pari mustaa ja violetti ainakin! Olivat ihania käyttää. Ja aika kalliita silloin liiviliikkeissä

Vierailija
29/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten? Vaikka niitä olisi joka kaupassa ja joka toisella vastraantulevalla, niin eihän SINUN ole pakko sellasta ostaa tai käyttää? Vai oletko tahdoton toisen mielipiteiden peesaaja, joka ei osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä?

Vierailija
30/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ole pakko ostaa, eikä pukea päällensä.

On taas aivoton yksilö liikkeellä.

Kuinka paha olo tälläkin kommentoijalla mahtaa olla? Vai pitäisikö päätellä että kommentin kirjoittaja on juuri ostanut itselleen bodyn ja tuli aloituksesta niin paha mieli, että on ihan pakko purkaa se solvaamalla 🤔

Vierailija
31/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "voi ei".

Ei niitä ole pakko ostaa, eikä pukea päällensä.

On taas aivoton yksilö liikkeellä.

Onpa taas äkäpusseja liikkeellä. Mikä noin kiukuttaa?

Jäänyt häpykarvat nepparien väliin.

Vierailija
32/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VOI EI nyt ne taas tulee ja minun on TAAS pakko ostaa niitä ja pukea ylleni vaikka vihaan, VIHAAN koko vaatekappaletta enkä millään haluaisi mutta pakkohan se on kun ne on tulossa taas :((((

Minulle tulee tämä sama reaktio ihan tavallisesta hameesta. En millään haluaisi ostaa, mutta niitä on kaupoissa, joten varmaan on pakko. 

Vierailija
33/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin käyttää, koska paidanhelmat repsottaa aina housuista, mutta nuo on kaikki tehty aina niin lyhytselkäisille ihmisille, etteivät yllä minulla kiinni.

Vierailija
34/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat kyllä haasteellisia pukea takaisin, kun kävi vessassa ravintolassa juomisten välissä.

Juu, varsinkin muutaman drinkin jälkeen ei aina osunut nepit kohdalleen 😅

Av:lla joku kertoi batman-kännistä, kun oli tullut laitettua housujen päälle kesken illanvieton.

Vierailija
35/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kuka on noin tyylitajuton ja pukee nepparibodyn päällensä ja mitä liikkuu tällaisen päässä?

Luuletko että ne napitetaan housujen päälle vai?

Vierailija
36/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin menin halpaan ja ostin nepparibodyn, koska ajattelin sen näyttävän pelkistetyn virtaviivaiselta. Näyttihän se, mutta kun olen 180-senttinen, nepparien saaminen kiinni oli aikamoinen esitys: käsivarteni ylsivät sulkemaan nepparit vain äärimmäisen vartalontaivutuksen jälkeen.

1) Olet ostanut liian pienen koon.

2) Olet pitkäselkäinen ja töppöjalkainen ja todennäköisesti myös lyhytkätinen

3) Sinulla on jäykkä vartalo

Muuta selitystä ei ole. Ihmisen pituudella ei ole väliä. Pitkällä kun tuppaa olemaan pitemmät kädetkin, mutta toki yleensä omaan pituuteen suhteutettuna normaalit. Sinulla näin ei ilmeisesti ole.  

Vierailija
37/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin menin halpaan ja ostin nepparibodyn, koska ajattelin sen näyttävän pelkistetyn virtaviivaiselta. Näyttihän se, mutta kun olen 180-senttinen, nepparien saaminen kiinni oli aikamoinen esitys: käsivarteni ylsivät sulkemaan nepparit vain äärimmäisen vartalontaivutuksen jälkeen.

1) Olet ostanut liian pienen koon.

2) Olet pitkäselkäinen ja töppöjalkainen ja todennäköisesti myös lyhytkätinen

3) Sinulla on jäykkä vartalo

Muuta selitystä ei ole. Ihmisen pituudella ei ole väliä. Pitkällä kun tuppaa olemaan pitemmät kädetkin, mutta toki yleensä omaan pituuteen suhteutettuna normaalit. Sinulla näin ei ilmeisesti ole.  

Olen pitkä ja pitkäraajainen ja 90-luvulla sain taivutetuksi jalkanikin niskan taakse, mutta ei se tähän bodyasiaan auttanut. Valmisvaatteissa on se vika, että vaikka vaate kasvaa kuinka suureksi, mittasuhteet ovat edelleen keskimittaisen mittasuhteet.

Bodyn pukeminen: vedetään body ylle ja otetaan kiinni etuläpästä. Pyydystetään takaläppä toisella kädellä selkäpuolen vyötäröltä. Yritetään saada läpät kohtaamaan toisensa haarusten kohdalla. Koska nyt ollaan kumarassa ja kangas venyy, takaläppä räpsähtää irti sormista. Selkä suoraksi, tiukka ote takaläpästä ja takaisin kumaraan. Yksi neppari kiinni, ote toisesta, ensimmäinen neppari aukeaa ja takaläppä karkaa takaisin vyötärölle. Toisella yrittämällä saadaan kaksi nepparia kiinni, hamuillaan sitä kolmatta, ja kaksi ensimmäistä aukeaa. Otetaan takaläppä kiinni, istutaan sen päälle ja räpelletään nepparit kiinni. Noustaan ylös ja irrotellaan bodyn takaosa pakaroiden välistä. Nepparit aukeavat ja etu- ja takaläppä sinkoavat yhtaikaa vyötärölle. Kun tätä toistaa riittävän monta kertaa riittävän varovasti, voi saada nepparit kiinni. Ja sitten on pissihätä.

Uimapukujen kanssa on muuten sama vaiva: vaikka ostaisi koot XL potenssiin viisi, vartalon pituus on väärä, ja jos pituutta riittää, vyötärö on väärässä paikassa. Kokeilemallahan sen saa selville, kuten minäkin olen saanut. Onneksi sinä sentään olet jo kaukaa viisas ja osaat valita vaatteesi kokeilemattakin. ;)

Vierailija
38/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita alusvaatteita vaan ihan sellaisia vauvanvaatteita vastaavia pitkähihaisia jne.

Nyt näyttää olevan joka paikassa.

Ap

Super-Hessu-kalsarit?

Heissulivei!

Vierailija
39/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin kuka on noin tyylitajuton ja pukee nepparibodyn päällensä ja mitä liikkuu tällaisen päässä?

Luuletko että ne napitetaan housujen päälle vai?

En enkä ole niin typerä, että pukeutuisin massamuotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme