Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei. Onko aikuisten nepparibodyt tulossa taas?

Vierailija
28.05.2021 |

Ysärin alussa näitä oli. Aika kaamea vaatekappale. Nyt olen törmännyt näihin muutamissa nettikaupoissa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nepparibodyjä on tainnut olla koko ajan, mutta ihan alusvaatteita. Ja eihän tästä ole muutenkaan pitkä aika, kun bodyt edellisen kerran muodissa olivat.

Vierailija
2/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ollut jo ainakin 6 vuotta esim. Hm:llä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita alusvaatteita vaan ihan sellaisia vauvanvaatteita vastaavia pitkähihaisia jne.

Nyt näyttää olevan joka paikassa.

Ap

Vierailija
4/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on ollut jo kauan.

Vierailija
5/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat kyllä haasteellisia pukea takaisin, kun kävi vessassa ravintolassa juomisten välissä.

Vierailija
7/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi niitä ei ole pakko ostaa.

Vierailija
8/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivat kyllä haasteellisia pukea takaisin, kun kävi vessassa ravintolassa juomisten välissä.

Juu, varsinkin muutaman drinkin jälkeen ei aina osunut nepit kohdalleen 😅

Vierailija
9/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "voi ei".

Ei niitä ole pakko ostaa, eikä pukea päällensä.

On taas aivoton yksilö liikkeellä.

Vierailija
10/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "voi ei".

Ei niitä ole pakko ostaa, eikä pukea päällensä.

On taas aivoton yksilö liikkeellä.

Älä nyt hermostu suotta. "Voi ei" liittyi lähinnä omiin nuoruusmuistoihin 😘

Ap

Vierailija
11/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukioiässä ysärillä kun niitä oli "kaikilla". Niiden roplaaminen kiinni oli aina vähän kiusallista liikuntasalin pukkarissa tms.

Vierailija
12/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättää auki niin tuulettuukin paremmin.

Vierailija
13/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI EI nyt ne taas tulee ja minun on TAAS pakko ostaa niitä ja pukea ylleni vaikka vihaan, VIHAAN koko vaatekappaletta enkä millään haluaisi mutta pakkohan se on kun ne on tulossa taas :((((

Vierailija
14/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VOI EI nyt ne taas tulee ja minun on TAAS pakko ostaa niitä ja pukea ylleni vaikka vihaan, VIHAAN koko vaatekappaletta enkä millään haluaisi mutta pakkohan se on kun ne on tulossa taas :((((

Relax, ystävä hyvä 😆 On se sun body ihan ok. Ei me naureta sulle vaikka omat muistot niistä vähän huvittaakin.

Vierailija
15/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan hermostuin niihin niin että leikkasin koko haaraosan pois 😅

Vierailija
16/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niiden ollut tarkoitus olla käteviä ja nättejä, kun ei tarvinnut tunkea ylimääräisiä paidanhelmoja housujen sisään pönöttämään?

Minä ainakin menin halpaan ja ostin nepparibodyn, koska ajattelin sen näyttävän pelkistetyn virtaviivaiselta. Näyttihän se, mutta kun olen 180-senttinen, nepparien saaminen kiinni oli aikamoinen esitys: käsivarteni ylsivät sulkemaan nepparit vain äärimmäisen vartalontaivutuksen jälkeen. Kun sain nepparit kiinni, pystyin vain seisomaan suorassa, koska body joutui venymään ylläni niin, että taivutus eteen tai taakse sai nepparit sinkoamaan auki. Se muuten tuntuu aika jännältä. Sitten taas kauhea taivuttelu tai takaisin vaatekaapille hakemaan kunnon toppi ja pöksyt.

Kuten moni on sanonut, parin drinkin jälkeen oli haastetta. Oli muuten haastetta hakasilla varustetuissa bodyissakin.

Nepparibody on varmasti ihan kätevä, jos sitä saa pitää kuten ne, joille se on suunniteltu, siis vauvat: ei tee muuta kuin makaa selällään, ja joku muu hoitaa nepparit.

Vierailija
17/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nepparibody on varmasti ihan kätevä, jos sitä saa pitää kuten ne, joille se on suunniteltu, siis vauvat: ei tee muuta kuin makaa selällään, ja joku muu hoitaa nepparit.

Ai kauhee 😂 Auttaisikohan joku töissä jos nätisti pyytäisi?

Vierailija
18/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kuka on noin tyylitajuton ja pukee nepparibodyn päällensä ja mitä liikkuu tällaisen päässä?

Vierailija
19/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvojen vaate, puuttuu enään vaippa

Vierailija
20/39 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauheita. Kyllä mun "erektio" ei nouse jos mies käyttää semmosta. Ja eipä ne naistenkaan päällä ole kauniita. Mukavia varmasti mutta juu ei. Kenen mielestä on hienoa näyttää aikuiselta vauvalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi