Voi ei. Onko aikuisten nepparibodyt tulossa taas?
Ysärin alussa näitä oli. Aika kaamea vaatekappale. Nyt olen törmännyt näihin muutamissa nettikaupoissa.
Kommentit (39)
Onhan noita ollut jo ainakin 6 vuotta esim. Hm:llä
En tarkoita alusvaatteita vaan ihan sellaisia vauvanvaatteita vastaavia pitkähihaisia jne.
Nyt näyttää olevan joka paikassa.
Ap
Olivat kyllä haasteellisia pukea takaisin, kun kävi vessassa ravintolassa juomisten välissä.
Vierailija kirjoitti:
Olivat kyllä haasteellisia pukea takaisin, kun kävi vessassa ravintolassa juomisten välissä.
Juu, varsinkin muutaman drinkin jälkeen ei aina osunut nepit kohdalleen 😅
Miten niin "voi ei".
Ei niitä ole pakko ostaa, eikä pukea päällensä.
On taas aivoton yksilö liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "voi ei".
Ei niitä ole pakko ostaa, eikä pukea päällensä.
On taas aivoton yksilö liikkeellä.
Älä nyt hermostu suotta. "Voi ei" liittyi lähinnä omiin nuoruusmuistoihin 😘
Ap
Olin lukioiässä ysärillä kun niitä oli "kaikilla". Niiden roplaaminen kiinni oli aina vähän kiusallista liikuntasalin pukkarissa tms.
Vierailija kirjoitti:
Jättää auki niin tuulettuukin paremmin.
VOI EI nyt ne taas tulee ja minun on TAAS pakko ostaa niitä ja pukea ylleni vaikka vihaan, VIHAAN koko vaatekappaletta enkä millään haluaisi mutta pakkohan se on kun ne on tulossa taas :((((
Vierailija kirjoitti:
VOI EI nyt ne taas tulee ja minun on TAAS pakko ostaa niitä ja pukea ylleni vaikka vihaan, VIHAAN koko vaatekappaletta enkä millään haluaisi mutta pakkohan se on kun ne on tulossa taas :((((
Relax, ystävä hyvä 😆 On se sun body ihan ok. Ei me naureta sulle vaikka omat muistot niistä vähän huvittaakin.
Aikanaan hermostuin niihin niin että leikkasin koko haaraosan pois 😅
Eikös niiden ollut tarkoitus olla käteviä ja nättejä, kun ei tarvinnut tunkea ylimääräisiä paidanhelmoja housujen sisään pönöttämään?
Minä ainakin menin halpaan ja ostin nepparibodyn, koska ajattelin sen näyttävän pelkistetyn virtaviivaiselta. Näyttihän se, mutta kun olen 180-senttinen, nepparien saaminen kiinni oli aikamoinen esitys: käsivarteni ylsivät sulkemaan nepparit vain äärimmäisen vartalontaivutuksen jälkeen. Kun sain nepparit kiinni, pystyin vain seisomaan suorassa, koska body joutui venymään ylläni niin, että taivutus eteen tai taakse sai nepparit sinkoamaan auki. Se muuten tuntuu aika jännältä. Sitten taas kauhea taivuttelu tai takaisin vaatekaapille hakemaan kunnon toppi ja pöksyt.
Kuten moni on sanonut, parin drinkin jälkeen oli haastetta. Oli muuten haastetta hakasilla varustetuissa bodyissakin.
Nepparibody on varmasti ihan kätevä, jos sitä saa pitää kuten ne, joille se on suunniteltu, siis vauvat: ei tee muuta kuin makaa selällään, ja joku muu hoitaa nepparit.
Vierailija kirjoitti:
Nepparibody on varmasti ihan kätevä, jos sitä saa pitää kuten ne, joille se on suunniteltu, siis vauvat: ei tee muuta kuin makaa selällään, ja joku muu hoitaa nepparit.
Ai kauhee 😂 Auttaisikohan joku töissä jos nätisti pyytäisi?
Mietin kuka on noin tyylitajuton ja pukee nepparibodyn päällensä ja mitä liikkuu tällaisen päässä?
Vauvojen vaate, puuttuu enään vaippa
Aivan kauheita. Kyllä mun "erektio" ei nouse jos mies käyttää semmosta. Ja eipä ne naistenkaan päällä ole kauniita. Mukavia varmasti mutta juu ei. Kenen mielestä on hienoa näyttää aikuiselta vauvalta.
Nepparibodyjä on tainnut olla koko ajan, mutta ihan alusvaatteita. Ja eihän tästä ole muutenkaan pitkä aika, kun bodyt edellisen kerran muodissa olivat.