Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko muut pikkuhousunsuojaa päivittäin?

Vierailija
28.05.2021 |

Melkein vuoteen en pitänyt pikkuhousunsuojaa kun satunnaisesti kodin ulkopuolella ollessa, mutta nyt kun olen palannut taas etätöistä toimistotöihin niin pikkuhousunsuojiakin joudun taas käyttämään. Minulla on niin kosteat paikat että en voi olla ilman suojaa. Päällishousut saan laittaa pesuun joskus jopa vaan päivän pitämisellä jos en käytä suojaa. Kotona se ei haitannut jos pikkarit oli märkänä mutta työpaikalla tämä haittaa. Ärsyttää kun joudun taas pitämään jatkuvasti suojaa.

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun käyttämään joka päivä ja usein myös vaihtamaan päivän aikana.

Vierailija
2/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä gynellä. Ei ole terveellistä hautoa alapäätä joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä pikkuhousunsuojia lainkaan.

Vierailija
4/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jokapäivä käytä. Kotona en käytä enkä aina töissäkään varsinkaan nyt kun oon ollu jo pitkään etätöissä. Lähinnä tietty aika kierrossa vaatii kodin ulkopuolella pikkuhousunsuojaa ettei oo pikkarit märkänä kokoaikaa.

Vierailija
5/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään pikkuhousunsujia koska niissä on muovia ja ne hautoo ikävästi mutta paperista taittelen suojan pikkareihin vessa reissulla.

Vierailija
6/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käyttää, kun on limppu märkänä koko ajan.

Vierailija
7/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin töissä ja kun liikun muualla en tykkää märistä pikkareista tuntuu inhottavalta vaihdan mieluummin kuivan suojan tarvittaessa. Kotona oon ilman.

Vierailija
8/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla miehen unelma. ;)

vielä jos jättäisit pikkuhousut kokonaan

pois..

Vierailija
9/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

polta se matalaksi! kirjoitti:

pois..

Sulle sellainen neuvo, että hanki joku harrastus.

Vierailija
10/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

polta se matalaksi! kirjoitti:

pois..

En olekaan tiennyt, että miehet unelmoivat valkovuodosta.

Vierailija
11/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut käyttämään pikkuhoususuojia melkein aina, inhottaa kun pikkuhousut kostuu. On varmempi olo suojan kanssa. Ei mitään ongelmia. Annan alapääni tuulettua öisin, kun nukun ilman pikkareita, paitsi menkkojen aikana.

Vierailija
12/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina pikkarinsuoja pöksyissä ainakin työpäivinä ja harrastuksissa usein kyllä muutenkin. Läheskään aina en tartteis käyttää. Mulle siitä on tullut tapa että laitan aina suojan kun puen pikkuhousut.

Vierailija
13/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissako teillä lirahtelee vai onko joku jatkuva tulehdu?

Terve pillu ei vuoda

Vierailija
14/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikoihin tarvitsen.

Vierailija
15/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden/ synnytyksen jälkeen oon pitänyt aina kun ihmisten ilmoille menen ja siitä syystä että alapää hikoilee ! Ei ole aiemmin ollut tällaista vaivaa. Kotona en erityisemmin hikoa, mutta jos vähänkin stressaan jotain niin iskee pihi

Vierailija
16/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviin. Varsinkin oviksen aikaan pikkarit kastuu päällihousuihin asti ja tuntuu inhottavalta.. Usein kyllä muutenkin käytän päivittäin koska muuten tulee likainen olo.

Vierailija
17/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, paitsi joskus menkkojen vikoina päivinä.

Vierailija
18/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ikinä. En oikein ymmärrä niiden pointtia. Mun mielestä pikkuhousut on olemassa just siksi että ne eritteet jää niihin eikä päällysvaatteisiin.

Vierailija
19/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kodin ulkopuolella on suoja pikkareissa. Päällishousutkin voi olla märkänä muuten varsinkin jos on ohuet ja tiukat.

Vierailija
20/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan melkein joka vessareissulla vähän paperia pöksyyn, koska inhoan sitä tunnetta kun valkovuodot lirahtaa yhtäkkiä ulos ja sitten tuntuu limaiset pikkuhousut vasten alapäätä. Joskus kun ei ole paperia tai muuta suojaa pöksyssä, niin sitten juoksen äkkiä vessaan tunkemaan paperia pöksyyn sillä hetkellä kun tunnen vuodon. Ärsyttää kun puhtaat pikkupöksyt ei voi pysyä edes muutamaa tuntia puhtaina ilman niiden suojaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi