Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alasti nukkuvat!

Vierailija
28.05.2021 |

Ettekö hikoile yöllä ollenkaan vai miten estätte käsivarsia liimaantumasta hikiseen vartalon ihoon? Olen joskus nukahtanut ilman vaatteita ja herännyt keskellä yötä inhottavan niljaiseen oloon.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä terve ihminen hikoilee nukkuessaan. Ei älyttömästi, mutta sen verran, että aamulla olisi hyvä nesteyttää.

Itse en osaa nukkua vaatteet päällä, vääntelehdin loputtomiin jos en ole alasti. En ole huomannut mainittavaa hikoilua, mutta vaihdan petivaatteet useammin varan vuoksi.

Vierailija
42/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos jonnet, kun tulitte sotkemaan tämänkin keskustelun noilla ap-sekoiluilla. Täytyy olla aika köyhä elämä, että tarvii tulla VAUVA-palstalle trollaamaan ja tehdä se vielä noin huonosti. Säälittävää.

Ap

Yöllinen tissihiki on harmittavaa, ymmärrän tuohtumuksesi. Tuohon saatavilla myös terapiaa sekä imukykyinen sieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti, mutta ei kädet liimaudu mihinkään.

Vierailija
44/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni pahinta on tissihiki. Vaikka kuinka käyttää pyjamaa ja peittoja, niin aina on kauhea tissihiki yön aikana. Joskus jopa herään siihen ja pitää mennä pyyhkeellä kuivaamaan.

Ap

Tämä en ole minä.

Ap

Kukas sinä olet. Älä häiritse tätä keskustelua.

Oikea ap

Et ole vaan minä olen ap. Palataanpas nyt asialliseen keskusteluun aiheesta.

Et ole ap. Vaikkakin asialliseen keskusteluun on aika palata.

Oikea ap

Vierailija
45/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun alasti, mutta ei kädet liimaudu mihinkään.

Miten onnistut tuossa? Itsellä kädet ovat aamulla aina täysin limaiset ja ällyttävät.

Ap

Vierailija
46/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en sitten hikoile, kun en ole tällaiseen ongelmaan törmännyt.

Vierailija
47/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni pahinta on tissihiki. Vaikka kuinka käyttää pyjamaa ja peittoja, niin aina on kauhea tissihiki yön aikana. Joskus jopa herään siihen ja pitää mennä pyyhkeellä kuivaamaan.

Ap

Laihduta.

Vierailija
48/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos jonnet, kun tulitte sotkemaan tämänkin keskustelun noilla ap-sekoiluilla. Täytyy olla aika köyhä elämä, että tarvii tulla VAUVA-palstalle trollaamaan ja tehdä se vielä noin huonosti. Säälittävää.

Ap

Yöllinen tissihiki on harmittavaa, ymmärrän tuohtumuksesi. Tuohon saatavilla myös terapiaa sekä imukykyinen sieni.

Minkälaista terapiaa voisit suositella tissihikeen? Tai minkälaista sientä?

Oikea ap (tuo kommentti, johon vastasit ei ollut ap)

Vierailija
49/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite nukun alasti ja pyykkipojat nänneissä sekä olen sitonut kivekseni yhteen.

Aih kuinka kiihottaa

Vierailija
50/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua niin kovasti hikoiluttaa; liian lämmin makuuhuone? liian paksu peitto? terveysongelmia? Jos itse hikoilen yöllä mainittavasti niin tarkistan jo terveystilani, koska se on poikkeava tilanne.

Sytostaatit ja hormoninestolääke(rintasyöpään) aiheuttivat ennenaikaiset vaihdevuodet, kuumat ja kylmät aallot ja hikoilun. Olen kuin saunassa josta ei pääse pois 24/7.

Vierailija
51/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että mulla saattaa olla joku lämmönsäätelyn ongelma. Jos kylmetyn, niin palelen vielä seuraavat neljä tuntia lämpimään pääsyn jälkeenkin. Ja sama toisinpäin esim. saunottuani.

Ap

Vierailija
52/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hikoile usein.

Joskus jos liian paksu peitto niin toki, mutta sitten vaan suihkuun.

Vierailija
53/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki naiset haluatteko että puristan rintoja

Vierailija
54/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sama homma. Olen ratkonut asian niin että mulla on alushousut jalassa ja sellainen ohit pieni bandeau toppi, siis vähän kuin olkaimeton liivi. Se estää tissihikiongelman

Vierailija
55/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että mulla saattaa olla joku lämmönsäätelyn ongelma. Jos kylmetyn, niin palelen vielä seuraavat neljä tuntia lämpimään pääsyn jälkeenkin. Ja sama toisinpäin esim. saunottuani.

Ap

Mulla on ihan tää sama! Mistähän tuo johtuu?

Vierailija
56/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun mieluimmin alasti. Viileä huone, futon ja talvisin kokovillatäkki tai untuvapeitto. Kesällä kevyempää.

Tissihiki ei ole nukkuessa ongelma, joku teinijonne provoilee. Rintojen asentoon vaikuttaa katsokaas painovoima ja muun kehon asento.

N42, 75G

Vierailija
57/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tutkimuksiin

Yöhikoilu on useimmiten melko harmiton vaiva, eikä sen vuoksi automaattisesti tarvitse mennä tutkimuksiin. Toisaalta yöhikoilun syynä voi olla sairaus, joka tulisi hoitaa. Seuraavissa tilanteissa on aiheellista hakeutua tutkimuksiin viikon parin kuluessa.

Yöhikoiluun liittyy muita oireita, esimerkiksi laihtumista, väsymystä tai lämmön nousua (lievää kuumetta).

Selvä yöhikoilu on alkanut melko nopeasti, muutaman päivän tai viikon aikana.

Yöhikoilu on jatkuvaa ja voimakasta (vuodevaatteet kastuvat).

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00805

Vierailija
58/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tutkimuksiin

Yöhikoilu on useimmiten melko harmiton vaiva, eikä sen vuoksi automaattisesti tarvitse mennä tutkimuksiin. Toisaalta yöhikoilun syynä voi olla sairaus, joka tulisi hoitaa. Seuraavissa tilanteissa on aiheellista hakeutua tutkimuksiin viikon parin kuluessa.

Yöhikoiluun liittyy muita oireita, esimerkiksi laihtumista, väsymystä tai lämmön nousua (lievää kuumetta).

Selvä yöhikoilu on alkanut melko nopeasti, muutaman päivän tai viikon aikana.

Yöhikoilu on jatkuvaa ja voimakasta (vuodevaatteet kastuvat).

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00805

En kehtais mennä lääkäriin kertomaan, että mulle tulee yöllä kuuma..

Vierailija
59/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti nukkuvat vain itsensä paljastajat joiden pitää nukkuessaankin pervoilla. Hyi!

Vierailija
60/81 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi käydä joskus suihkussa niin ei olisi niin niljainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä