Lahjakortti valmistujaislahjaksi. Hyviä vinkkejä?
Saa laittaa kaikenlaisia vinkkejä lahjakorteista, koska tätä ketjua lukevat kenties muutkin lahjaostoksille suuntaavat. Nyt ei siis tarvitse miettiä lahjansaajan sukupuolta, ikää, asuinpaikkaa, kiinnostuksen kohteita, harrastuksia, yms. Kaikki ideat ovat tervetulleita!
Kommentit (48)
Ei mitään kortteja. Se summa ei riitä kuitenkaan mihkään ja sitten pitää maksaa itse lisää ja se ei ole kivaa.
Raha on paras.
Lahjakortti hyvään ruokaravintolaan. Sellainen, että varmasti riittää ja ei tarvitse maksaa itse loppuja.
Offerillan avoin lahjakortti. Löytyy muun muassa summat 50 € ja 100 €.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kortteja. Se summa ei riitä kuitenkaan mihkään ja sitten pitää maksaa itse lisää ja se ei ole kivaa.
Raha on paras.
Tuleepahan ainakin ostettua oikeasti jotain, eikä laitettua baari-iltaan lahjarahoja.
Lahjakortit on persiistä, on pakko ostaa saadakseen lahjan, rahan voi säästää.
Ticketmaster tai muu samanlainen, josta saa lippuja konsertteihin jne.
Ei mitään lahjakortteja valmistuneille.
Raha on paras lahja.
Äänikirjasovellus, hieronta, elämykset. Tai sitten esim gogift, sieltähän voi sitten lahjansaaja tilata haluamansa.
Vierailija kirjoitti:
Hemmottelulahjakortti, esim. kylpylään.
Eihän kaikki tykkää kylpeä.
Joku kommentoi, että mieluummin rahaa, koska rahan voi säästää.
Rahoja ei kyllä kannata kenenkään laittaa pankkitilille makaamaan.
Mieluummin ostaa sitten vaikka sijoituslahjakortin, jos kerran on etukäteen tiedossa, että juhlakalua sellainen kovasti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmottelulahjakortti, esim. kylpylään.
Eihän kaikki tykkää kylpeä.
Ei kaikki tykkää mistään näistä ehdotetuista vaihtoehdoista.
S-ryhmän kortti on hyvä. Lahjan saaja voi ostaa kosmetiikkaa, vaatteita, kodinkoneita, työkaluja, kenkiä, valaisimia tai ihan vaan kahvia, teetä ja muita elintarvikkeita. Ja summaa ei edes tarvitse käyttää kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin ostaa sitten vaikka sijoituslahjakortin, jos kerran on etukäteen tiedossa, että juhlakalua sellainen kovasti kiinnostaa.
Haistappa nyt pazka sen sijoituksesi kanssa. Valmistunut usein muuttaa ja hänellä on paljon hankittavaa, kyllä ne tarpeet tyydytetään ensin, sitten sijoitetaan. Vai meinaatko, että nukkuu paljaalla lattialla jotta voi sijoittaa?
Tol. Lo.
Vierailija kirjoitti:
Voi hellanlettas siellä oikein sijoittajaguru. Eiköhän kuitenkin jokainen itse päätä lahjansa käytöstä, viddumainen lahjanantaja määrää joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hellanlettas siellä oikein sijoittajaguru. Eiköhän kuitenkin jokainen itse päätä lahjansa käytöstä, viddumainen lahjanantaja määrää joka asiasta.
Just näin, inhottavia nämä ihmiset (sijoitussaarnaajat, vegaanit jne.) jotka julistaa omaa agendaansa välittämättä muitten mielipiteistä. Lahjasta pitää olla iloa saajalle, ei antajalle. Nuorella on rahalle tarvetta, kunnioita lahjan saajaa ja anna hänen itse päättää mitä hän tarvitsee.
Tuossa edellä on muutama sellainen kommentti, että jos nämä henkilöt ovat valmistumassa olevia, niin heille en ostaisi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Selvennys lukutaidottomille!
Kommentissa lukee ihan selkeästi, että tämä ostetaan vain sellaiselle, jonka tiedetään etukäteen olevan kiinnostunut sijoittamisesta.
Jos lahjansaajan kielenkäyttö on tasoa "haistappa nyt pazka" tai "viddumainen lahjanantaja", niin tuskin on kiinnostusta sijoittamiseen.
Tatuointi-lahjakortti :D