Lahjakortti valmistujaislahjaksi. Hyviä vinkkejä?
Saa laittaa kaikenlaisia vinkkejä lahjakorteista, koska tätä ketjua lukevat kenties muutkin lahjaostoksille suuntaavat. Nyt ei siis tarvitse miettiä lahjansaajan sukupuolta, ikää, asuinpaikkaa, kiinnostuksen kohteita, harrastuksia, yms. Kaikki ideat ovat tervetulleita!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kortteja. Se summa ei riitä kuitenkaan mihkään ja sitten pitää maksaa itse lisää ja se ei ole kivaa.
Raha on paras.Tuleepahan ainakin ostettua oikeasti jotain, eikä laitettua baari-iltaan lahjarahoja.
Miksi sillä rahalla pitäisi välttämättä ostaa jotakin? Kyllä minulla on monesta baari-illasta paljon mukavampia muistoja kuin jostain Iittalan lautasesta.
Jos tietää nuoren vastavalmistuneen lahjansaajan olevan kiinnostunut enimmäkseen baari-illoista ja muusta alkoholipainotteisesta toiminnasta, niin ehkä siinä tapauksessa lahjakortti Alkoon...?
Rahaa, rahaa ja vain rahaa. Unohtakaa kaikki muu.
Itsekkin pääsee helpommalla kun ei tarvi miettiä, että voi tykkäskähän se nyt siitä Marimekon kiposta tai mitähän se osti sillä kortilla jonka annoin.
Oon ostanut jo monta vuotta lahjoiksi oikeastaan vain Partioaitan lahjakortteja. On semmoinen kauppa jossa on jokaiselle jotakin.
Hyvään ravintolaan lahjakortti .Maistelumenuu kahdelle, ja sankari voi ottaa seuralaisen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hemmottelulahjakortti, esim. kylpylään.
Saattaa jäädä käyttämättä. Tulee ikävä velvollisuudentunto käyttää. Kaikki eivät pidä kylpylöistä. Tuo on velvoittava lahja.
Lahjakortti pankkiin sopii kenelle tahansa.
Valmistujaislahja voi tulla minkä ikäiselle tahansa. Kaikki valmistuvat eivät ole nuoria, jotka ovat muuttamassa vanhempien helmoista ensimmäiseen omaan kotiinsa.