Aurinko-, kuu- ja nousumerkkisi?
Katsotaan löytyykö muita, joilla sama ”big 3”. Kertokaa vielä esim luonteenpiirteitänne tai muita asioita, jotka mielestänne osuvat yhteen merkkienne kanssa.
Omani:
Aurinkomerkki: jousimies -olen haaveilija, elän suurimman osan ajasta fantasiamaailmassa ja seikkailuissa. Vaalin vapauttani, enkä pidä siitä, että joku kontrolloi minua ja tekemisiäni. Viihdyn parhaiten yksin omassa seurassani.
Asioita joita rakastan tai joista pidän erityisesti: kirjat ja elokuvat (fantasia, klassinen romantiikka, gootti). Taide, luonto ja historia.
Kuumerkki: oinas. Tunnen tunteet erityisen vahvasti ja kiihdyn nollasta sataan. Olen kostonhaluinen. Sisälläni myrskyää ja olen helposti masennukseen ja tylsistyneisyyteen taipuvainen.
Nousumerkki: vaaka. Näyttäydyn tuntemattomien tai esimerkiksi kollegoiden silmissä diplomaattisena, vakaana ja tasapuolisena ihmisenä. Olen yleisesti pidetty.
Kommentit (96)
Aurinko Leijona
Kuu Rapu
Nousu Vaaka
Olen aika on/off-tyyppi.
Aurinkomerkkini on Coppertone. Housumerkkini on Nevada.
aurinko neitsyt
nouseva kauris
kuu rapu
rakastan olla kuurapu, noista muista en sitten niin tiedä :D
millainen mun "pitäisi" olla noitten perusteella? :D
kartallani oli muistaakseni myös leijonaa ja jousimiestä.
Vierailija kirjoitti:
Nouseva Leijona, Aurinko Neitsyt, Kuu Vaaka
<3
Täällä nouseva neitsyt, aurinko vaaka ja kuu leijona!
Milläköhän tavalla olemme samanlaisia/erilaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nouseva Leijona, Aurinko Neitsyt, Kuu Vaaka
<3
Täällä nouseva neitsyt, aurinko vaaka ja kuu leijona!
Milläköhän tavalla olemme samanlaisia/erilaisia?
Hei :)
Olen pitkä, hoikka, näyttävä, ns johtajaluonne (nousuleijona), mutta viihdyn paremmin sivussa ja tarkkuutta vaativassa työssäni (Neitsytaurinko) kuin keskipisteenä. Saan onnen ja ilon hyvistä ihmissuhteista, taiteesta, kirjallisuudesta, musiikista... (Vaakakuu).
Tuossa todella yksinkertaistaen nuo osa-alueet. Miten sinulla?
:)
Aurinko kalat, nouseva kaksonen, kuu kalat.
Voisiko joku horoskooppeihin perehtynyt kertoa millainen olen? Aurinkomerkki kaksonen, kuumerkki rapu ja nouseva neitsyt.
En usko astrologiaan, mutta kävin huvin vuoksi tekemässä tuon Astro.fi-sivun syntymäkartan.
Olen
- aurinko: kaksonen
- kuu: rapu
- nouseva: vaaka
Ajattelen että kaikkien horoskooppimerkkien kuvauksissa on jotain, mikä sopii jokaiseen ihmiseen. Ne ovat mielestäni siis persoonallisuuspiirteistöjä eivätkä mitään sen mystisempää. Omissa merkeissänikin on minuun sopivia juttuja:
- kaksonen: olen keskustelullinen, huumorintajuinen ja mieleltäni keveä (siis raskasmielisyyden vastakohtana)
- rapu: kodin rauha, turvallisuus ja sitoutuminen ovat minulle tärkeitä
- vaaka: pyrin oikeudenmukaisuuteen, yleensä punnitsen riita-asioita eri näkökulmista sekä olen diplomaattinen
Mutta myös esim. skorpionin, kalojen ja vesimiehen piirteistöt sopisivat minuun hyvin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Aurinko leijona, nouseva jousimies, kuu kauris. Aika kivinen on ollut kasvupolku luovaksi oman tien kulkijaksi, itsetunto on ollut huono ja olin lapsena tosi ujo. Meni tässä vuosikausia, etten ollut näistä jutuista yhtään kiinnostunut, mutta nyt huomasin, että minusta on vuosi vuodelta tullut hankalampi luonne ;) Olen luova, yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut, oikeudenmukaisuus on tosi tärkeää. Tunne-elämältäni olen pääasiassa lukossa!
Faith kirjoitti:
En usko astrologiaan, mutta kävin huvin vuoksi tekemässä tuon Astro.fi-sivun syntymäkartan.
Olen
- aurinko: kaksonen
- kuu: rapu
- nouseva: vaaka
Ajattelen että kaikkien horoskooppimerkkien kuvauksissa on jotain, mikä sopii jokaiseen ihmiseen. Ne ovat mielestäni siis persoonallisuuspiirteistöjä eivätkä mitään sen mystisempää. Omissa merkeissänikin on minuun sopivia juttuja:
- kaksonen: olen keskustelullinen, huumorintajuinen ja mieleltäni keveä (siis raskasmielisyyden vastakohtana)
- rapu: kodin rauha, turvallisuus ja sitoutuminen ovat minulle tärkeitä
- vaaka: pyrin oikeudenmukaisuuteen, yleensä punnitsen riita-asioita eri näkökulmista sekä olen diplomaattinen
Mutta myös esim. skorpionin, kalojen ja vesimiehen piirteistöt sopisivat minuun hyvin.
Minulla on samat. Muistan nimimerkkisi, koska olen usein ollut aivan samaa mieltä kirjoituksistasi täällä :) Myös nuo kuvauksesi sopivat minuunkin.
Aurinko: rapu
Nouseva: rapu
Kuu: kauris
Sain aikanaan astrologisen luonneanalyysin lahjaksi äidiltäni. Ihan hauskaa huvia lueskella uudelleen tuota tekstiä.
Aurinko:kala
Nouseva:Vaaka
Kuu: Rapa
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni, skorpioni, skorpioni... Oon superskorpioni :D
Aurinko skorpioni, kuu rapu, nousumerkki skorpioni :)
Aurinko kauris
Nouseva jousimies
Kuu vaaka
Aurinko Oinas
Kuu Kalat
Nouseva Skorpioni
Aurinko oinas, kuu kalat ja nousujousimies.
Minkälainen olen? Ei mitään tietoa näistä..
Oikeestikko joku uskoo näihin?