Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinko-, kuu- ja nousumerkkisi?

Vierailija
27.05.2021 |

Katsotaan löytyykö muita, joilla sama ”big 3”. Kertokaa vielä esim luonteenpiirteitänne tai muita asioita, jotka mielestänne osuvat yhteen merkkienne kanssa.

Omani:

Aurinkomerkki: jousimies -olen haaveilija, elän suurimman osan ajasta fantasiamaailmassa ja seikkailuissa. Vaalin vapauttani, enkä pidä siitä, että joku kontrolloi minua ja tekemisiäni. Viihdyn parhaiten yksin omassa seurassani.
Asioita joita rakastan tai joista pidän erityisesti: kirjat ja elokuvat (fantasia, klassinen romantiikka, gootti). Taide, luonto ja historia.

Kuumerkki: oinas. Tunnen tunteet erityisen vahvasti ja kiihdyn nollasta sataan. Olen kostonhaluinen. Sisälläni myrskyää ja olen helposti masennukseen ja tylsistyneisyyteen taipuvainen.

Nousumerkki: vaaka. Näyttäydyn tuntemattomien tai esimerkiksi kollegoiden silmissä diplomaattisena, vakaana ja tasapuolisena ihmisenä. Olen yleisesti pidetty.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska,paskahousu ja sysipaska.

Vierailija
82/96 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko neitsyt

nouseva leijona

kuu skorpioni

Onko muita samoja ja millaisia olette :)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
84/96 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko kaksoset, kuu Vesimiehessä, nousu skorpioni

Vierailija
85/96 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko Rapu, Kuu Härkä, Nousumerkki Kauris.

Minkälainen mä sitten olen?

Vierailija
86/96 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko rapu, kuu kauris, nouseva skorpionii

Vierailija
87/96 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko jousimies, nouseva leijona, kuu skorpioni. Luonnekuvausten perusteella koen skorpionin eniten omaksi.

Vierailija
88/96 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi samaa kuin aloittajalla eli nouseva vaaka: osaa ajatella toisten näkökulmaa, haluaa välttää riitaa, osaa katsoa laajempia näkökulmia, helposti lähestyttävä ja kommunikaatiotaitoinen ja -halukas. Ystävällinen. Lausuu kohteliaisuuksia.

Kuu oinaassa: pursuaa ideoita, reipas, avulias, ratkaisukeskeinen, iloinen. Lämmintunteinen.

89/96 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko Skorpioni

Kuu Kalat

Nouseva Kauris

Aivan hirveä elämä.

Vierailija
90/96 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset ympärilläni kuvailisi minua, he sanoisi varmaan että rehti, jämäkkä, itsepäinen ja analyyttinen ajattelija, olenhan aurinko-oinas ja nouseva neitsyt. Mutta humalassa tai salassa olen kuukala. Semmoinen todella herkkä, maailman pahuudesta hämmentynyt.

Muuten kaikessa tekemisessäni, puhumisessa ja rakastamisessa olen maanläheinen ja konkreettinen, vähän hidas ehkä alottamaan mutta melkonen puskutraktori kuitenkin kun mars, venus ja merkurius on härässä.

Vierailija
91/96 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joilla liikaa vaatteita, niin miksi on? Onko niitä vaan vuosien varrella kertynyt ettekä raaski luopua? Mun ongelma on, etten raaski jättää kauppaan jos nään jonkun kiva. Pitäs ymmärtää jo pysyä pois kaupoista ja verkkokaupoista kun en oikeasti tarvi mitään.

Vierailija
92/96 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joilla liikaa vaatteita, niin miksi on? Onko niitä vaan vuosien varrella kertynyt ettekä raaski luopua? Mun ongelma on, etten raaski jättää kauppaan jos nään jonkun kiva. Pitäs ymmärtää jo pysyä pois kaupoista ja verkkokaupoista kun en oikeasti tarvi mitään.

Sori väärä ketju :D

Vierailija
93/96 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko kaksonen, kuu kalat ja nousu skorpioni.

Mistään luonteenpiirteistä tms. en sitten tiedäkään mitään.

Vierailija
94/96 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuakaan mitä nää on, horoskooppimerkkini ja puumerkkini tiedän. Kumpaakaan en käytä.

Vierailija
95/96 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus, rukoilen, että autat näitä kaikkia ihmisiä näkemään valon. Näytä heille, että he ovat tekemisissä pimeyden kanssa. 

Vierailija
96/96 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko ja kuu jousimies, nouseva rapu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan