Aurinko-, kuu- ja nousumerkkisi?
Katsotaan löytyykö muita, joilla sama ”big 3”. Kertokaa vielä esim luonteenpiirteitänne tai muita asioita, jotka mielestänne osuvat yhteen merkkienne kanssa.
Omani:
Aurinkomerkki: jousimies -olen haaveilija, elän suurimman osan ajasta fantasiamaailmassa ja seikkailuissa. Vaalin vapauttani, enkä pidä siitä, että joku kontrolloi minua ja tekemisiäni. Viihdyn parhaiten yksin omassa seurassani.
Asioita joita rakastan tai joista pidän erityisesti: kirjat ja elokuvat (fantasia, klassinen romantiikka, gootti). Taide, luonto ja historia.
Kuumerkki: oinas. Tunnen tunteet erityisen vahvasti ja kiihdyn nollasta sataan. Olen kostonhaluinen. Sisälläni myrskyää ja olen helposti masennukseen ja tylsistyneisyyteen taipuvainen.
Nousumerkki: vaaka. Näyttäydyn tuntemattomien tai esimerkiksi kollegoiden silmissä diplomaattisena, vakaana ja tasapuolisena ihmisenä. Olen yleisesti pidetty.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Aurinko Rapu, nouseva Leijona, kuu vesimiehessä.
Millainen mä tän perusteella olen?
:D
Mulla sama.👍🏼
Aurinko: rapu
Kuu: vesimies
Nousumerkki: skorpioni
Olen tarkkailija. Ajattelen ja haaveilen enemmän, kuin teen. Aloitan enemmän projekteja, kuin lopetan. Vaikutan melko intensiiviseltä, mutta oikeasti olen aika rento tyyppi.
Aurinko vaaka, kuu kauris ja nousu jousimies...
Olen todella taiteellinen ja luova, syvällinen, kärsivällinen mutta suuttuessani tulinen. Useimmissa asioissa olen myös melko ehdoton johtuen varmaan siitä että venus ja merkurius ovat skorpionissa.
Aurinko kalat, kuu kalat, nouseva kaksonen:D olen aika kaksijakoinen persoona.
Aurinko kaksoset
Kuu vaaka
Nouseva skorpioni
Merkurius rapu
Venus härkä
Mars rapu
Aika vakava oon ja tarkkailija tyyppi, mutta välillä oon ihan leikkisä ja lapsellinenki kun sille päälle satun. Suht rauhallinen olen päällisinpuolin. Sosiaalisesti olen muut huomioon ottava, ja loistava emäntä jos on vieraita mun luona.
Salaisuudet yms mysteerit ja okkultismit kiehtoo ja itselläki kaikenlaisia jänskiä kokemuksia joista ei uskalla edes puhua, pitävät hulluna muuten.
Mustasukkaisuus on joskus todella raastavan tuntoista. Melkein pahin tunne ikinä koska se on nii syvää ja intensiivistä sillo ku se tunne iskee.
Olen noin muuten aika kylmätuntoinen, en hätkähä pienistä enkä itke kuin joskus todella harvoin.
Mulla:
Aurinko kauris, kuu oinas, nouseva neitsyt
Ja mun mies:
Aurinko rapu, kuu kalat, en muista mikä oli hänen nouseva merkki
(Meillä on päivälleen 1,5 vuotta ikäeroa, minulla on synttärit 29.12 ja hänellä 29.6 :D)
Oon aurinko kauris, kuu neitsyt ja nouseva kaksonen.
Löytyyks ketään muita tällä kombolla?
Kerro lisää luonteestasi, oon ihastunut just mieheen jolla on noi samat merkit. Miten saan kiinnostuksen ylläpidettyä, tuntuu että tämä mies testaa mua kokoajan, välillä kuumaa sit taas kylmää, ja pomottaa kunnolla.
Aurinko: neitsyt
Kuu: jousimies
Nouseva: leijona
Ei aavistustakaan, millainen minun pitäisi olla tuon perusteella.
Aurinkomerkki on Vaaka, kuumerkki Skorpioni ja olen nouseva Rapu.
Vaaka olen myös horoskoopiltanikin.
Aurinko: vesimies
Kuu: vesimies
Nouseva: skorpioni
Olen vahvasti tunteva, mutta minua jotkut pitävät kylmänä, kunnes tutustuvat. Huomaan myös, että minua pelätään, vaikka olen hyvin kiltti ihminen.
Mitä asiaa tuntevat noista merkeistäni osaavat sanoa?
Aurinko jousimies, kuu jousimies,
Nousu leijona
Onko joku nainen kuten minä:
Aurinko härkä, Kuu kalat, Nouseva merkki Skorpioni.
Kerro millainen sinä tai tuntemasi ystävä on. Mietin sitten, olenko samanlainen.
Aurinko: kauris
Kuu: oinas
Nouseva: vaaka
Olen mies, suht luova
Nousumerkki skorpioni, aurinkomerkki skorpioni, kuumerkki kalat.
En usko horoskooppeihin
Aurinko vesimies
Kuu skorpioni
Nouseva neitsyt
Olisi kiva kuulla tai lukea joskus joku kunnon tulkinta :D en ole horoskooppifanaatikko, mutta pidän sitä hauskana huvina ja lueskeltavana.
Olen myös tarkkuutta ja huolellisuutta vaativassa itsenäisessä työssä, kulisseissa ja ”näkymättömänä”. Tämä rooli sopii minulle erittäin hyvin; kaikenlainen esilläolo ja johtajuus olisi täydellistä epämukavuusalueelle joutumista (nouseva neitsyt).
Ajattelen niin, että elämäntilanne ja -vaihe vaikuttavat siihen, mikä merkki tulee vahvimmin esiin. Nuorempana olen ollut töissä, joissa on vaadittu hyviä ihmissuhdetaitoja ja auktoriteettia. Sosiaalisissa tilanteissa olen taitava ja solahdan helposti mukaan monenlaisiin porukoihin. Minulla on paljon tuttavia, mutta eniten nautin läheisistä väleistä oman perheen kesken (aurinkovaaka).
Ja onpa niitäkin hetkiä, kun olen nauttinut huomiosta ja valokeilassa paistattelusta, mm. harrastusryhmän kanssa esiintyessäni. Tunne-elämään on joskus liittynyt melkoista myrskyä ja draamaa (kuuleijona).
Jotenkin näin tulkitsen näitä omia merkkejäni.