Pankkivirkailijan palkka ?
Onko mitään tietoa?
Oon kuullut et on aika huonot.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
OP:ssa asiakas/someviestintää bonuksineen viisi tonnia kuussa. Kassalla tienataan taulukkojen mukaan 3-4 tonnia
Mitäköhän taulukkoa olet lukenut? Ei taida yltää edes 2500 e kassoilla.
No onpa erilaisia palkkoja täällä ilmoiteltu.
Puhelinpalvelussa/kassalla joku max 2400e brutto. Siitä sit vastuun ja tehtävien mukaan ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nykyään 3200-4200 välillä liikutaan, ainakin paremmissa pankeissa. OP ja Nordea eivät kuulu joukkoon :)
Nordea teettää Virossa niin ei tarvii bäkkärihommista maksaa kuin 1800 kuussa ja palveluneuvojille vielä vähemmän....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP:ssa asiakas/someviestintää bonuksineen viisi tonnia kuussa. Kassalla tienataan taulukkojen mukaan 3-4 tonnia
Mitäköhän taulukkoa olet lukenut? Ei taida yltää edes 2500 e kassoilla.
No ihan intrassa olevia hay-vaativuusluokkataulukkoja. Toki sieltä toimihenkilöjen (ei-asiantuntija) ylemmästä päästä. Vastaa bäkkärin tai palveluneuvojan tasoa.
Aika harvassa paikassa on sellaiset palkkaerot kuin pankeissa. Alimmat kuukausiliksat pyörii siellä parissa tonnissa ja sit on porukkaa, jotka nostaa 500-600 tonnia vuodessa, vaikka eivät todellakaan ole mitään ylintä johtoa.
Itsellä brutto 3160 euroa, yli 10 vuoden pankkikokemus. Tällä hetkellä olen rahoituspuolella asiantuntijana. Ylityöt ja bonukset huomioiden vuosiansiot n. 45-46 te. Pankki Op. Palkka on minusta ihan kohtuullinen periaatteessa, mutta varsinkin stressi rahoituspuolella niin suuri, että voisi olla korkeampikin. Haaveilen koko ajan leppoisemmasta työstä.
Minulla oli brutto 3300 V. 2017 ennenkuin jäin eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Että jotkut pankki-ihmisetkin ilmoittavat palkkansa nettona, en ymmärrä. Se netto ei kerro mitään.
Netto nimenomaan kertoo mitä jää elämiseen. Brutto johtaa harhaan.
Tavallisen toimihenkilön palkka liikkuu varmaan siinä 2400-3500 euron välillä työtehtävistä ja kokemuksesta riippuen. Oman kokemuksen mukaan tuo ei ole kovin kummoinen korvaus tehtävän vaatimukseen ja työkuormaan nähden. Henkilöstöedut ovat kuitenkin hyvät ja ainakin ennen pankki koulutti ahkerasti henkilökuntaansa. Lisäksi ainakin omassa konttorissa oli mahtava yhteishenki ja kivat työkaverit. Noilta vuosilta tarttui mukaan monta ystävää vaikka ala onkin vaihtunut aikoja sitten.
Minulla brutto 3200€
Työvuosia on 39
Hyvin ainakin perinteisesti pukeutuneet.
Olen ollut pankissa töissä 35v.
Palkkani on 3212 brutto
No ei ole pankintädeillä huimat palkat;)