Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missit Riikka ja Katariina paljastavat podcastissa villit seksi­seikkailunsa – miehen ystävä täräytti pöytään pöyristyttävän ehdotuksen

Vierailija
27.05.2021 |

Riikka Uusitalo ja Katariina Juselius analysoivat tuoreessa podcast-jaksossaan eron jälkeisiä tapailusuhteitaan.
– Olen ollut eron jälkeisissä seksipsykooseissa. Me ei varmaan osata vain käsitellä meidän tunteita. Me romahdetaan, Juselius toteaa podcastissa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008007836.html

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juselius paljasti vähän liikaa.... misseiltä kun ei ihan tämmöistä odoteta. "pa nopotkulauta" yms.

Vierailija
2/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat näitä varamiestason naisia. Kelpaavat miehille kyllä panopotkulaudoiksi ja kyläpyöriksi, mutta vaimoiksi haetaan aivan toiset mimmit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, miten nämäkin naiset kuvittelee vielä laatumiehiä löytävänsä... Tosi on, että kerran pari ehkä sutaisee mutta vaimoksi, no way.

Vierailija
4/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Olin pöyristynyt, en tiennyt että miehet kertoo noin tarkasti toisilleen asioita. Sen jälkeen se kaveri vielä sanoi minulle, että jos sä oot antanut mun kaverille, niin sä voit antaa mullekin sitten, Juselius puuskahtaa."

Miksi naiset nykyäänkin kuvittelevat, että sänkypuuhat jäävät neljän seinän sisälle? Maine kulkee edellä aina. Onhan tuo toki ihanan voimaannuttavaa.

Vierailija
5/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– Olin pöyristynyt, en tiennyt että miehet kertoo noin tarkasti toisilleen asioita. Sen jälkeen se kaveri vielä sanoi minulle, että jos sä oot antanut mun kaverille, niin sä voit antaa mullekin sitten, Juselius puuskahtaa."

Miksi naiset nykyäänkin kuvittelevat, että sänkypuuhat jäävät neljän seinän sisälle? Maine kulkee edellä aina. Onhan tuo toki ihanan voimaannuttavaa.

Jakaa piparia sinne tänne ja on pöyristynyt kun asia tiedetään?

Naiset...

Vierailija
6/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000008007918.html

Podcast: Miss Suomi -kisoista tuttu Katariina erosi ja halusi treffeille julkkiksen kanssa – tapaaminen veneellä päättyi kiusalliseen vilautukseen

Kerran Juselius bongasi viesteistä tutun julkisuuden henkilön.

– Hän kysyi, että haluanko lähteä veneilemään hänen kanssaan. Sanoin että joo, vaikka hän ei ollut yhtään minun tyyliseni enkä voisi deittailla häntä, Juselius myöntää jaksossa.

Veneellä Juseliukselle kävi pieni kömmähdys uimapuvun kanssa.

– Nännini vilahti treffeillä. Minulla oli uimapuku päällä ja se vilahti. Hän ei sanonut mitään, ja mua hävetti, Juselius muistelee.

Juselius kertoo podcastissa olleensa ahdistunut siitä, että joku voisi nähdä heidät ja ravintolassa jatkuneet treffit päätyisivät kaikkien tietoon.

– Ja sit mut yhdistetään johonkin, johon mulla ei ole mitään oikeaa kiinnostusta! Juselius toteaa jaksossa.

Ei hemmetti sentään miten lapsellisen pinnallinen voi ihminen olla! Ensin sanotaan treffeille kyllä, sitten ahdistutaan jos joku sattuu näkemään heidät. Jonkun, johon hänellä ei ole oikeaa kiinnostusta! Voi herranjumala sentään! :D

Vierailija
7/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minullahan on tekotukka, klipsipidennykset, ja tukkani lähti irti. Siinä kohtaa sanoin, että suntti seis, nyt riittää. Keräsin hiukseni ja ojensin poikaa, että ei näin. Keräsin karvani, ja lähdin menee, Uusitalo muistelee podcastissa."

:D

Vierailija
8/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedän omasta kokemuksesta, että ainakin osa naisista käy läpi toistensa seksisuhteita hyvinkin tarkasti, mutta näemmä se silti yllättää, että miehetkin voivat olla keskenään yhtä hyviä ystäviä?

Taisi olla naisilla käsitteet vähän hukassa, kun voimaantuu erosta niin, että menee seksipsykoosiin? Psykoosi ei kuulosta voimaantumisesta seuraavalta positiivinen reaktiolta.

Vierailija
9/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kilpailun taso vaan laskee ja laskee vuosi vuodelta. Tän kisan voisi lopettaa kokonaan. Tää on vaan julkisuustyrkkyjen kisa nykyään.  

Vierailija
10/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset...

Ja ihmettelevät kun tuntemattomat miehet tulevat jatkuvasti iskemään milloin missäkin...

Vierailija
11/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset...

Ja ihmettelevät kun tuntemattomat miehet tulevat jatkuvasti iskemään milloin missäkin...

Puhumattakaan sosiaalisen median kautta tulevista viesteistä, josta tehdään sitten aina johonkin lehteen juttu kun missukka on antanut kyseiseille tyypille napakan vastauksen takaisin. Näinhän se menee, julkisesti pyritään pitämään siveää käytöstä, ettei vaan menis maine eikä joku sattuis näkemään. Ollaan julkisesti paheksumassa ettei vaan kukaan sattuis ajattelemaan ja luulemaan helpoksi.

Vierailija
12/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e4a6a332-f794-4f02-bd23-98527f…

Juselius kertoo pakoilleensa miestä, koska ei halunnut tapailun jatkuvan.

– Menin kiven alle, enkä hänelle ikinä vastannut. Menin (treffeille) vain, koska hän oli julkisuuden henkilö. Olin golddigger, missi myöntää.

Ei helv....Mahtavaa käytöstä ja esimerkkiä. Eli tietääpähän jatkossa että miehelle täytyy olla paksu lompakko että voi ostella Vuittonin laukkuja yms.

Vierailija
13/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, välttäkää näitä "golddiggereitä". Nää naiset varmaan luulevat että saavat kenet tahansa kun sormia vähän napsauttaa. Ensin halutaan julkisuuteen mutta ei ymmärretä mitä se voi tuoda tullessaan. Tai taitaa olla näiden kohdalla niin että julkisuuteen halutaan jotta päästään "piireihin", josta voi löytyä joku kaverin kaveri, joku rikas elättäjä.

Vierailija
14/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, miten nämäkin naiset kuvittelee vielä laatumiehiä löytävänsä... Tosi on, että kerran pari ehkä sutaisee mutta vaimoksi, no way.

Jep, ei todella lähelläkään vaimoainesta.

Vierailija
15/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ura" odottaa Dubaissa, siellä voi päästä lentoemännäksi tai sitten ns. kotirouvaksi. Tai muuten vaan olemaan ja elelemään sheikkien kanssa, en viitsi mainita sitä sanaa että millaisena.

Vierailija
16/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa teinipimut vauhdissa! Ensin sikaillaan ja voi voi kun paljastutaan tulee paha mieli. Taas uus uhriutumis sana eli  "seksipsykoosi" . Kyllä se on ihan vaan omaa typeryyttä ja julkisuus halua.  -nainen

Vierailija
17/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhaa teinipimut vauhdissa! Ensin sikaillaan ja voi voi kun paljastutaan tulee paha mieli. Taas uus uhriutumis sana eli  "seksipsykoosi" . Kyllä se on ihan vaan omaa typeryyttä ja julkisuus halua.  -nainen

Nää on just näitä realityihin osallistuvia reppanoita, jotka on oikeesti ihan pihalla mutta kun on kova hinku lehtien palstoille ja vip-tiloihin/kohteluun baareissa ja yökerhoissa. Sitten uhriudutaan ja aletaan syyttelemään ohjelmien tuotantoja. Kyllä se vastuu on itsellä omasta tekemisestä. Kaikkeen ei tarvitse suostua. Mutta jos haluaa silikonit tai huuliin täytettä, niin tää on hyvä keino rahottamiselle.

Vierailija
18/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missi 90-luvulla: puhtoinen imago, peittävät vaatteet, luonnollinen, ei leimoja jne.

Missi 2020-luvulla: revittelee seksijutuillaan mediassa, leimoja, silarit ja muita ehostuksia, poseeraa perse paljaana kisoissa jne.

Eteenpäin on menty?

Vierailija
19/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missi 90-luvulla: puhtoinen imago, peittävät vaatteet, luonnollinen, ei leimoja jne.

Missi 2020-luvulla: revittelee seksijutuillaan mediassa, leimoja, silarit ja muita ehostuksia, poseeraa perse paljaana kisoissa jne.

Eteenpäin on menty?

Nykyään myös se että reissataan harva se kuukausi Dubaissa. Mutta jossain podcasteissa ja somepäivityksissä ollaan feministejä jotka pitävät naisten oikeuksia ja tasa-arvoa tärkeinä asioina. Sitten kuitenkin tienatakseen täytyy käydä sheikkien luona että saa taas uuden laukun jolla voi keikisellä mainoskuvissa. Ei sillon tule tasa-arvo eikä naisten oikeudet mieleen! :D

Vierailija
20/30 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteenpäin on menty?

Höpsis, missisksndaaleita on aina ollut. Lola valittiin keskellä ysäriä ja esiintyi vähissä vaateissa, osa mainoksista jopa poistettiin julkisuudessa.

Hassua, miten ihmisten mielissä aika kultaa muistot.