Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni on puhunut minusta muille todella ikävästi juoruten

Vierailija
27.05.2021 |

En tajua miksi. Tekisi mieli kysyä, mutta en kehtaa kertoa, mistä tiedän. Joutuisin saattamaan kolmannen ihmisen ikävään tilanteeseen. Mutta miksi jotkut puhuvat ja jotkut kuuntelevat ikäviä juttuja muista ihmisistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmo kunnianloukkauksesta.

Vierailija
2/9 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kolmas valehtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi samoin. Sain tietää vahingossa tapahtuneesta. En vaatinut tyyppiä tilille mutta en pidä häneen yhteyttä.

Ottaa todella päähän.

Vierailija
4/9 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko tuo edes ystävä?

Puhu. Välit viileni varmasti sinun osalta joten ei varmasti hirveästi menetettävää. Kyay miksi sanoi mitä sanoi, sinum ei tarvitse selittää mitään mistä tiedät.

Vierailija
5/9 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KR 1933/-38

1Piet. 3:10 Sillä: "joka tahtoo rakastaa elämää ja nähdä hyviä päiviä, varjelkoon kielensä pahasta ja huulensa vilppiä puhumasta, >

Vierailija
6/9 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan ensimmäisenä ehdotan, että jos olet aivan varma tai intuitiosi on varoitellut ystäväsi tempauksista tai luonteesta pidempään, niin ole hyvä itsellesi ja katkaise välit.

Itse tein virheen, että siedin "ystävää' (lainausmerkit potenssiin sata) tai hänen tempauksiaan vuosia ja vuosia. Annoin anteeksi ja jatkoimme yhdessä eteenpäin aina.

Kunnes jäljelle jäi aina vain hämmentynyt, epätodellinen olo ja kerta kaikkiaan petetty sekä hyväksikäytetty. Olimme todella nuoria tavattuamme, joten nuoruus antoi paljon tietenkin anteeksi mutta näin aikuisena en enää pystynyt sietämään sitä juoruilua selän takana, rahan vinkumista, draamaa jne.

Viimeisin virhe oli häneltä jättää polttareihinsa kutsupyyntö minulle tai edes pyyntö kun huomasi ettei minua ole kutsuttu (vahinko vai ei) kun juuri oli maksattanut minun rahoilla häihin liittyviä kuluja ja piti morsiusneidoksi ryhtyä. Se oli siinä sitten kaiken muunkin epäselvyyden ja ristiriitaisten fiiliksen jälkeen. Siinä oli paljon ikäviä ja outoja tapahtumia ja viimeinen niitti tuli.

Suosittelen, on ollut helpompi olla vaikka olen toki yksinäisempi mutta se ei haittaa siihen verrattuna. Tunnen voivani hengittää helpommin.

Vierailija
7/9 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen henkilö ei ole lopultakaan ystäväsi vaan oikeastaan pahin vihollisesi koska puukottaa sinua selkään. Eli mollaa sinua muille tutuillesi selkäsi takana. Tunnen ihmistyypin koska itselläni on sama tilanne ja nyt lopultakin selvisi, että ollut jo vuosia. Katkaisin kyllä välini ko. henkilöön mutta harmittaa ne muut tutut, joille tämä jatkaa mustamaalausta entistä hurjemmilla tarinoilla. Ja olen huomannut, että huolella luotua, vaikkakin valheellista mielikuvaa, on todella vaikea itse muuttaa.

Vierailija
8/9 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihminen näytti todellisen luonteensa. Hän voi olla sinulle kateellinen tai haluaa muuten jotain draamaa, kun pitää mustamaalata noin. Hänen kanssaan ei kannata olla enää tekemisissä. Samoin, jos jotkut ihmiset näyttävät uskovan turhan helposti hänen puheitaan, kannattaa pitää etäisyyttä heihinkin. Tälläisten tapahtumien hyvä puoli on se, että jyvät karsiutuvat akanoista. Kipeää se tietysti tekee.

Vierailija
9/9 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme