Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt eläessäni ehkä 5 päänsärkylääkettä ja nyt särky menee ohi ihan ulkoilulla

Vierailija
27.05.2021 |

En tarkoita vähätellä ketään tai muutakaan. Mutta sen jälkeen kun jätin koko lääkkkeet, olo on aamuisin tuntunut hyvältä, vaikka iltaisin olen yleensä kärsinyt päänsärystä. Silloin kun söin lääkkeitä, pienikin kipu jyskytti niskassa ja korvissa.

Vinkki vaan muille!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se voi mennä ohitse ilman lääkettä kun heti pääsen pimeeseen viileään huoneeseen nukkumaan missä ei ole mitään valo ärsykettä eikä kuumuutta. Minulla ne kamalat päänsäryt johtuvat paskoista kotioloista lapsuudessa. Ei ollut turvallisia olosuhteita ja pelolla kasvatettiin. Mielenterveysongelmat piti pitää piilossa ja koko suku sairasta joillekka kelpasi teatterin esittäminen. Kun nuori tyhmä ihminen tekee lapsia niin ei ole mitään omaa järkeä päässä vaan kaikki sama suvun paha laitetaan kiertämään seuraavaankin sukupolveen. Itseään ei kehitetä ensin kun on pakkomielle lisääntyä ensimmäisenä. Sitten mikään ei muutu ja samaa kaavaa jatketaan sukupolvesta toiseen.

Vierailija
22/22 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se voi mennä ohitse ilman lääkettä kun heti pääsen pimeeseen viileään huoneeseen nukkumaan missä ei ole mitään valo ärsykettä eikä kuumuutta. Minulla ne kamalat päänsäryt johtuvat paskoista kotioloista lapsuudessa. Ei ollut turvallisia olosuhteita ja pelolla kasvatettiin. Mielenterveysongelmat piti pitää piilossa ja koko suku sairasta joillekka kelpasi teatterin esittäminen. Kun nuori tyhmä ihminen tekee lapsia niin ei ole mitään omaa järkeä päässä vaan kaikki sama suvun paha laitetaan kiertämään seuraavaankin sukupolveen. Itseään ei kehitetä ensin kun on pakkomielle lisääntyä ensimmäisenä. Sitten mikään ei muutu ja samaa kaavaa jatketaan sukupolvesta toiseen.

No mutta, kyllä kaikki ulkoilulla selkenee.

Vai miten se oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi