Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Miehen) kaverin asiaton käytös ärsyttää suunnattomasti

Vierailija
27.05.2021 |

Kyseinen mies on miesystävän kaveri vuosien takaa ja itse häneen tutustuin vasta melko hiljan kun aloimme miehen kanssa seurustella. Hänestä on siis tullut minullekin jossain määrin kaveri kun samoissa porukoissa pyörimme paljon.

Tämä kaveri on muuten mukava tyyppi, mutta tietyt piirteet hänen käytöksessään ovat alkaneet ärsyttää suunnattomasti. Ensinnäkin etenkin alkuun hän kommentoi kovaan ääneen ulkonäköäni; kehuja, mutta silti epämiellyttävään sävyyn ilmaistuna, vähän kuin sen vanhan pervon suusta joka kadulla huutelee hävyttömyyksiä perään. Aluksi en osannut reagoida oikein mitenkään, vaivaannuin ja hämmennyin vaan. Nykyään uskallan jo käskeä lopettamaan mutta sama kommentointi toistuu. Etenkin takapuoleni tuntuu olevan hänelle pakkomielle. Olen pistänyt merkille että on muutenkin kova kommentoimaan esim. ohikulkevien naisten olemusta mistä olen hänelle huomauttanut.

Toinen ärsyttävä asia on miesystäväni "testailu". Jos istumme iltaa ja ruudulle lävähtää vähäpukeinen nainen, on tämän pakko kiusoitella miestäni tyyliin "kato nyt mikä muija, kato mikä prse" tms samalla katsoen minua ilkikurinen virne naamallaan. En ole koskaan "kieltänyt" miestä katsomasta ruutuun jos siellä muita naisia näkyy, on ihan itse useasti sanonut ettei jaksa kiinnostaa. On sanonut tämän myös tuolle kaverilleen, sanonut että käytöksensä on kiusallista sekä hänelle että minulle. Jatkaa silti.

Ihan kuin yrittäisi aiheuttaa tahallaan kitkaa meidän välillemme. Tehdä minut ja toisinaan miesystäväni mustasukkaiseksi. On suoraan sanonut kuinka harmittaa että meitä/miestä näkyy nykyään vähemmän pippaloissa ja syyksi olemme sanoneet sen, että yksinkertaisesti näin vastarakastuneina viihdymme kaksin kotona esim. kokkaillen ja leffoja katsellen. Etenkin minua mutta myös miesystävää ärsyttää tuo kaverin käytös. Kyseessä pitkälle aikuinen mies, voisipa käyttäytyä sen mukaisesti. Huoh.

Onkohan yleistäkin että mieskaveristaan mustasukkainen mies käyttäytyy kuin mieslapsi. Mies epäilee että on mustis hänestä ja myös kateellinen että hän on löytänyt hyvän naisen ja itse on sinkku. Ihmeellistä käytöstä, koskaan aikaisemmin en ole tällaiseen törmännyt vaikka olen ennenkin ollut parisuhteissa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole aikuinen ja sano suoraan. Niin, että asia menee perille. Ettei jää mitään tulkinnanvaraa siitä mitä mieltä olet. Oikeasti.

Turha tollasta länkytystä on kuunnella. Saat olla tyly tai jopa ilkeä.

Vierailija
22/27 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne jotka haluaa olla sinkkumenossa joko kykenee kunnioittamaan ystävänsä valintaa tai sitten yrittävät sabotoidatiedostaen tai tietämättään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun miehellä muutama kaveri jäi seurustelun alkuaikoina siksi, että kaverinsa eivät halunneet tutustua minnuun, eivät ottaa mukaan mihinkään jne. Siis esim. kun mieheni oli viettänyt 4 joulua eronsa jälkeen tietyn kaverin luona, niin meidän ensimmäinen joulu olisi pitänyt tämän kaverin kanssa viettää hänen kanssaan ryypäten(niin kuin ennenkin, ja tietenkään minä en ollut tervetullut mukaan) vaikka miehen lapsetkin olivat tulossa ensi kertaa eron jälkeen jouluksi miehen luo. 

Nyt ollaan jo oltu niin kauan yhdessä että ne jotka meidät tuntevat tietävät kyllä että juhlimme pariskuntana, emmekä enää sinkkuporukoissa ilman toisiamme. 

sinänsä huomionarvoista on myös se että meillä on molemmilla sinkkuja kavereita, joilla ei ole mitään ongelmaa tulla meille iltaa istumaan, tai pyytää meitä johonkin. Tällainen mustasukkainen käytös siis koskee vain tiettyjä ihmistyyppejä, muiden osatessa ja halutessa ystävilleen ja läheisilleen pelkkää hyvää, myös parisuhderintamalla.

Ty

mille tiedoksi että kyllä tässä ihan normaalisti ollaan erossakin, ja käydään esim vkl jonkun kaverin luona kauempana kun toinen ei pääse, tai jaksa lähteä mukaan, eli ei, ei nyhjätä koko aikaa yhdessä 24/7. Mutta sellaisia kavereita emme halua kumpikaan jotka haluavat jättää rakkaamme täysin ulkopuolelle, eikä mieheni katsoisi apn miehen kaverin käytöstä kyllä minuuttia kauempaa.

Vierailija
24/27 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliseen ahdisteluun saa ja tulee puuttua lujemmin. Ukko pihalle jos ei osaa pitää suutaan. Poikaystävä pihalle myös, jos ei tajua.

Vierailija
25/27 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä keskustelu häneen. Kysy, miten hänellä menee parisuhderintamalla. Tai sitten kysy ihan muita asioita hänen elämästään. Tuo on huomionhakemista.

Vierailija
26/27 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset puhuvat "pessuttelusta", kun kyse on perspanosta?

Mene sinä persepanija runkkaamaan sitä omaa paskareikääs! Joka ketjussa tuota samaa toistat, ootko jotenki sekasin??

Vierailija
27/27 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa miesporukoissa puhutaan naisten takapuolista, että sikäli.

Niin naisporukoissakin miesten varustuksista ym., - tietäisitpä vaan kuinka paljon ja miten härskejä! :D

Mutta miesten läsnäollessa sentään yleensä yritetään käyttäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi