Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät käy kirpputoreilla?

Vierailija
27.05.2021 |

Aika pieni osa kirppareiden asiakaskunnasta näyttää olevan miehiä, miksi?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytävänä naisten vaatteita.

Vierailija
2/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin täällä on fifty/fifty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareiden myydyimmät jutut on varmaan naisten ja lasten vaatteet. Siitä voi jo päätellä asiakaskuntaa aika pajon.

Vierailija
4/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn

Harvoin löydän mitään, Musaa lähinnä.

Omia vaatteita en vie sinne kun olen mahtunut samaan kokoon 20 vuotta. Jos se paita ei kelpaa minulle, miksi se kelpaisi toiselle miehelle?

Vierailija
5/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä kukaan täysjärkinen viihdy penkomassa toisten käytettyjä tavaroita.

Vierailija
6/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haen kirppareilta paljon lasten vaatteita, urheiluvälineitä, aku-ankkoja ym.

- M42

Vierailija
7/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mieheni tykkää käydä kirppareilla vaikka kuinka. Ei kyllä välttämättä hae vaatteita mutta löytää sieltä jotain muuta mukavaa, esim täysin toimivia työkaluja. Joskus on joku kaluste tarttunut mukaan. En itsekään välitä kirpparivaatteista, sori vaan, täällä omassa kaupungissa siellä myydän aika kovaan hintaan sellaista mitä itse olisin kantanut suoraan roskiin, en edes vaatekeräykseen laittaisi.

Vierailija
8/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn miehenä joskus, mutta en ikinä löydä sieltä vaatteita. En ole tainnut vielä koskaan löytää. Osittain varmaan johtuu siitä, että kokoni on luokkaa 3XL-5XL. Jos olisi isojen vaatteiden kirppari, niin kävisin siellä varmasti todella usein.

Muu tavara kirpparilla sitten taas on neurettavan kallista. Muunmuassa taannoin näin virvelin, jolla oli hintaa 20€. Sama virveli maksaa tällä hetkellä Motonetissa uutena 19,90€.

Vierailija
9/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muiden puolesta, mutta minä en käy sen takia, kun ostan ylipäänsä hyvin vähän tavaraa. Olen ostanut kirppikseltä vaatteita ehkä kerran tai kaksi. Ei niistä oikein löydy minulle mieleistä; helpommalla pääsen kun menen kauppaan, josta tiedän saavani haluamani vaatteet. Vaatteita ostan ehkä pari kertaa vuodessa.

Vierailija
10/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siellä koskaan ole mitään sellaista mitä ostaisin. Vanhoja vaatteita, koristehärpäkkeitä, astioita, vanhoja ruosteisia työkaluja (kuka sellaisia edes ostaa?!) tai ikivanhaa elektroniikkaa minkä toimivuudesta ei mitään tietoa. Leffat on parhaimmillaan DVD levyjä ja pahimmillaan VHS-kasetteja.

Vierailija
11/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla sellainen kirppari johon on varta vasten kielletty lastenvaatteiden tuominen.

Vierailija
12/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan uusia hyvälaatuisia ja kestäviä vaatteita eikä tulisi mieleenkään ostaa jonkun toisen käyttämiä vaatteita. Useimmat vaatteet kuluvat aivan normaalissa käytössä, joten miksi minä haluaisin ostaa jonkun toisen käyttämän kulahtaneen t-paidan? Pyrin toki pitämään vaatteeni ja jalkineeni hyvässä kunnossa ja vanhin käytössä olevani nahkatakkini on ainakin lähes 20 vuotta vanha ja sekin on ostettu uutena.

Vierailija
13/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siellä koskaan ole mitään sellaista mitä ostaisin. Vanhoja vaatteita, koristehärpäkkeitä, astioita, vanhoja ruosteisia työkaluja (kuka sellaisia edes ostaa?!) tai ikivanhaa elektroniikkaa minkä toimivuudesta ei mitään tietoa. Leffat on parhaimmillaan DVD levyjä ja pahimmillaan VHS-kasetteja.

Mitä vikaa on DVD-levyssä? Hyvin pyörii tietokoneella.

Vierailija
14/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa on DVD-levyssä? Hyvin pyörii tietokoneella.

DVD-levyt toimii ongelmitta myös Blu-ray-soittimissa.

Vierailija
15/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn. Välillä löytyy kaikkea kivaa halvalla. M31

Vierailija
16/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käy rompetoreilla yms. Sama asia, eri kamaa.

Vierailija
17/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muodossa ne leffat pitäisi myydä? Laittaa kirpparipöydälle omat tunnukset netflixiin, että maksakaa vitonen ja käyttäkää näitä?

Vierailija
18/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä siellä ole miehille mitään tarjontaa. parilla lähikirpparillani, yksityinen ja pelastusarmeija, on tarjolla lähinnä turhaa roinaa ja vaatteet on samanhintaisia kuin kaupoissa. 

Vierailija
19/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan käy kirpputoreilla?

Vierailija
20/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannataisi. Parempi kuntoista miesten vaatetta löytyy enemmän, kuin naisten. Vaikka toki naisten vaatteita on määrrälisesti enemään myynnissä. Hinnatkin yleensä lähempänä oikeasti kirpputori hintaa, kun naisten vaatteissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi