Naisen orgasmi
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kummallista; naiset kirjoittelevat lehtiin ym etteivät saa yhdynnöistä mitään, on sama kuin hampaita pesis, mutta palstamiesten vaimot saavat jokainen, ja ihan ilman sitä klitorista.
Hiukan sama kuin palstamiesten kalut ovat kaikki pitkiä ja paksuja.
Orgasmin saamiseen riittää ihan keskiverto kalukin, jos sitä osataan käyttää. Toki sinä et siitä mitään tiedä, koska et ole sitä päässyt kokemaan.
Eihän orgasmiin tarvita minkään kokoista kalua, välttämättä.
No itse en ainakaan saa niin voimakasta orgasmia ilman että kalu on sisässä kuin mitä kalun ollessa sisässä. Ja eihän se panetys lopu ellei saa elintä.
Panetko itse perseeseesi`?
en tietenkään vaan olen nainen ja tottakai saan orkun pelkällä klitan hieromisella, mutta kyllä se orkku vaan on miljoona kertaa kovempi kun on elin sisässä. tosin elimenkin pitää olla kunnon kokoinen.
Tottakai, itsekin tunnen enemmän kun kalu pillussa ja mies nai kun samalla hyväilee sitä klitorista. Silloin se vagina puristelee kuin henkeä haukkoen kalua sisällä kun se orgasmi tulee.
Vierailija kirjoitti:
tässäkö koko "keskustelu"?
No jos keskustelu alkaa monella kopsatulla viestillä, joihin ei aloittaja anna mitään alustusta tai näkökulmaa niin turha odottaa kovin kummoista keskustelua.
Panetko itse perseeseesi`?