Olen taas tehnyt tunnin verran lähtöä suihkuun
Miten se on aina näin vaikeaa... Kotityötkin jää huomiselle.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ehtii huomennakin suihkuun.
Ei se aamusuihku ole yhtään helpompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultainen suihku helpoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultainen suihku helpoin
Yksin asuvalle ehkä vähän hankala
Mä oon tehnyt 20min lähtöä lenkille. Lähtee, ei lähde, lähtee, ei lähde...
Mikä nyt suihkuun menossa voi olla vaikeaa? Sehän on ihanaa kun on hyväntuoksuisia aineita, ja jälkeenpäin saa nauttia puhtaasta ihosta ja hiuksista.
Kuselle tarvis mennä ja sitten hakeen jääkaapista lisää olutta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt suihkuun menossa voi olla vaikeaa? Sehän on ihanaa kun on hyväntuoksuisia aineita, ja jälkeenpäin saa nauttia puhtaasta ihosta ja hiuksista.
Kylmyys esimerkiksi?
Vierailija kirjoitti:
No se meneminen. Jälkeenpäin kyllä tuntuu hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
No vaikeaa on tietenkin irrottautua näistä av:n jännittävistä kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksais millään pestä hiuksia. Ärsyttävää kun pitäisi niin huolella huuhdella aineet pois ja se kestää ikuisuuksia kun vettä tulee sen verran pienellä paineella.
Minäkin olen jo useamman päivän yrittänyt mennä suihkuun.
Rakastan suihkussa käymistä. Kotityöt voi odottaa vaikka vuoden mun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Pesemättömänä puhtaisiin lakanoihin? Hyh hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmyys esimerkiksi?
Mikä ihmeen kylmyys? Lämpimät kylpyhuoneet ja suihkusta tulee lämmintä vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksais millään pestä hiuksia. Ärsyttävää kun pitäisi niin huolella huuhdella aineet pois ja se kestää ikuisuuksia kun vettä tulee sen verran pienellä paineella.
Minusta tuo on helpointa suorittaa pää alaspäin kastelematta itseään muuten, paksun hiusmassan siirtely on rasittavaa.
Mikäs sen ihanampaa kuin iltasuihku ja sitten puhtaana nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tehnyt 20min lähtöä lenkille. Lähtee, ei lähde, lähtee, ei lähde...
Täällä tihkuttaa koko ajan ja tuulee. Mutta kun askelmittarista puuttuu vielä 6000 askelta tältä päivältä niin ainakin osa niistä pitää käydä ulkoa etsimässä.
Onneksi täällä kehä3 tuntumassa ei vielä ränni päin naamaa vaan plus kuusi astetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesemättömänä puhtaisiin lakanoihin? Hyh hyh.
Ei ole tuota ongelmaa. Vaihdan lakanat vuoden välein. Minä menen puhtaana pesemättömiin lakanoihin suurimman osan vuodesta.